window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-127554769-2');

Initiative România este noua agenție media care, începând cu luna mai, va asigura servicii de strategie, research, planning și media buying offline pentru Avon România, unul dintre cele mai cunoscute branduri din industria de beauty.

Parteneriatul s-a concretizat în urma unui pitch regional desfășurat în 11 țări, cu decizie locală pe fiecare piață. Procesul de selecție a durat timp de patru luni și a fost unul complex, construit pe baza unui brief cu cerință de generare de awareness pentru trei mari categorii din portofoliul Avon: make-up, parfumuri și skincare. În cadrul acestuia, echipa Initiative a primit trei probe de planning și strategie, plus o probă de media buying pe care le-a soluționat conform așteptărilor și nevoilor brandului, îndeplinind astfel condițiile de selecție ca agenție de media pentru piața din România.

„Am găsit la Initiative exact mixul pe care îl căutam pentru partenerul nostru de media: experiență relevantă, know-how puternic, o bună înțelegere a brandului și propuneri ambițioase, personalizate și adresate conform specificului și nevoilor noastre. Suntem încântați de alegerea făcută și nerăbdători să avem cât mai multe proiecte frumoase împreună. Considerăm că am ales partenerul cel mai potrivit care să ne susțină în toate demersurile și să ne ajute să ne creștem și mai mult vizibilitatea”, a spus Cristina Avram, Head of Marketing, Avon România.

„Avon este un brand cu istorie care este prezent prin produsele sale de beauty în rutina multor femei din țara noastră. Ne bucurăm că am fost selectați să fim alături de un astfel de brand cu renume și suntem convinși că parteneriatul nostru va avea rezultatele dorite și că vom aduce Avon și mai aproape de femeile din România, căci vrem să consolidăm și să creștem vizibilitatea brandului. Mulțumim pentru încredere și oportunitatea de a lucra cu un brand atât de îndrăgit, care face atât de multe pentru femei”, a adăugat Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative România.

Avon este un brand prezent de două decenii pe piața din România, timp în care a creat una dintre cele mai mari comunități de femei, a dezvoltat și susținut campanii și inițiative care să contribuie la independența lor, la un trai mai bun și un standard de viață ridicat. Alături de Initiative, brandul își continuă misiunea de susținere a femeilor și de a aborda frumusețea într-un mod diferit.

Echipa Avon: Cristina Avram (Head of Marketing), Ana Nicolae (Head of Integrated Communication).

Echipa Initiative pentru Avon: Alexandra Olteanu (Managing Director), Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Cătălin Florea (Head of Product), Ruxandra Ștefan (Communication Design Director), Anca Tănase (Head of Unit & Account Director), Ruxandra Stan (Head of Media Partnerships), Cristi Lincu (Account Manager), Adelina Danilov (Media Planner), Denisa Andrei (Insights Researcher), Corina Burlan (Senior Researcher).

Despre Initiative

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin și Medic One.

Pentru mai multe informații vă rugăm accesați: http://www.mediafactbook.ro, Facebook sau LinkedIn.

Go to Top