Mall Promenada are un nou partener de comunicare – Mullen România

Mall Promenada are un nou partener de comunicare – Mullen România

Mullen România va coordona dezvoltarea și implementarea campaniilor de imagine și ale celor tactice ale Promenada Mall, în urma câștigării pitch-ului organizat la începutul acestui an.

Astfel, Mullen va gestiona întreaga comunicare ATL, oferind totodată servicii de strategie, creație, DTP, audio-video și project management.

Pentru a ne continua povestea și a le transmite clienţilor noștri valorile care ne definesc, am avut nevoie de un partener de încredere alături de care să construim adevărate povești. Suntem convinși că experiența extinsă și rezultatele confirmate ale echipei Mullen ne vor ajuta în implementarea proiectelor care vor atrage din ce în ce mai mulți clienți în Mall Promenada şi se vor identifica cu publicul care ne reprezintă”, a spus Ana Maria Leca, Center Manager Promenada Mall.

Industria de retail evoluează sub ochii noştri de la modelul de brick & mortar către companii de tehnologie, de la comunicare one-way la multi-sensorial şi multi-technology. AI, VR, bots, CX au devenit normă, clienţii cer o comunicare hiper-personalizată, domeniul este foarte agil, schimbător şi atractiv în egală măsură. Nu putem decât să ne bucurăm că ne vom întări expertiza în zona de retail alături de un client nou şi dezirabil cum este Mall Promenada.”, adaugă Hortensia Năstase, VP Creative Services Mullen România.

Prima campanie, lansată în noua formulă, debutează vara aceasta şi exprimă noua poziționare Promenada: “It’s not for everybody, it’s for you” cu un prim vizual inspirat de contrastele și nuanțele puternice ale verii, într-o scenă de fashion fantasy.

Pentru campaniile tactice, agenţia a ales colajul ca semnătură şi estetică replicabilă. Pe de-o parte, alegerea reprezintă o soluţie de fast response pentru folosirea fotografiei de stoc. Pe de altă parte, este un stil bold, organic şi mereu inspirat din universul fashion. Fiecare colaj este executat practic, cu foafercă, lipici şi multă pasiune de unul dintre copywriterii proiectului, de data aceasta şi în rolul de artist şi art director – Alexandra Jitărel, o entuziastă a acestui stil, în full come-back pentru 2020.

Echipa Mullen România pentru Promenada Mall este formată din: Alexandra Jitărel (Copywriter), Andreea Roscan (Art Director), Valentin Ionescu (Art Director), Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Maria Barbu (Junior Account Executive), Ana Fara (Account Manager), Andra Panaitescu (Group Account Director).

Despre Promenada Mall

Promenada reinventează experienţa cumpărăturilor şi a divertismentului, adresându-se unui public cu stil de viaţă contemporan, aflat în continuă căutare de surse de inspiraţie şi de creativitate. Promenada este un reper în viaţa urbană a oraşului printr-un design avangardist, care include terasa verde, inspirată de grădinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurându-se vara de proiecţii de film sau concerte şi iarna de un patinoar în aer liber, dar şi de un mix de chiriaşi care satisface aşteptările unui public tot mai exigent. La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat în portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor comercial din Europa Centrală şi de Est.

 Despre Mullen România

De 26 de ani în România, Mullen este o agenţie de creaţie, marketing şi brand strategy care îşi propune să îşi păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială şi spiritul dinamic. Agenţia se poziţionează ca challenger al modului de operare tradiţional în procesul de creaţie şi adoptă un model de lucru bazat pe integrare şi perspectivă holistică asupra comunicării.

Mullen România face parte din reţeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari reţele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenţii în America, EMEA şi APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenţia face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piaţă, care mai include Initiative (media), Golin (PR), Profero (digital), MedicOne (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic) şi BPN (new media).

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi romania.mullenlowe.com, pagina de LinkedIn MullenLowe România sau pagina de Facebook MullenLowe România.

Comenteaza