Coca-Cola și Katy Perry au anunțat colaborarea pentru nou proiect muzical: lansarea unei noi versiuni a piesei „Resilient” – melodie de pe cel mai recent album al artistei, intitulat Smile. Proiectul i-a implicat și pe Tiësto, DJ și producător cunoscut în întreaga lume, precum și pe tânăra artistă de origine spaniolă, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibrantă despre optimism, care celebrează puterea oamenilor în fața provocărilor din prezent.

Piesa a fost lansată vineri, 13 noiembrie, într-o primă audiție la BBC Radio 1, în cadrul emisiunii „Best New Pop”. Piesa „Resilient” Katy Perry feat. Aitana (Tiësto Remix) poate fi ascultată AICI http://katy.to/resilientremixPR. Clipul Open To Better, care însoțește remixul, a fost lansat în premieră pe 17 noiembrie, fiind regizat de Chloe Wallace. Acesta reflectă spiritul Coca-Cola și ideea de a fi „deschis” către o schimbare în mai bine, astăzi, poate mai mult ca oricând. Clipul face parte din platforma „Mai deschiși ca niciodată”, lansată de Coca-Cola în vara acestui an, și poate fi urmărit AICI https://www.youtube.com/watch?v=KJvmdDBrXNU&src=Linkfire&lId=0537018d-e416-4e23-8b51-dff19c4b29ed&cId=1f3b0af4-1f64-49b5-9848-7d1b3c9a4c3e.

Katy Perry: Pentru mine, această campanie este despre felul în care provocările ne influentează viața și ne învață să evoluăm. Cred că piesa „Resilient” se leagă atât de bine de acest aspect al vieții noastre, de puterea fiecăruia dintre noi de a reveni după ce am căzut, de a învăța din eșec și de a depăși orice provocare. Mi-a plăcut perspectiva pe care Aitana a adus-o melodiei, această idee de a fi alături unii de ațtii, fiind puternici împreună. În fond, nu întotdeauna este vorba doar despre o creștere personală. Uneori trebuie să privim mai departe de atât și să înțelegem că trebuie să creștem și împreună!”.

Walter Susini, Europe Head of Marketing, Coca-Cola Company: “De mai bine de 136 de ani, Coca-Cola și-a folosit vocea pentru a aduce laolaltă oameni din întreaga lume. Ca răspuns la criza actuală, am lansat platforma „Open to better”, o campanie care evidențiază modul în care lumea s-a schimbat, învitând, totodată, oamenii să privească în jurul lor și să aprecieze cu adevărat ceea ce au. Pe măsură ce ne apropiem de finalul anului 2020, ne dorim ca prin această nouă colaborare cu Katy Perrycontinuăm să încurajăm oamenii, mai ales tânăra generație, să fie optimiști și să privească partea plină a paharului.

 Tiësto: Fie prin muzica mea, fie prin spectacolele mele live, crearea unor momente memorabile este pasiunea mea! Sunt încântat că am ocazia să-mi unesc forțele cu Katy Perry și Aitana pentru acest proiect cu Coca-Cola – în misiunea noastră de a oferi un strop de optimism atât de necesar în lumea noastră, mai ales în această perioadă!”

Aitana: Să lucrez cu Katy Perry la unul dintre single-urile ei este, pentru mine, ca un vis împlinit! Având în vedere și implicarea lui Tiësto și viziunea brandului Coca-Cola pentru acest parteneriat, îmi doresc ca această nouă versiune a piesei „Resilient” să devină o formă de încurajare în fața oricărei provocări, oricât de mare sau mica ar fi ea.”

Accesează http://katy.to/resilientofficialPR pentru a urmări “Resilient” feat. Aitana (Tiësto Remix) – Open To Better Film.

‘Coca-Cola’ este marcă înregistrată a The Coca-Cola Company.

DESPRE KATY PERRY

Katy și-a făcut debutul sub sigla Capitol Records, cu albumul „One of the Boys”, din 2008, după ce a semnat cu casa de discuri în 2007. Ea și-a consolidat statutul de superstar global cu albumul următor, Teenage Dream (2010), care i-a adus performanța de a fi singura femeia artist (la egalitate cu Michael Jackson) cu cinci single-uri din același album care au ajuns nr.1 în topul Billboard Hot 100 („California Gurls”, „Teenage Dream”, „Firework”, „ET” și „Last Friday Night”). PRISM, albumul ei din 2013, a debutat pe locul 1 pe iTunes în 100 de țări și a vândut 15 milioane de copii (în toate formatele lor de comrcializare) în întreaga lume. Cu single-urile „Roar”, „Firework” și „Dark Horse”, fiecare depășind pragul de 10 milioane, vânzări și ascultări pe servicii de streaming, cumulate, Katy a devenit primul artist care a câștigat trei premii RIAA Digital Single Diamond. Katy este unul dintre cei cinci artiști din istorie care a depășit 100 de milioane de unități certificate cu single-urile digitale – și primul artist Capitol Records care s-a alăturat clubului de elită RIAA 100 Million Certified Songs.

Al patrulea album de studio, WITNESS, a debutat pe locul 1 în Billboard Top 200 și pe locul 1 pe iTunes în 46 de țări. Single-ul recompensat cu două discuri de platină, „Chained To The Rhythm”, are peste 1,75 miliarde de ascultări pe servicii de streaming, în întreaga lume, iar numărul de vizualizări ale videoclipului au făcut-o cea mai vizionată artistă de pe VEVO. La nivel global, a realizat peste 6,5 miliarde de ascultări cumulate pe servicii de straming și a vândut 4 milioane de albume în toate formatele.

