Profero semnează noua campanie savana, #EnergizarePrinCuloare, care invită publicul să descopere numeroase moduri creative prin care pot schimba peisajul propriei locuințe, transformând pereți obișnuiți în spații tematice de evadare. Totodată, proiectul marchează și lansarea contului de Instagram savanaculoare.ro. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului savana de la începutul acestui an, în urma câştigării pitch-ului Fabryo, companie din al cărei portofoliu face parte brandul de vopsele.
#EnergizarePrinCuloare constă într-o activare digitală, care pune accentul pe cât de simplu și distractiv este să schimbi decorul de acasă, cu ajutorul unei serii de șabloane predefinite și al diverselor trucuri cromatice, accesibile oricui.
Premisa este explorată creativ prin trei provocări ce constau în proiecte de tip do it yourself, iar creatorii de conținut implicați în campanie au adus, în propria locuință, atmosfera de relaxare specifică unei vacanțe exotice, apoi dinamismul și efervescența urbană și, în final, au creat un spațiu de visare în dormitor. Cei doi le-au arătat fanilor întregul proces și rezultatul, prin videouri dedicate, disponibile pe noul cont de Instagram al brandului, savanaculoare.ro.
„În această perioadă, foarte mulți ne-am mutat acasă biroul, locurile de joacă și cele de relaxare și, după ce a trecut noutatea (destul de repede), am ajuns să ne dorim să schimbăm peisajul. De fapt, ne-am dat seama că dorința de schimbare există permanent în noi, dar acum a apărut și imboldul să redecorăm. Așa s-a născut ideea de refresh dat casei. Brief-ul savana nu putea avea un timing mai bun, atât pentru echipa creativă Profero, cât și pentru publicul larg. Principalul obiectiv al campaniei #EnergizarePrinCuloare a fost să le arătăm oamenilor că oricine poate fi creativ cu savana, pentru că să redecorezi pereții e mai simplu și mai distractiv decât crezi, iar rezultatele îți vor depăși așteptările. Și, pentru că savana poate transforma orice perete într-un Insta corner, lansarea noului cont de Instagram este răspunsul nostru firesc la nevoia de înnoire care există în noi, indiferent de context”, a spus Florian Langa, Senior Copywriter.
„savana le oferă clienților vopsele de calitate, potrivite pentru o mare diversitate de proiecte durabile, cu aspect excelent. Însă, dincolo de produsul premium, universul brandului înseamnă și o afinitate puternică pentru idei creative de design, ce conduc la activități speciale, de care ne putem bucura și alături de cei apropiați. Campania confirmă că nu trebuie să fii un expert în zugrăvit ca să schimbi atmosfera propriei case, atât timp cât ai la dispoziție instrumentele potrivite, ceea ce influencerii implicați în campanie au reușit să ilustreze perfect. I-am urmărit cu plăcere «la lucru» și ne-au inspirat modelele la care s-au gândit”, spune Alexandra Chirica, Business Strategy & Marketing Director Fabryo.
Echipele implicate în campanie:
Fabryo: Alexandra Chirica (Business Strategy & Marketing Director), Cristina Nistoroiu (Category Marketing Manager), Loredana Stoica (Brand Manager)
Profero București: Florian Langa (Senior Copywriter), Maria Guseth (Senior Art Director), Radu Bucur (Social Media Manager), Vlad Lipovanu (Account Director)
Golin: Alexandra Ion (Digital Manager)
Despre Profero București
Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este o agenție de digital advertising cu o experiență de peste 10 ani pe piața din România, atât cu branduri locale, cât și internaționale.
Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, Lowe Group, din care mai fac parte agențiile Initiative (media), MullenLowe (advertising), Golin (relații publice), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).