Compania PepsiCo România a fost desemnată pentru a doua oară drept Angajatorul de Top numărul 1 în România, fiind recunoscută pentru al șaselea an consecutiv pentru condițiile de lucru excepționale oferite angajaților. De asemenea, PepsiCo a fost certificat ca al doilea Angajator de Top în Europa, în 2019.

Natalie Keast, HR Director, East Balkans MU & CEGB Supply Chain, declară: „Această certificare recunoaște munca depusă de echipa de HR și liderii de echipe în a se asigura că angajații se dezvoltă și arată potențial maxim în fiecare zi. De asemenea, subliniază faptul că ne propunem să îmbunătățim nu numai ceea ce facem, ci și felul în care lucrăm, pentru a răspunde nevoilor angajaților noștri și necesităților business-ului în viitor. Doresc să mulțumesc, astfel, colegilor mei din România dar și celor din Europa, pentru organizarea promptă și profesionistă a agendei legată de angajați, dar și liderilor de echipe, care colaborează cu noi, pentru ne asigura că practicile noastre se concretizează.”

În România, PepsiCo a fost numit Angajator de Top încă din 2013, deoarece investește constant în atragerea de talente noi, dezvoltarea viitorilor profesioniști, promovând o cultură incluzivă și etică, și încurajând inovația la locul de muncă. Unul dintre cele mai reușite proiecte de HR este internship-ul  Butterfly Effect, un program destinat studenților ambițioși, în căutarea oportunităților de dezvoltare a carierei într-o companie multinațională de succes. În ultimii 6 ani, 120 de studenți au participat în cadrul programului, obținând experiență de lucru valoroasă, mulți dintre aceștia alegând să-și înceapă cariera la PepsiCo România. Anul acesta marchează cea de-a zecea aniversare a acestui program de mare succes.

Mai mult, PepsiCo România oferă o gamă largă de programe de învățare pentru angajați, care acoperă abilități funcționale și de dezvoltare personală. Prin platforma sa online de învățare și wokshop-urile in-person, angajații își pot aprofunda nivelul de expertiză tehhnică, se dezvoltă multilateral, pentru a deveni mai eficienți în orele de leadership. Angajații își pot demonstra abilitățile în competițiile interne, desfășurate la nivel european, care încurajează colaborarea și ideile inovatoare. De asemenea, compania este preocupată de starea de bine a angajaților prin lansarea de programe care încurajează mișcarea,  sănătatea și rezistența psihică, prin deschiderea unei camere – Smiles Room (”Camera de Zâmbete”) – unde colegii noștri se pot relaxa.

Pentru a primi această certificare, organizațiile trebuie să atingă cu succes standardul minim necesar, așa cum a fost stabilit de Institutul Angajatori de Top. Studiul privind cele mai bune practici privind resursele umane cuprinde peste 100 de întrebări care acoperă 600 de practici de „Dezvoltare a oamenilor” din următoarele 10 arii: Strategia legată de Talente, Planificarea Forței de Muncă, Achiziția de Talente, Procesul de Introducere, Învățare & Dezvoltare, Managementul Performanței, Dezvoltarea capacităților de Leadership, Managementul Carierei și a Succesiunii, Compensații și Beneficii, Cultură Organizațională. Institutul Angajatori de Top evaluează punerea în aplicare a acestor practici în domeniul resurselor umane și analizează modul în care sunt susținute prin Strategie, Proprietate, Practici, Măsurare și Tehnologie. Programul global de certificare a recunoscut oficial peste 1500 de angajatori de top în peste 118 de țări de pe cinci continente.

David Plink, CEO al Institutului Anagajatori de Top, a adăugat: „Credem că organizațiile certificate în 2019 demonstrează condiții de lucru excepționale oferite angajaților și încurajează dezvoltarea acestor practici, în mod prioritar. Aceste companii contribuie la îmbogățirea pieței muncii prin atenția deosebită acordată oamenilor, de aceea, fiind recunoscute ca angajatori de top.”

Pentru a afla mai multe despre Top Employers Institute și Certificarea Top Employers, vizitați: www.top-employers.com.

 Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.