Julius Meinl lansează prima sa gamă de capsule 100% biodegradabile, cu o inovație în ceea ce privește corpul capsulei: biopolimer compostabil. În România, noile produse sunt disponibile în 4 variante: Espresso Crema, Lungo Classico, Ristretto Intenso și Espresso Decaf.
Materialul din care sunt realizate noile produse respectă norma EU privind compostabilitatea ambalajelor [EN13432], iar capsulele au fost primele de pe piață care au primit certificarile „OK Compost” și „OK Biobased” pentru toate componentele produsului finit (capsulă + cafea + capac + adeziv ) în forma sa finală. Concret, materialul nu conține aluminiu, PDVC, OGM și BPA.
Peste 90% din capsulă (recipient, capac, cafea, adeziv și cerneală) se descompune în 12 săptămâni, producând astfel compost sănătos. Prin urmare, „compostabil industrial” înseamnă că brandul recomandă aruncarea capsulelor în coșul de deșeuri organice, astfel încât acestea să poată fi duse la o stație de compostare industrială. Dacă totuși capsulele uzate sunt aruncate în coșul de gunoi obișnuit, acestea vor avea în continuare un impact mai mic decât capsulele convenționale de cafea.
Julius Meinl își dovedește astfel angajamentul de a stimula sustenabilitatea în industria producătoare de cafea, oferind capsule de cafea 100% biodegradabile, 100% compostabile industrial, realizate din resurse regenerabile și certificate OK BIOBASED, asigurând în continuare cel mai înalt nivel de calitate a produsului. În plus, oferă cea mai bună protecție a aromei datorită unui sigiliu patentat, care protejează cafeaua de oxigen, asigurând în același timp cea mai bună aromă și cel mai bun gust.
Consumatorul primeşte toate informațiile importante pe corpul capsulei: denumirea sortimentului, certificare TÜV & OK BIOBASED, intensitate.
„Vrem să facem din lume un loc mai bun pentru noi și generațiile viitoare – în pași mici, dar semnificativi. Numim noua gamă inspirație sustenabilă: clienții se bucură în continuare de gustul minunat al cafelei, dovedind în acelaşi timp responsabilitate socială.”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.
Capsulele sunt destinate consumului inhouse şi sunt compatibile cu sistemul Nespresso®.
Despre Julius Meinl
Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.
Julius Meinl în cifre
- Peste 1000 de angajați la nivel mondial;
- Înființată în 1862
- Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
- Lider de piață în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, Romania și Dubai
- Aproximativ 50.000 de clienți la nivel mondial;
- Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
- Cifra de afaceri anuală în 2019: 186 milioane de euro