Rețeaua LaDoiPași a atins obiectivul de 1000 de magazine la nivel național

Rețeaua de magazine LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, a atins în luna septembrie pragul de 1000 de magazine la nivel național.

Magazinul LaDoiPași cu numărul 1000 se află în București, pe Sos. București-Magurele nr. 49C și a beneficiat de un eveniment de inaugurare special, cu oferte și activități dedicate clienților din comunitate.

Atingerea pragului de 1000 de magazine întărește obiectivul setat de METRO pentru rețeaua LaDoiPași, o expansiune susținută de la an la an. Retailerul vizează continuarea ritmului de deschideri și planifică să își dubleze numărul de magazine până în 2023. În ultimele 6 luni au fost inaugurate peste 200 de magazine în rețeaua LaDoiPași, atât în urban, cât și în zonele rurale. Acestea au un spațiu de vânzare cuprins între 60 și 200 de mp și o gamă variată de până la 6000 de produse.

„Primele 1000 de magazine LaDoiPași reprezintă un efort comun depus atât de parteneri, cât și de colegii noștri. Atingerea acestui prag este dovada că LaDoiPași este un model de business durabil, construit în comunitate, alături de proprietari de magazine și clienți deopotrivă. Vom continua expansiunea la nivel național, motivați de dorința de a sprijini și alți antreprenori în dezvoltarea unor afaceri sănătoase, dar și de creșterea interesului clienților față de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, șef departament retail la METRO Cash & Carry România.

În total, din 2017, când METRO a repoziționat rețeaua de magazine LaDoiPași ca franciză soft, și până în prezent, au fost remodelate în linie cu noul concept peste 100 magazine și au fost deschise aproximativ 600 de noi unități comerciale. În prezent, 40% dintre magazinele LaDoiPași sunt poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest.

Retailerul marchează pragul de 1000 de magazine și printr-o campanie dedicată clienților. Campania „La 1000 de magazine, îți aducem lumea LaDoiPași” are loc în perioada 5-30 septembrie și oferă ocazia celor care își fac cumpărăturile în magazinele LaDoiPași să câștige experiențe multiculturale.

Pentru cumpărături de minimum 30 de lei, clienții au șansa de a câștiga, prin tragere la sorți, una din cele 10 excursii în țară, 10 în Europa sau 10 pe un alt continent. Pentru a se înscrie în concurs, aceștia trebuie să înregistreze pe site-ul LaDoiPași codul primit alături de bonul de cumpărături.

Franciza LaDoiPași este dedicată proprietarilor locali de magazine independente care doresc să își dezvolte afacerea în comunitatea din care fac parte, alături de un brand puternic. LaDoiPași propune un model de business independent și durabil, care reflectă deopotrivă așteptările clienților și nevoile antreprenorilor. Rețeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate unde să se simtă confortabil și care le pun la dispoziție servicii extinse.

Despre rețeaua LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 1000 de magazine la nivel național.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.