Love Beauty & Planet s-a născut din dorința de a oferi fiecăruia dintre noi posibilitatea de a dărui un strop de iubire planetei. Este o călătorie pe care brandul o întreprinde încontinuu pentru a inspira oamenii, astfel încât orice acțiune pe care aceștia o realizează, chiar dacă se rezumă la procesul de înfrumusețare, să însemne automat și un ajutor acordat planetei. Misiunea principală a brandului este aceea de a te încuraja să arăți bine în timp ce faci bine.
Campania de comunicare a lansării noului brand se traduce printr-un mix de acțiuni de promovare: comunicare în mediul digital, activări in-store și activități de relații publice.
„Produsele Love Beauty & Planet te fac să arăți și să te simți bine în primul rând pentru că misiunea brandului este aceea de a face bine. Iar acesta este diferențiatorul de brand cel mai puternic din campania de lansare. Love Beauty and Planet vine în întâmpinarea consumatorilor cu produse de îngrijire personală care se bazează pe nevoia de a aduce un bine planetei, prin intermediul acțiunilor mici întreprinse de către oameni. De altfel, are o abordare holistică a frumuseții, naturală și 100% vegană, iar recipientele sunt realizate din materiale 100% reciclate și reciclabile deopotrivă”, spune Claudia Fulgeanu, HPC INCUBATOR Marketing Lead Unilever South Central Europe.
Love Beauty and Planet se diferențiază prin:
- Ingrediente de origine naturală, 100% vegane, fără parabeni, silicon sau coloranți;
- Parfumuri excepționale cu uleiuri esențiale provenite din surse etice;
- Formule biodegradabile;
- Flacoane create din plastic 100% reciclat, complet reciclabile (inclusiv etichetele).
Toate aceste elemente se înscriu în „Planul Unilever pentru un stil de viață sustenabil”. Love Beauty & Planet consideră că locul amprentelor este în nisip, nu în mediul înconjurător. Ca atare, face tot ceea ce-i stă în putință pentru a se asigura că are o amprentă de carbon neutră.
Portofoliul Love Beauty & Planet cuprinde produse pentru îngrijirea părului (șampon, balsam, șampon uscat, mască), produse pentru curățarea și îngrijirea pielii (gel de duș, loțiune pentru corp), declinate în cinci colecții.
În România sunt disponibile:
- Colecția cu unt de Muru Muru & trandafir: șampon, balsam, mască pentru păr vopsit, gel de duș, loțiune de corp
- Colecția cu apă de nucă de cocos & mimoză: șampon, balsam pentru volum, gel de duș, loțiune de corp
- Colecția cu ulei de nucă de cocos și ylang-ylang: șampon, balsam și mască pentru păr deteriorat
- Colecția cu rozmarin organic și vetiver: gel de duș, șampon și balsam pentru păr normal cu tendință de îngrășare
- Colecția cu unt de Shea și lemn de santal: gel de duș și loțiune de corp
- Șampon uscat cu citrice & ceai verde
Love Beauty & Planet este disponibil în magazinele de profil dar și on-line (douglas.ro, emag.ro, elefant.ro)
Mai multe informații sunt disponibile online, pe https://www.lovebeautyandplanet.com/ro/home.html, dar și în social media, pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/lovebeautyandplanetro/ și pe contul de Instagram https://www.instagram.com/lovebeautyandplanet_ro/
Love Beauty & Planet te inspiră să faci o schimbare în fiecare zi, pentru tine și pentru viitor. #smallactsoflove #lovebeautyandplanet #vegan
Echipele implicate în campania de lansare a brandului sunt:
Din partea Unilever: Iulia Floricică (Brand Building Core Foods & Incubator Marketing Manager Unilever South Central Europe), Tijana Maljevic (Incubator Project Leader), Andra Ionescu (Key Account Manager New Channels and Incubator), Claudia Fulgeanu (HPC Incubator Marketing Lead Unilever South Central Europe).
Din partea IMAGE PR: Larisa Minune (Account Executive)
Din partea MindShare: Lavinia Goia (Digital Connections Manager), Amalia Necula (Digital Connections Planner), Ramona Voicu (Account Manager)
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmărește crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi și îi ajutp pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă. Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfășoară operațiuni pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinței, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operațiunile de pe platforma industrială de la Ploiești.
Prin Planul Unilever pentru un stil de viață sustenabil, compania și-a propus:
* Să ajute mai multe de un miliard de oameni să acționeze pentru a își îmbunătăți sănătatea şi starea de bine până în 2020.
* Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
* Să îmbunătățească viața a milioane de oameni până în 2020.
Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul businessului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.