Beko, liderul pieței europene de electrocasnice, lansează în parteneriat cu FCB Bucharest și Bright Agency primul ghid digital complet din România despre mașinile de spălat vase, în platforma MythWashers.
Campania gravitează în jurul unui hub de conținut optimizat SEO, integrat în website-ul Beko și își propune să demonteze miturile de percepție și barierele de achiziție ale consumatorilor români în ceea ce privește mașinile de spălat vase. Conținutul hub-ului este susținut și de o mini-serie video de tip testimonial, structurată în trei episoade.
Direcția strategică și conceptul creativ al campaniei au fost date de FCB Bucharest pornind de la insight-uri de piață și de comportament ale consumatorilor oferite de Beko România. În urma abordării strategice, Beko și agenția de brand au identificat trei mari categorii de utilizatori care întâmpină diverse mituri sau bariere de percepție atunci când vine vorba de mașinile de spălat vase, pentru care au pregătit ghidul informativ bazat pe o comunicare personalizată, pentru fiecare categorie de public în parte. Viziunea strategică și implementarea în digital au fost realizate cu sprijinul Bright Agency.
„Categoria mașinilor de spălat vase, emergentă în România, se bucură de un interes sporit din partea consumatorilor, înregistrând o creștere anuală de două cifre procentuale. Am identificat dorința românilor de a înțelege mai bine această categorie de aparatură electrocasnică și, pentru a-i răspunde, ne-am asumat rolul de a fi primii care le oferă un hub holistic de conținut, optimizat SEO. Așa a apărut primul ghid digital complet despre mașinile de spălat vase.”- Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic.
MythWashers oferă utilizatorilor toate informațiile legate de mașinile de spălat vase într-un singur loc. Platforma holistică de conținut, optimizată SEO, are în vedere, în primul rând, top 10 mituri despre categorie, demontate cu cifre, date și statistici, prezentate într-un limbaj accesibil. Dispunând de o interfață user-friendly, utilizatorii vor descoperi o serie de peste 120 de pastile de tehnologie, grupate pe patru subiecte principale de discuție, precum și tips & tricks și un FAQ. Navigând mai departe în platformă, miturile sunt demontate de tehnologiile cu care mașinile de spălat vase Beko sunt echipate, atractiv ilustrate cu foto, video și animații CGI. Partea umană a ghidului se regăsește în secțiunea video, acolo unde comunicarea cu utilizatorii devine mai personalizată cu ajutorul celor trei posesori de mașini de spălat vase parteneri ai campaniei. Aceștia își expun experiența personală cu produsul, punctând avantajele și beneficiile reale ale acestui segment de aparatură electrocasnică.
„MythWashers reflectă esența brandului Beko pentru că atinge subiectul tehnologiilor inovatoare și le traduce într-un limbaj accesibil și prietenos, cu beneficii clare. Campania pornește de la nevoia consumatorilor de a găsi informații reale și relevante despre categorie într-un singur loc, lucru care nu a fost posibil până la lansarea platformei. Studiile indică faptul că majoritatea consumatorilor se documentează amănunțit pe Internet înainte de o achiziție de aparatură electrocasnică, așa că acum au acest unic punct de contact în care toate întrebările lor își vor găsi un răspuns, în oricare pas al procesului decizional s-ar afla.” – Alexandra Pascu, Brand Manager.
Echipele care au realizat campania sunt:
Beko: Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director, Alexandra Pascu – Brand Manager, Bianca Alexandra Lucaciu – Brand Coordinator, Dan Chiriță – Digital Marketing Specialist, Alina Gabriela Matei – Digital Content Specialist , Adrian Ionuț Pașita – Social Media Specialist
FCB Bucharest: Adelina Marițiu – Strategic Planner, Radu Ghițescu – Senior Art Director, Arpad Fekete – Senior Art Director, Loredana Marin – Copywriter, Gabriela Suciu – Account Director, Anca Duță – Senior Account Manager, Alina Ștefan – PR Director, Horia Anton – PR Manager
Despre Beko
Beko este liderul pieței europene pe segmentul de electrocasnice independente și al doilea cel mai mare brand de electrocasnice de pe continent. Este, de asemenea, brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața europeană, din 2000. Beko este brandul internațional de electrocasnice al Arçelik Group și Partener Principal al echipei de fotbal FC Barcelona.
Beko în România
Beko a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piața din România printr-o gamă completă de electrocasnice, care se diferențiază prin tehnologiile de ultimă oră pe care le integrează și printr-un design modern de produs. De la sub-game de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), soluții ingenioase pentru iubitorii de animale (mașina de spălat rufe cu funcția specială PET) sau tehnologia revoluționară cu lumină albastră din gama Beko Smart Blue Line, Beko și-a consolidat poziționarea de brand premium inovator și a devenit una din primele mărci de electrocasnice preferate de români.
Despre FCB Bucharest
Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Vodafone, Beko, Grundig sau Tymbark Maspex.
Bright Agency (preluat de Zitec România)
Bright Agency, fondată în 2009, a realizat cu succes peste 200 de proiecte care au presupus design-ul și dezvoltarea de aplicații web, site-uri de prezentare și soluții de vizualizare digitală (3D web, VR, AR) pentru numeroși clienți, de la start-up-uri până la lideri de nișă sau corporații. Agenția Bright a fost preluată în 2019 de Zitec, unul dintre principalii jucători pe piața de IT & Digital Marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală.