Nou-intrat pe piața locală în 2019, BE-KIND alege Profero pentru dezvoltarea comunicării digitale, prin lansarea și gestionarea canalelor de Facebook și Instagram proprii, în România, precum și prin alte proiecte speciale.

BE-KIND le propune consumatorilor o nouă categorie de produse care se definesc, la nivel global, prin sloganul ”Ingrediente pe care le poți vedea și pronunța”. Dincolo de portofoliul format din batoane hrănitoare și delicioase în combinații unice de ingrediente, BE-KIND înseamnă o filosofie de kindness materializată pe 3 direcții: niciun compromis când vine vorba de gustul hrănitor, benefic pentru corpul tău și acțiuni orientate către comunitate.

Pornind de la insight-ul că, atunci când facem un compromis la nivel de gust, parcă nu simțim că ne-am satisfăcut pofta, iar când alegem ceva mai puțin nutritiv, ne simțim vinovați pentru alegerea făcută, Profero a conturat umbrela de comunicare ”BE-KIND gets me”, care este răspunsul la nevoia de snack-uri hrănitoare, fără ca gustul să fie sacrificat.

“Produsele BE-KIND reprezintă o noutate pentru majoritatea consumatorilor români, așadar, suntem bucuroși că avem oportunitatea să le facem cunoștință! În acest context, strategia pornește de la un obiectiv de construcție, prin generare de awareness în jurul brandului, odată cu valorificarea asset-urilor principale: ingrediente reale, cu nutrienți reali și gust delicios, deci zero compromis. BE-KIND este și un brand cu o poveste fondatoare deosebită și o misiune puternică, bazată pe implicare și impact în societate, un „total package” pe care suntem convinși că publicul va fi încântat să îl descopere”, spune Andreea Dinescu, Managing Director Profero.

BE-KIND se adresează celor care aleg un stil alimentar echilibrat, dar și  celor care apreciază o gustare delicioasă și cu multe beneficii nutriționale. Totodată, batoanele BE-KIND completează piața de gustări sănătoase din România prin introducerea unui nou segment, care se diferențiază de oferta existentă, prin poziționare, gust, calități și misiune socială. Alături de echipa Profero, suntem nerăbdători să interacționăm cu publicul, printr-un dialog cât mai deschis și prin activări în mediul online. Misiunea noastră este să oferim consumatorilor noștri o experiență de brand inedită, (zero) compromis în ceea ce privește produsele noastre și să îi încurajăm să se alăture misiunii de a face fapte de bunătate pentru comunitate”, a spus Nicoleta Mihalache, Brand & Field Marketing Manager BE-KIND România.

Echipa Profero: Florian Langa (Senior Copywriter), Alexandra Ion (Copywriter), Diana Dalimon (Art Director), Daniela Cucoș (Social Media Specialist), Alexandru Stan (Strategic Planner), Adriana Sasu (Digital Media Planner), Mădălina State (Account Director).

Echipa BE-KIND: Nicoleta Mihalache (Brand & Field Marketing Manager).

Despre Profero București

Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este o agenție de digital advertising cu o experiență de peste 10 ani pe piața din România, atât cu branduri locale, cât și internaționale.

Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, Lowe Group, din care mai fac parte agențiile Initiative (media), MullenLowe (advertising), Golin (relații publice), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

 Despre Be Kind

BE-KIND a intrat pe piața din România în 2019, iar în prezent, ofertă brandului include patru produse, urmând ca portofoliul să fie extins începând cu anul 2020. Produsele sunt realizate din ingrediente premium și conțin mixuri de nucifere sau fructe, în combinație cu diferite arome. Acestea nu conțin conservanți, coloranți sau arome artificiale. Urmând sloganul global BE-KIND, “Ingrediente pe care le poti vedea și pronunța”, produsele sunt prezentate într-un pachet transparent, ce asigură vizibilitate conținutului batoanelor.

BE-KIND crede în puterea faptelor de bunătate care pot schimba lumea, prin realizarea de acțiuni de responsabilitate socială, recunoașterea celor care fac acte de bunătate și prin educarea noii generații în acest spirit.

Mai multe informații despre brand și produse sunt disponibile pe pagina dedicată, https://ro.bekindsnacks.com/ro/, precum și pe paginile de Facebook și Instagram.