Taco Bell Ploiesti

Sphera Franchise Group continuă planurile de expansiune a brand-ului Taco Bell la nivel național și, pe 23 octombrie, deschide un nou restaurant, în Ploiești Shopping City. Acesta este cel de-al 5-lea oraș unde Taco Bell inaugurează o nouă locație, astfel că fanii din Ploiești sunt așteptați să guste produsele originale, de inspirație mexicană.

După doi ani de la lansarea Taco Bell în România, brand-ul anunță deschiderea restaurantului cu numărul 8. Unitatea este amplasată la etajul 1, în zona Food Court a centrului comercial Ploiești Shopping City, care se află pe DN1B, km 6, și dispune de o suprafață de 100 mp. Prin deschiderea acestei unități, Taco Bell a creat 35 de noi locuri de muncă pentru comunitate.

Restaurantul este construit cu bucătărie deschisă, în stilul deja cunoscut al brand-ului, oferindu-le astfel clienților posibilitatea să vadă cum le este pregătită comanda. Consumatorii sunt invitați să savureze faimoasele preparate emblematice precum Tacos, Crunchwrap Supreme, Burritos, Quesadillas. În plus, în ziua inaugurării, primii 100 de fani sunt așteptați cu o serie de surprize care completează experiența Live Más.

„Taco Bell este un brand care le oferă clienților produse cu gust unic, de inspirație mexicană și experiențe inedite, fapt ce a creat, în timp, deschidere pe piața din România și o cerere mare din partea publicului. Ajungem astfel și în Ploiești, reușind să aducem brand-ul mai aproape de consumatori. Vom continua planurile de extindere la nivel național, prin deschiderea de mai multe restaurante până la final de an”, a spus Costica Mișaca, Director General Taco Bell România.

 Despre Sphera Franchise Group S.A. 

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de  franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

Despre Taco Bell Corp. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională  vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brand-ului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.