Wait…what? Să începem cu începutul. Nu mai este niciun secret cine este expertul în taco la nivel mondial. Fanii știu că pot conta pe Taco Bell pentru produse originale, cu gust unic, de inspirație mexicană. Dar ceea ce e cu adevărat surprinzător, abia acum vine: brandul deschide un restaurant într-un alt restaurant, în locația din Park Lake Shopping Center. De ce? Pentru că, din aprilie, Taco Bell le oferă fanilor din România, Taco’n Taco: singurul taco de pe piață, cu dublu shell și sosuri în premieră: Cool Habanero și Hot Lava.
Pe scurt, experiența Taco’n Taco e… ca și cum ai mânca un taco în timp ce mănânci un alt taco. Sau ca și cum ți-ai face un selfie, în timp ce îți faci un alt selfie. Sau ca și când ai intra într-un restaurant, în timp ce intri într-un alt restaurant. Mai intens, mai aromat, mai delicios, unic, diferit, extra-cool.
Este vorba despre un taco în shell crunchy, care conține salată, smântână, carne și brânză cheddar, totul într-un al doilea shell soft, de tortilla. Iar între cele două shell-uri, se regăsește, la alegere, unul dintre sosurile disponibile în premieră: Cool Habanero sau Hot Lava.
Pentru o experiență „LiveMas”, Taco Bell propune două meniuri irezistibile: snack meniu ce include și porție medie de cartofi/nachos, plus băutură răcoritoare, sau box cu 2x Taco’n Taco, porție medie de cartofi/nachos, băutură răcoritoare și o porție de churros.
Surprizele continuă și în online, așa că fanii sunt invitați la un challenge în spiritul Taco Bell pe paginile de Facebook și Instagram.
Despre Sphera Franchise Group S.A.
Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.
Despre Taco Bell Corp. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.
În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.