ProCredit Bank, bancă orientată către dezvoltarea afacerilor mici și mijlocii, în parteneriat cu Brink’s, lider global în gestionarea completă a numerarului, logistică securizată şi soluţii de plată, anunță lansarea unui nou instrument inteligent de gestionare a numerarului. Soluția Brinks Complete este dedicată companiilor care doresc să își digitalizeze fluxurile de cash și vizează alinierea la cele mai noi tendințe tehnologice în domeniul depunerii, colectării și transferului de numerar.

Brink’s Complete este un pachet de servicii integral, care include transportul și procesarea numeralului, finanțarea echipamentelor, rapoarte dedicate și servicii de creditare pe cont a sumelor depuse în echipament, în baza unui abonament lunar fix, ușor de bugetat și personalizat în funcție de specificul fiecărui client.

Clienții B2B ProCredit Bank si Brink’s au la dispoziție acum un sistem complet securizat de gestiune a încasărilor de tip cash, o alternativă unică la ceea ce sistemul bancar românesc a oferit până în prezent. Statul la rând la casierie sau depunerea încasărilor la ATM-ul băncii în limita unor volume acceptate sunt înlocuite de un sistem complet digital, transparent și actualizat în timp real. Astfel, clienții au acces simplu și rapid la fondurile disponibile.

Brinks Complete digitalizează operațiunile de cash management

Brink’s Complete este o soluție sigură și convenabilă de gestionare a numerarului, prin care se asigură reducerea costurilor, optimizarea serviciilor de colectare numerar și trasabilitate asupra întregului proces.

Noul concept pune la dispoziția pieței de retail o soluție la cheie, bazată pe un abonament lunar fix, care combină cele mai performante componente hardware, software și servicii Brink’s, pentru a face gestionarea numerarului mai ușoară și mai puțin costisitoare.

Brink’s Complete răspunde nevoilor clienților de digitalizare a operațiunilor de cash management, pe măsură ce dinamica industriei se schimbă. Soluția este bazată pe un echipament inovator instalat în locațiile clienților, care face procesul de gestionare a numerarului mai simplu, mai sigur și mai eficient. În plus, sumele depuse în echipament se vor regăsi în scurt timp în contul curent deschis la ProCredit Bank, chiar înainte de colectarea acestora din locație.

Soluția inteligentă oferită de ProCredit Bank în parteneriat cu Brink’s oferă clienților acces rapid și nerestricționat la fondurile depuse în numerar și monitorizarea în timp real a operațiunilor prin aplicația „24SEVEN”, disponibilă atât pe mobil cât și în variantă desktop. În plus, aplicația permite urmărirea și gestionarea online a numeralului, vizualizarea tranzacțiilor, în funcție de locație și de angajat, și un acces controlat al utilizatorilor în funcție de drepturile alocate.

ProCredit Bank este o bancă comercială, orientată spre dezvoltare. Investim constant în a oferi servicii bancare excelente întreprinderilor mici și mijlocii și ne propunem să susținem și să contribuim la eficientizarea activităților acestora. În acest sens, am căutat mereu să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu soluții inovatoare, care să contribuie la crearea și menținerea unui cadru ideal de gestiune a activității bancare prin intermediul canalelor electronice. Brinks Complete vine în completarea strategiei digitale a ProCredit Bank și răspunde provocărilor sectorului privat actual, orientat către rapiditate și eficiență financiară, oferind un canal transparent de monitorizare și securizare a fondurilor. Parteneriatul nostru cu Brinks a fost încheiat ca urmare a alinierii viziunilor noastre comune și din dorința de a fi alături de clienții noștri în activitatea lor zilnică, facilitând activitatea lor de gestionare a numerarului și încurajându-i săși orienteze eforturile către creșterea performaței afacerilor lor., a declarat Andreea Ichim Director General Adjunct în cadrul ProCredit Bank.

Începând cu aprilie 2022, companiile au acces la sistemul Brink’s Complete, dezvoltat după cele mai înalte standarde de eficiență și securitate. Pentru a beneficia de acest serviciu, antreprenorii sunt invitați să deschidă un cont curent la ProCredit Bank și să solicite instalarea echipamentului furnizat de Brink’s.

Mai multe detalii și informații despre serviciul Brink’s Complete pot fi obținute prin apelarea numărului de telefon 0372-100.200 sau la adresa de e-mail rou.parteneriat@procredit-group.com.

ProCredit Bank România:

ProCredit Bank România este parte a grupului ProCredit, orientat spre dezvoltare, care este format din bănci comerciale pentru întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri). ProCredit Holding AG & Co. KGaA, cu sediul în Frankfurt am Main, Germania, este compania-mamă a grupului ProCredit. Pe lângă concentrarea sa operațională asupra Europei de Sud-Est și de Est, grupul ProCredit este, de asemenea, activ în America de Sud și în Germania. Acțiunile companiei sunt tranzacționate pe segmentul Prime Standard al Bursei de Valori din Frankfurt. Acționarii principali ai ProCredit Holding AG & Co. KGaA includ investitorii strategici Zeitinger Invest și ProCredit Staff Invest (vehiculul de investiții pentru personalul ProCredit), compania olandeză DOEN Participaties BV, Banca de Dezvoltare KfW și IFC (parte a Grupului Băncii Mondiale).

În calitate de companie-mamă a grupului, în conformitate cu legea bancară germană, ProCredit Holding AG & Co. KGaA este supravegheată la nivel consolidat de către Autoritatea Federală Germană de Supraveghere Financiară (Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht, BaFin) și de către Bundesbank din Germania.

Brink’s (NYSE:BCO)

Brink’s (NYSE:BCO) este lider global în gestionarea completă a numerarului, logistică securizată pe bază de rute şi soluţii de plată, incluzând transport de numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (prin externalizare seif, procesarea banilor şi seifuri inteligente) şi transport internaţional de obiecte de valoare. Printre clienţii companiei se numără instituţii financiare, comercianţi cu amănuntul, agenţii guvernamentale (inclusiv băncile centrale), monetării, bijutieri şi alte operaţiuni comerciale din întreaga lume. Reţeaua noastră globală de operaţiuni din 53 de ţări deserveşte clienţi din mai mult de 100 de ţări.