Unilever lansează un nou brand inovator pe piața din România: Plant Line

Plant Line - brandul de îngrijire personală inspirat din fitoterapie

Unilever își extinde portofoliul produselor de îngrijire personală și lansează brandul Plant Line inspirat din fitoterapie – știința care presupune studierea plantelor și folosirea substanțelor active conținute de acestea pentru a ajuta corpul uman să își păstreze tinerețea și frumusețea.

Campania de comunicare a lansării noului brand include un mix de acțiuni de promovare: spoturi TV, comunicare în mediul digital, acțiuni in-store și activități de relații publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Crăciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist în apifitoterapie sunt câțiva dintre cei care au testat deja produsele Plant Line și s-au alăturat campaniei de lansare a brandului.

Plant Line prezintă două inovații în segmentul produselor de îngrijire personală din mass market. Este vorba despre complexul [Fito-Colagen] extras din semințe și uleiuri din germeni de grâu, cunoscute pentru că stimulează producerea colagenului și restabilesc elasticitatea pielii. Acesta se regăsește în gama de produse antirid 35+,45+ și 55+. A doua inovație constă în gama de produse de îngrijire a părului cu 80% DECOCT de plante, cunoscut pentru efectul benefic împotriva deteriorării părului. Formula Plant Line este îmbogățită cu complex [FITO-KERATINĂ], care oferă volum de la rădăcină fără a încărca părul.

 „Unilever vine în întâmpinarea nevoilor femeilor cu un nou brand, oferindu-le produse ce conțin extracte naturale ale căror beneficii au fost dovedite de-a lungul timpului, și au totodată un raport calitate-preț atractiv. Plant Line este singurul brand din piața de mass market din România inspirat din fitoterapie, știința exactă ce are ca scop crearea unor formule eficiente pentru diferite nevoi  folosind extracte naturale. Campania de lansare se concentrează pe diferențiatorii pe care Plant Line îi aduce în categoria de mass market precum fitoterapia, decoctul de plante din gama pentru îngrijirea părului, cât și complexul [FITO-COLAGEN] din gama antirid.” susține Luminiƫa Gîdea, Category Manager Skin Unilever South Central Europe. 

  • Produse pentru îngrijirea și curățarea feței: gama antirid pentru față (cremă de zi, de noapte și pentru conturul ochilor pentru 35+, 45+, 55+), cremă hidratantă pentru față, mască pentru față și apă micelară
  • Produse pentru îngrijirea părului: șampon și balsam
  • Creme pentru îngrijirea mâinilor

Produsele Plant Line sunt disponibile atât online, cât și offline în hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate.

Mai multe informații și noutăți despre brand pot fi găsite pe pagina de Facebook Plant Line România: https://www.facebook.com/PlantLineRomania/ și pe contul de Instagram Plant Line https://www.instagram.com/plantlineromania/

 Echipele implicate în campania de lansare a brandului Plant Line sunt:

Din partea Unilever: Luminita Gidea (Category Manager Skin Unilever South Central Europe),  Adina Enache (Junior Brand Manager Face & Care Unilever South Central Europe), Eugenia Marcu (Category & Channel Development Manager Beauty & Personal Care) Andreea Dicu (Shopper Marketing Specialist Beauty & Personal Care Unilever South Central Europe)

Din partea The Hub Partners: Dinu Pănescu (Creative Director & Partner), Florin Dulgheru (Managing Partner), Radu Ținc (Senior Art Director), Flavia-Ștefana Popescu (Junior Graphic Designer), Elena Scobeniuc (Account Executive)

Din partea IMAGE PR: Ruxandra Popescu (Account Manager), Larisa Minune (Account Executive)

Din partea MindShare: Cristina Ionescu (Group Account Director), Ramona Voicu ( Account Manager Client Leadership ), Lavinia Goia (Digital Connections Manager),  Amalia Necula (Digital Connections Planner)

2019-07-25T11:54:48+03:0025 iulie 2019|Categories: COMUNICATE DE PRESA, diverse, social|Tags: , |0 Comentarii

Comenteaza