PAUL lansează campania Savourez les croissants și aduce mai multă savoare momentelor din timpul zilei cu croissantele din colecțiile Salée și Sucrée. Campania se desfășoară în brutăriile PAUL până pe 15 martie și le oferă clienților preparate de patiserie fină, pregătite după rețete franțuzești, la o ofertă avantajoasă. Pentru două croissante achiziționate, clienții primesc cadou un al treilea produs care face parte din campanie.

Campania Savourez les croissants este dedicată celor care iubesc croissantele pline de savoare, pentru care Franța este recunoscută, în orice moment al zilei: dimineața la cafea, în miez de zi, alături de un suc proaspăt sau după-amiază, la un ceai aromat. Collection Salée (colecția sărată) şi Collection Sucrée (colecția dulce) pune la dispoziție o gamă uimitoare de croissante reinterpretate, special create pentru un moment de răsfăț culinar.

O gustare à la française

Gustările sărate au mai multă savoare atunci când sunt completate de ingrediente surprinzătoare. PAUL propune 3 produse din Collection Salée (colecția sărată): Croissant chevre graines, Croissant jambon dinde și Croissant canard – trei rețete inedite în care brânzeturile, roșiile uscate, șunca de curcan, pieptul de rață sunt asezonate parfait cu ingrediente delicioase, precum semințe de dovleac, pastă de măsline sau ardei copt, care oferă un gust deosebit pauzelor din timpul zilei.

Collection Sucrée propune trei rețete apetisante de croissante dulci: Croissantul dulce de leche, unde crema de vanilie și aroma fină de caramel oferă un gust inconfundabil și o textură densă, Croissantul pistache chocolat, în care crema de ciocolată, cea de vanilie și cea de fistic reunesc arome irezistibile și Croissantul griotte, care este o combinația perfectă de dulce-acrișor datorită cremei de vanilie și dulceții de vișine.

Astfel, Brutăriile PAUL transformă fiecare moment al zilei într-un moment de răsfăț franțuzesc și le oferă clienților o ofertă avantajoasă: cei care achiziționează două croissante din cele două game, primesc cadou al treilea produs, cu valoare mai mică. Promoția este disponibilă în toate brutăriile PAUL din București, Ploiești, Cluj și Constanța, inclusiv la cele de tip chariot, până pe data de 15 martie.

Despre PAUL

Cu o tradiție de 130 de ani, Paul definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor sale servite zilnic în cele peste 500 de brutării deschise în întreaga lume.

Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie și patiserie franțuzească de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franțuzesc: gourmet și sofisticat, dar în același timp tradițional și atemporal. Alături de pasiunea pentru pâinea franțuzească, rețetele unice cu ingrediente atent selecționate sunt elementele care constituie identitatea mărcii Paul.

În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 și deține, până în momentul de față, 17 brutării în 4 orașe. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake), Ploiești (Ploiești Shopping City), Cluj-Napoca (Polus Center și Iulius Center) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, S-Park, Bucharest One, Băneasa Shopping City și Sun Plaza.