Reduceri de până la 70 % în peste 60 de magazine din București Mall – Vitan

În lunile ianuarie și februarie, clienții București Mall – Vitan sunt așteptați cu reduceri substanțiale, între 10 și 70%  în peste 60 de magazine din centrul comercial.

Ofertele se aplică în magazinele din galerie, în cafenele, restaurante dar și la agențiile de turism pentru cei care vor să își plănuiască următorul city-break de primăvară sau vacanța de vară mult visată.

Mai mult, sesiunea de shopping este rasplatită cu o experiență inedită în caruselul magic amplasat la nivelul

-1 al mall-ului. Acesta îi așteaptă pe adulți și pe copii zilnic, în următoarele intervale orare:

Luni și Marți: 16.00 – 20.00

Miercuri, Joi și Vineri: 16.00 – 21.00

Sâmbătă și Duminică: 13.00 – 21.00

Informații complete despre perioada și condițiile de valabilitate ale ofertelor, puteți afla direct în magazinele din Bucuresti Mall – Vitan. Lista magazinelor în care clienții pot găsi reduceri este disponibilă mai jos:

  • Adidas, Alessandro Biaggio, Amazing, Ana Baking, Anna Cori;
  • Bata, Bigotti, Body Shop, BSB, CCC, Chicco, Coccodrillo, Colin’s, Collective;
  • Deluka, Douglas, DS’ Damat;
  • Ecco, English Home;
  • Flormar;
  • Gant, GNC Live Well, Guess;
  • H&M, Hippoland;
  • Il Passo, Intersport, iStyle;
  • Lacoste, LC Waikiki, Lee Cooper, L’Occitane;
  • Mango, Marks & Spencer, Massimo Dutti, Massini, Meli Melo, Mothercare, Musette;
  • Nala, Nike, Nissa, Noriel;
  • Office Shoes;
  • Pandora, Penti;
  • Sabon, Sephora, Splend’or, Sportisimo, Stefanel, Swarowski;
  • Tezyo, Time Out, Tom Tailor, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Kids, Triumph, TUI Travel Center;
  • Yves Rocher;
  • Zara;

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, el a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Centrul comercial a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. București Mall își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

În ceea ce privește noile branduri din București Mall, printre acestea se numără cel mai mare MANGO din Europa de Est, un flagship Douglas, al doilea de acest gen și cel mai mare magazin al rețelei din țară, primul magazin de tipul department store din lanțul Meli Melo, magazinul Sportisimo pentru pasionații de sport și Aperto, un restaurant italian unic în România, dotat cu cinci bucătării, fiecare cu specificul ei (pizza, grill, pasta, pasta fresca și gelato).  În centrul comercial poate fi frecventat un club World Class România, care pune la dispoziție  35 de clase de grup fitness pe săptămână și programe personalizate cu aproximativ 20 de antrenori personali. Totodată, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zonă de food court pentru toate gusturile și un cinematograf. Hollywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne și echipate cu cea mai nouă tehnologie.

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashioniste până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.

Comenteaza

Site-ul Advertising4U.ro foloseste cookies. Prin continuarea navigarii pe platforma noastra confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Ok