Prin campania ,,Sărbătorim frumusețea împreună”, Dove își continuă misiunea de a inspira femeile să își vadă frumusețea ca pe o sursă de încredere, nu de anxietate. Campania se desfășoară în perioada februarie-martie și include un mix de acțiuni de promovare: acțiuni de relații publice, comunicare în mediul digital și promoții în magazine.

Peste 60 de ani de încredere, autenticitate și frumusețe adevărată!

Frumusețea adevărată înseamnă să fii cea mai bună versiune a ta. Autentică. Unică. Adevărată. Fără filtre.

Conform unui studiu recent* Dove, 7 din 10 femei din România și-ar dori ca mass-media să aducă în prim plan frumusețea feminină în toată diversitatea ei, indiferent de vârstă, rasă sau greutate..

,, Campania <Sărbătorim frumusețea împreună> este o invitație pentru femeile din România să își aprecieze adevărata frumusețe. Frumusețea adevărată vine din interior și fiecare dintre noi poate fi un exemplu pentru cei din jur în construirea unei lumi fără standarde nerealiste de frumusețe. Invităm femeile să ni se alăture în inițiativa de a celebra autenticitatea, unicitatea și încrederea în sine, acea frumusețe fără filtre. În această călătorie, Dove le este alături asigurându-le îngrijirea delicată de care au nevoie.declară Luminiƫa Gîdea Category Manager Skin & Hair Unilever South Central Europe.

Frumusețea adevărată vine din iubirea de sine, din încrederea pe care fiecare femeie și-o acordă și din grija față de propria persoană. Primăvara aceasta, Dove le reamintește tuturor femeilor să aibă grijă de pielea lor și să se bucure de o îngrijire completă. Formulele cu ¼ cremă hidratantă și agenți de curățare delicați ale produselor Dove, împreună cu noile ingrediente precum argilă, acai, măr sau flori de cireș japonez revigorează simțurile și hidratează pielea, lăsând-o fină și catifelată.

Seturile cadou Dove sunt disponibile și în această primăvară în magazine, fiind cadoul ideal pentru a sărbători luna femeii. În aceeași perioadă consumatorii beneficiază și de promoții cu mii de premii de răsfăț.

Mai multe detalii despre campanie, precum și despre inovațiile pe care Dove le-a pregătit în această primăvară, sunt disponibile pe https://www.doveclub.ro/sarbatorimfrumusetea/ sau urmărind pagina de Facebook Dove.

Echipele implicate în adaptarea locală a campaniei ,,Sărbătorim frumusețea împreună”:

  • Din partea Unilever: Luminiƫa Gîdea – Category Manager Skin & Hair; Maria Dumitrescu – Brand Manager Skin & Hair; Adina Enache – Junior Brand Manager Skin & Hair; Anca Voicu – Brand Building Executive Skin Cleansing & Baby Dove
  • Din partea IMAGE PR: Ruxandra Popescu (Account Manager), Larisa Minune (Account Executive)
  • Din partea Kubis Interactive: Ada Gheorghiu – Account Director, Georgiana Feriu – Account Executive, Marius Goleanu – Art Director; Irina Szellelki – Copywriter; Maria Man – Social Media Manager; Razvan Radulescu – Animator
  • Din partea Mindshare: Cristina Ionescu – Group Account Director; Ramona Voicu – Account Manager; Lavinia Goia – Digital Connections Manager; Amalia Necula – Digital Connections Planner.