Noua campanie de imagine a mărcii Bucegi, „De-al Casei”, este semnată Mullen România și a fost lansată la începutul lunii aprilie printr-un spot TV, materiale online și la punctele de vânzare. Desemnată de curând agenția care se va ocupa de comunicarea mărcii Bucegi, una dintre cele mai longevive mărci de bere din România, Mullen va oferi servicii de strategie și creație pentru marcă în următorii trei ani.

Pentru noi, românii, acasă e mai mult decât e un loc. Acasă e o senzație, un punct de sprijin și de echilibru într-o lume în continuă schimbare. Acasă e locul unde suntem înconjurați de familie și de prietenii apropiați, unde știm mereu cum merg lucrurile și unde ne bucurăm de berea noastră. Bucegi, berea cu gust cinstit, pe inima românilor, îi cinstește prin noua direcție creativă pe românii care sunt “de-ai casei” fie că sunt acasă, la prieteni sau în barul lor preferat.”, a declarat Mihai Păduraru, Group Brand Manager Bucegi.

Am căutat o idee care să vină autentic din spațiul de „acasă” al românilor. Ne-am dat seama că unii dintre ei poartă un titlu special pe care l-au câștigat pe merit. „De-al casei” e un titlu al aprecierii, al celor pe care te poți baza și o declarație candidă de camaraderie pentru cei mai grozavi musafiri pe care îi știi. Locul lui Bucegi e în mijlocul lor”, au declarat Mihai Costache și Silviu Antohe, Group Creative Directors, Mullen.

Spotul TV poate fi vizualizat aici: https://www.youtube.com/watch?v=t4s8-yA6ovQ

Echipa Heineken este formată din: Anca Mușat (Director Marketing), Mihai Păduraru (Group Brand Manager Golden Brau și Bucegi), Sonia Duță (Brand Manager).

Echipa Mullen este formată din: Mihai Costache și Silviu Antohe (Group Creative Directors), George Bucurescu (Copywriter), Alexandra Jitărel (Copywriter), Mihai Stoica (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Ioana Gheorghiță (Brand Strategist), Mădălina Marica (Group Account Director), Daniel Enache (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).

Despre Bucegi 

Fabricată pentru prima dată în 1984, Bucegi a devenit repede una dintre cele mai apreciate și mai puternice mărci românești de bere. Relansată cu succes în februarie 2002, Bucegi a ajuns, într-un timp relativ scurt, o marcă importantă din portofoliul Heineken România, remarcându-se prin autenticitate și relevanță pentru consumatorii săi.

Bucegi este și își dorește să rămână pe inima românilor, în universul și în casele românilor, unde confortul și familiaritatea fac oamenii să se simtă în siguranță și fericiți. 

Despre Mullen

De peste 25 de ani în România, Mullen este o agenție de creație, marketing și brand strategy care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA și APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.

Advertising4U.ro Platforma de Promovare ONLINE Comunicate de Presa