Cu ocazia aniversării a 25 de ani de la înființare, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA lansează un mesaj potrivit vremurilor atât de neliniștite prin care trece întregul sistem medical: suntem pregătiți pentru perioada care urmează? Care este viitorul medicinei în România? Dacă cei mici încă își doresc să devină în continuare medici, atunci, cu puțin sprijin din partea noastră, vor avea grijă de noi toți pe viitor.

În medicină, viitorul se construiește încet și implică investiții consistente – de la durata construcției de infrastructură, la educația necesară, până la realizarea performanței medicale și a digitalizării, nimic de valoare nu poate fi creat peste noapte. REGINA MARIA a investit constant încă de la înființare, marcând realizări și premiere importante în România; de altfel, cei 25 de ani aniversați acum sunt sinonimi cu 25 de ani de medicină privată la noi în țară.

O investiție se face întotdeauna cu gândul la viitor. Uitându-ne la toate lucrurile remarcabile pe care le-a construit REGINA MARIA încă de la înființare, ne-am dat seama că primii 25 de ani sunt, de fapt, despre următorii 25. Cum vor fi ei? Am decis să interogăm viitorul și am aflat că vom fi în siguranță. Atâta vreme cât copiii își doresc să devină medici, treaba noastră, a adulților, e să le creăm toate condițiile să construiască un viitor mai bun. Multumim clientului pentru viziunea împărtășită și pentru încrederea de a duce împreună la capăt o campanie integrată.”, afirmă Claudiu Dobriță, Creative Director McCann PR.

Campania ”De 25 de ani investim în următorii 25” pornește tocmai de la această premisă. Tot ceea ce clădim azi ne va defini în continuare. Toate investițiile realizate până acum vor servi generațiilor care urmează, iar fiecare pas înainte făcut azi de către sistemul medical românesc, fiecare nou spital, nou medic specializat, nou echipament de vârf adus în România sau nouă tehnologie care ne apropie și mai mult de pacienți, va contribui la conturarea unei perspective mai optimiste pentru fiecare dintre noi.

Dincolo de exemplele de solidaritate și chiar sacrificiu pe care pandemia le-a adus, contextul actual continuă să fie un test al infrastructurii medicale românești, atât umane, cât și materiale. Iar acest lucru ne-a pus în situația de a ne gândi la viitor altfel decât am făcut-o până acum. Ca lider în calitatea serviciilor medicale, vrem să ne asigurăm că toate realizările de până acum și tot ce vom întreprinde de aici înainte vor avea impact și pe termen lung. Acum punem bazele medicinei următorilor 25 de ani. Vom continua să construim temeinic pentru ca medicii de mâine să găsească un sistem de sănătate solid din care să fie mândri să facă parte. Iar pacienții să aibă în continuare acces la serviciile moderne și sigure pe care le merită, la standarde internaționale.”, explică Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei REGINA MARIA.

”De 25 de ani investim în următorii 25” este o campanie integrată realizată de agenția McCann PR. Pe lângă ad-urile care rulează în această perioadă pe TV, pe homepage-ul campaniei, https://www.reginamaria.ro/primii25, poate fi vizionat experimentul cu copiii pe larg, dar pot fi găsite și toate argumentele raționale ale campaniei, motivele concrete pentru a privi optimist viitorul și toate datele despre investițiile realizate de REGINA MARIA în primii 25 de ani de existență.

Echipa care a realizat campania este formata din:

Client:

Greta Redeleanu – Marketing Director Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Cristiana Vago – Communication Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Alina Chelu – Head of Corporate Communication Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Simona Teodoroiu – Digital Marketing Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Raluca Stîncescu – Digital Marketing Specialist Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Agenție:

Claudiu Dobriță – Creative Director McCann PR

Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR

Andrei Alexandru – Head of Strategy McCann PR

Raluca Andreica – Senior Copywriter McCann PR

George Liloiu – Art Director McCann PR

Dorina Cioria – Art Director McCann PR

Alin Bîrlădeanu – DTP McCann PR

Ana Poiana – Account Manager McCann PR

Alexandra Cărăbuși – Senior Account Executive McCann PR

Carla Mihăescu – Traffic Manager McCann PR

Cercetare: Silvia Luican, Izi Data

Casa de producție: Diud Studio

Regizor: Adrian Tapciuc

 Agenție media: Media-tique

Despre Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deține trei spitale cu acreditări internaționale. Prin cele 12 acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.

 Totodată, REGINA MARIA a inovat și segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu aproape 25 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 620.000 de abonamente. În plus, în ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 130 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.

 REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 30 de alți jucători de pe piață, având o prezență proprie în 20 de județe și acoperire națională prin intermediul celor 310 clinici partenere. Compania reunește peste 6.500 de angajați și colaboratori în cele 69 de locații proprii din Bucureşti şi din țară, locații prin intermediul cărora oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 4.2 milioane de pacienți.

 În timpul pandemiei COVID-19, REGINA MARIA a implicat în testare 5 laboratoare de biologie moleculară din Rețea, atingând o capacitate de prelucrare de 3400 teste RT-PCR/zi și procesând până acum peste 200.000 de teste la nivel național.