Constipația este o problemă frecvent întâlnită, dar mereu un subiect tabu.
Brandul Ciocolax, deținut de compania Solacium Pharma, companie parte a grupului Zentiva în România, lansează, prin noua campanie de comunicare, provocarea de a schimba modul în care românii se raportează la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Campania de comunicare cuprinde o execuție TV, care rulează în această toamnă, precum și o serie de vizualuri care vor fi folosite în mediul online.
Noua campanie de comunicare se adreseză femeilor tinere, peste 35 de ani, din mediul urban, cu un program aglomerat, ce nu le pemite o activitate sportivă frecventă și care se îndreaptă către un stil de viață mai puțin sănătos (stres, alimentație necorespunzătoare, sedentarism).
Noul spot TV aduce în prim plan o soluție pentru constipație à Ciocolax® Rapid, un laxativ sub formă de capsule moi care își face efectul în cateva ore datorită combinației sinergice de ingrediente naturale active: Senna, Crușin, Algă brună și Crușin american.
“Ne-am dorit că prin această nouă campanie de comunicare să readucem Ciocolax în atenția consumatorilor, un brand de tradiție în abordarea acestei probleme – constipația. Studiile de piață ne-au arătat că românii asociază Ciocolax cu imaginea unui brand eficient și de încredere, care are nevoie de o imagine nouă, adaptată zilelor noastre, care să ne “vorbească” într-un mod diferit, optimist. Astfel, am propus agenției o abordare care să dărâme barierele acestui subiect, până acum delicat; mesajul nostru este că această problemă are o soluție simplă și rapidă. Comunicarea produsului Ciocolax – ca parte din categoria laxativelor – este oportună în acest moment, după o bună bucată de timp în care pandemia ne-a ținut în case, iar lipsa de mișcare și stresul specific acestei perioade au efecte nedorite la nivelul tranzitului intestinal.” declară Cătălina Huszar, Head of OTC Marketing Zentiva România.
Campania este semnată de agenția de publicitate ARMADA.
Din partea clientului, Zentiva România, au participat la dezvoltarea campaniei: Cătălina Huszar (Head of OTC Marketing), Isabela Pica (Product Manager OTC).
Despre Solacium Pharma si Zentiva România:
Zentiva România este parte a Grupului european Zentiva, unul dintre cei mai importanți producători de medicamente generice din Europa. Grupul deține unități de producție la București, Praga și Ankleswar. Fabrica Zentiva din România funcționează neîntrerupt din 1962, de la fondarea sa. În prezent, Zentiva România este cel mai mare producător de generice cu prescripție de pe plan local, în volume vândute.
Grupul Zentiva a achiziționat compania Solacium Pharma în 2019, ca parte a strategiei sale de creștere accelerata și de diversificare a portofoliului sau de produse. Solacium este un producător de suplimente alimentare și OTC-uri cu o creștere rapidă, care sub managementul Zentiva își valorifică mai bine potențialul.
La ora actuală Grupul de companii Zentiva a intrat în topul primelor 5 companii farmaceutice (în valoare) din România și este liderul în volume al pieței farmaceutice totale.*
Crezul companiei este că sănătatea trebuie să fie un drept și nu un privilegiu. Mai mult ca oricând, oamenii au nevoie de acces mai ușor la medicamente de înaltă calitate și la sănătate. Lucrăm în parteneriat cu medicii, farmaciștii, distribuitorii, autoritățile de reglementare și guvernamentale pentru a asigura soluțiile de zi cu zi de care depindem cu toții.
* conform IQVIA, sell-in data, all market (RX + OTC, Originale si Generice).