După ce au adunat peste 1 miliard de pași în aplicația Rexona “5000 de Pași”, susținuți de mesajele de încurajare ale Simonei Halep, românii au acum ocazia să întoarcă favorul, susținându-o pe Simona la turneul său de suflet din aceasta lună, din Franța.

Cea mai nouă campanie de la Rexona și Propaganda Creative Marketing are ca scop să îi mobilizeze, o dată în plus pe români, de data aceasta, pentru campioana lor.

O campanie simbol, “3 milioane de pași pentru Simona” își propune, pe de o parte, să adune la un loc emoțiile și gândurile bune ale românilor pentru cea care a reușit să le cucerească inimile și care îi face mândri meci după meci, iar pe de altă parte, să îi determine să facă mai multă mișcare, oferindu-le un pretext cât se poate de puternic.

În cadrul campaniei, publicul este invitat să descarce aplicația pe telefonul mobil, și să facă cel putin 5.000 de pași pe zi, parcurgând astfel împreună, simbolic, cei 3 milioane de pași, echivalentul distanței pe jos, din țară la Paris – locul de desfășurare a turneului.

Mesajele de încurajare vor ajunge la Simona prin intermediul paginii https://www.5000depasi.ro/osustinempesimona. Din rândul celor mai emoționante cuvinte lăsate de fani pe pagina web, vor fi selectați trei câștigători care vor avea șansa să o susțină pe Simona chiar din tribună.

Fiecare câștigător va primi din partea Rexona: bilet de avion (bagaj de mână și bagaj cală 23 kg), cazare (1 cameră single/ pachet 2 nopți cu mic dejun) și bilet la primul meci al Simonei din cadrul turneului.

Campania “3 milioane de pași pentru Simona” este parte din platforma pro-miscare “5.000 de pași pe zi”, care a fost lansată anul trecut de Rexona și care îi îndeamnă pe români spre un stil de viață activ, cu beneficii pentru corp, minte și spirit.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 161,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.7 miliarde € în 2017. Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:

* Să ajute mai mult de un milliard de oameni să acţioneze pentru a-şi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.

* Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.

* Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul businessului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.

Unilever s-a situat pe primul loc, în 2018, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.

Pentru mai multe informații despre compania și brandurile Unilever vizitați www.unilever.com. Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări.

În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever Romania coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro .