Revoluție digitală în România – dialog personalizat în E-commerce

Pentru prima dată în România, o nouă soluție de marketing transformă conversațiile online, dintre clienți și firme, în unele care au loc în timp real, bazate pe nevoile acestora. Interfața digitală, care duce sistemul de mesagerie la un alt nivel, se numește LINK Conversations și poate fi considerată un precursor al standardului RCS (Rich Communications Services), ce urmează a fi implementat în viitor peste tot în Europa. Acest tip puternic de mesagerie conversațională presupune utilizarea mai multor canale de comunicare într-un singur sistem și se poate aplica în orice domeniu de activitate, indiferent de dimensiuni. Comunicarea directă cu firmele în funcție de nevoile și dorințele fiecărui client devine relevantă și eficientă, astfel încât era spam-ului se apropie de sfârșit.

„Interfața LINK Conversations, furnizată de LINK Mobility Group, este unică pe piața din România și combină în același timp mai multe canale – Messenger, RCS și chat în fereastra browserului, primul contact cu clientul realizându-se cu ajutorul smartphone-ului. Aceasta permite comunicarea, de exemplu, prin trimiterea unui SMS cu un link care duce clientul la pagina de chat. Prin comunicarea cu chatbot-ul, utilizatorul își poate rezolva situația, folosind rich media, butoane, caruseluri cu link-uri și partajare de locație. De pildă, în cazul restaurantelor, clientul va afla dacă poate rezerva o masă, care este meniul actualizat sau cum să schimbe timpul de rezervare. Interfața permite, de asemenea, utilizarea Facebook Messenger și RCS în același scop. De aceea, se poate spune fără exagerare că o revoluție în comunicațiile B2B tocmai a început, iar soluțiile inovative sunt mai accesibile ca oricând, atât pentru companiile de mari dimensiuni, cât și pentru firmele mici și mijlocii” a declarat Corneliu Diaconu, National Sales & Marketing Manager LINK Mobility România, parte a LINK Mobility Group.

Conform celor mai recente date centralizate de Institutul Național de Statistică, ponderea clienților cu vârste cuprinse între 16 și 74 de ani, care au apelat la serviciile magazinelor online, a crescut în mod constant în ultimii ani, ajungând la 43,5% anul trecut,  în condițiile în care mai mult de jumătate dintre români dețin un smartphone. Principala sursă de informare este mediul online, iar decizia de cumpărare este influențată de prețul produselor și/sau serviciile comercializate, urmate de brand și caracteristicile tehnice. Era consumatorilor digitali deschide o abordare inovativă a marketingului, angajarea în conversații directe cu clientul fiind soluția viitorului.

„Mesajul text tradițional este adesea pur tranzacțional și e utilizat în mod obișnuit pentru comunicarea într-o singură direcție, cum ar fi verificările parolei, mementourile pentru programări, actualizările de livrare a pachetelor, cupoane sau  oferte promoționale, dar care nu te invită să răspunzi. LINK Conversations pune în practică exact impactul multi-canal care se extinde astăzi, prin integrarea tuturor canalelor de comunicare într-o singură interfață simplă, eficientă și care oferă o experiență totală  clienților. Soluția se află la îndemâna oricărei firme ce vizează generarea mai multor oportunități, conversia vânzărilor și consolidarea loialității clienților”, a adăugat Corneliu Diaconu.

Cu o experiență și tradiție de peste 20 de ani, LINK Mobility Group este principalul furnizor de comunicații mobile din Europa, specializat în mesagerie, servicii digitale și informații de date.

Comenteaza