NIVEA a realizat un studiu despre atingerea umană înainte și în timpul pandemiei COVID-19, iar rezultatele acestuia dezvăluie faptul că oamenii simt tot mai mult lipsa atingerii fizice și se confruntă cu singurătatea. Aproape jumătate dintre respondenți au spus că izolarea a cauzat o stare de singurătate accentuată. Prin urmare, NIVEA lansează campania Care for Human Touch prin care vrea să expună beneficiile atingerii umane și să ne inspire să oferim afecțiune celor dragi, de îndată ce circumstanțele o vor permite. Prin intermediul acestei inițiative, 20 de milioane de euro vor fi investiți în proiecte menite să susțină atingerea umană, ajungând la 150.000 de oameni, printre care bebelușii născuți prematur, cei cu deficiențe de vedere sau vârstnicii ce suferă de demență.
Stiați că …
- 1 din 2 oameni nu trăiește atingerea umană în fiecare zi?
- 6 din 10 oameni simt lipsa atingerii umane și își propun să recupereze după ce se va termina pandemia?
- 3 din 4 oameni și-au dat seama cât de importantă este atingerea umană pentru sănătatea lor?
- 9 din 10 oameni se simt singuri atunci când nu au parte de contact fizic uman?
- 1 din 2 oameni declară că izolarea i-a făcut să se simtă mai singuri ca niciodată?
- 9 din 10 oameni spun că lipsa atingerii umane îi face să se simtă mai singuri, chiar dacă au mai multe contacte pe rețelele de socializare?
Majoritatea oamenilor din întreaga lume a acceptat distanțarea socială și și-a adaptat comportamentul la noua normalitate. Sondajul arată că oamenii au renunțat la atingerea fizică în timpul pandemiei și ca urmare au cunoscut mai mult ca oricând sentimentul de singurătate. 75% dintre persoanele chestionate au declarat că izolarea le-a făcut să realizeze cât de importantă este atingerea fizică pentru sănătate. Mai mult de o treime din oameni se așteaptă la nivel global ca reluarea contactului fizic cu persoanele din cercul apropiat (familie, prieteni apropiați) să crească după pandemie, în timp ce reluarea contactelor cu cei din cercul profesional sau cunoștințe mai îndepărtate să scadă pe termen lung, ca urmare a crizei medicale.
Cu noua sa inițiativă #CareForHumanTouch, NIVEA susține proiecte care să îmbunătățească calitatea vieții pentru persoanele cu risc de singurătate, cum ar fi bebelușii născuți prematur, persoanele cu deficiențe de vedere și persoanele în vârstă cu demență. De asemenea, brandul își propune ca mesajul acestei campanii și conștientizarea beneficiilor atingerii umane să ajungă la 100 de milioane de persoane până în 2025.
Campania NIVEA va debuta cu un film documentar care prezintă povestea adevărată a unor surori gemene din Hamburg, născute prematur și modul în care viața uneia dintre ele a fost salvată în incubator prin atingerea surorii sale.
Despre metoda de studiu
Studiul a fost realizat de Mindline, un institut de cercetare independent, prin intermediul unui sondaj online pe 12.207 persoane in prima faza a studiului, pre pandemie (octombrie 2018-martie 2019) și pe 11.706 persoane in cea de-a doua fază a studiului, in timpul pandemiei (aprilie 2020 – octombrie 2020). Respondenții au provenit din 12 țări din întreaga lume printre care Australia, Brazilia, China, Franța sau Germania și au avut vârste cuprinse între 16 și 69 de ani.
Eșantion reprezentativ în funcție de sex, vârstă, regiune și statut profesional.
Despre Beiersdorf AG
Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde EUR în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA – nr. 1 în îngrijirea pielii * – Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Milioane de oameni din întreaga lume aleg mărcile Beiersdorf în fiecare zi datorită produselor lor inovatoare și de înaltă calitate. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.
* Source: Euromonitor International Limited; NIVEA by umbrella brand name in the categories Body Care, Face Care, and Hand Care; in retail value terms, 2019.