Single-ul ei din vara anului 2019, „Never Really Over”, de pe ultimul ei album, SMILE, este certificat GOLD și a reprezentat cea mai mare lansare de streaming a carierei sale. În 2020 albumul SMILE a fost vândut în peste 1,25 milioane de exemplare, cu aproape 2 miliarde de ascultări combinate, pe serviciile de streaming, până în prezent.

În cei 12 ani cu Capitol, Katy a acumulat 50 de miliarde de ascultări digitale, alături de vânzările la nivel mondial de peste 47,5 milioane de albume în toate formatele și 135 de milioane de melodii individuale. Ea a fost prima care a ajuns la 100 de milioane de urmăritori pe Twitter. Reprezentația susținută de Katy la Super Bowl în 2015 este cea mai bine cotată din istoria evenimentului. Katy a fost prima femeie artist care a avut patru videoclipuri care depășesc fiecare câte un miliard de vizionări. Videoclipurile sale pentru „Firework”, „Last Friday Night” și „Bon Appetit” au peste un miliard de vizionări, în timp ce „Dark Horse” a depășit pragul de două miliarde. „Roar” are acum peste trei miliarde de vizualizări.

În afară de faptul că este unul dintre cei mai bine vânduți artiști muzicali din toate timpurile, Katy este un susținător activ al multor cauze filantropice. În 2013, Katy a fost numită Goodwill Ambassador UNICEF, ca urmare a angajamentului său de a îmbunătăți viața copiilor din întreaga lume. De la călătoria în Vietnam și Madagascar pentru a scoate în evidență nevoile unora dintre cei mai vulnerabili copii din lume, până la încurajarea fetelor și sprijinirea adolescenților care trăiesc cu HIV / SIDA, precum și creșterea gradului de conștientizare a eforturilor UNICEF pentru ajutor de urgență, Katy și-a folosit puternica sa voce pentru a pleda cauza copiilor și a susține misiunea UNICEF de a asigura dreptul fiecărui copil la sănătate, educație, egalitate și protecție. A fost distinsă cu Premiul umanitar Audrey Hepburn în 2016.

Katy este, de asemenea, o ambasadoare recunoscută pentru promovarea drepturilor LGBTQ +. A primit numeroase premii pentru efortul depus, inclusiv Premiul Hero al the Trevor Project, în 2012, Human Rights Campaign’s National Equality Award în 2017 și Premiul pentru curaj amfAR în 2018. De asemenea, a cântat la diferite evenimente pentru a strânge fonduri pentru lupta împotriva HIV / SIDA, inclusiv Life Ball din 2009 și Gala amfAR de la Cannes, din 2016.

DESPRE TIËSTO

Tiësto este un star internațional, câștigător al premiului GRAMMY® și a numeroase discuri de platină. DJ și producător, Tiësto este singurul artist care a deținut cele mai importante titluri precum cel de „Cel mai mare DJ din toate timpurile”, decernat de Mixmag, „DJ-ul numărul 1” conform Rolling Stone și „The Godfather of EDM”, așa cum a fost proclamat de Billboard. De la succesele sale pe scena dance undeground și până la renumitele sale show-uri ca rezident în cluburile din Las Vegas, Tiësto a creat etalonul care definește ce înseamnă să fii un succes în lumea muzicii dance de astăzi. În felul lui propriu, Tiësto continuă să se extindă în diferite genuri, dezvoltându-și mereu stilul. Cu peste 36 de milioane de albume vândute, opt miliarde de ascultări cumulate pe serviciile de streaming și o platformă socială cu un public care depășește 30 de milioane de fani pe tot globul, el continuă să revoluționeze peisajul muzicii dance. Noul lui single – și prima lansare de la semnarea cu Atlantic Records – „The Business”, a dominat deja playlist-urile și topurile din întreaga lume, depășind 45 de milioane de ascultări la nivel mondial, în primele câteva săptămâni de la lansare.

DESPRE AITANA

Anul 2020 a dus mai departe ascensiunea rapidă a cântăreței pop spaniole în vârstă de 21 de ani, Aitana. Nominalizată la premiile MTV Europe Music pentru „Cel mai bun artist spaniol” și cu alte patru nominalizări la LOS40 Music Awards 2020 („Cel mai bun artist”, „Cea mai bună melodie” (de două ori!) Și „Cel mai bun videoclip muzical”) și la premiile anuale Latin GRAMMY pentru „Cel mai bun album vocal pop”, Aitana și-a consolidat poziția ca cel mai nou superstar din Spania.

Având deja la activ trei single-uri pe locul 1 în topuri, un album pe locul 1 și peste 1,8 miliarde de ascultări pe platformele de streaming, până în prezent, Aitana a fost artista din Spania care a vândut cele mai multe albume în 2019, performanțe la care se adaugă și nominalizarea la „Cel mai bun artist nou” la cea de-a 20-a ediție a Latin GRAMMY Awards. Aitana a colaborat cu nume importante ale scenei de muzică latine – inclusiv Sebastian Yatra, Danna Paola, Morat și Lele Pons. Cu noul ei album, ”11Razones”, așteptat să apară în decembrie 2020, Aitana este pe punctul de a se lansa pe scena globală.

DESPRE COMPANIA COCA-COLA

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, Smartwater, Vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, Innocent, Del Valle, Fairlife și AdeZ. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

 În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său,

Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.