Medic One și Mullen semnează campania de lansare a OROcalmin, produsul din portofoliul companiei Zentiva România pentru tratamentul durerilor în gât. OROcalmin este un anti-inflamator, analgezic și anestezic local care contribuie la calmarea durerilor și ameliorează simptomele și semnele de inflamație ale gâtului. Produsul este disponibil în două variante de pastile: cu aromă de lămâie și portocale plus miere.

Premisa de la care a pornit campania a fost că dovada funcționării unui medicament este importantă pentru a demonstra publicului eficacitatea acestuia, mai ales în situații în care gâtul este puternic solicitat. Situația aleasă a fost un beatboxing efervescent, activitate care supune corzile vocale la o presiune extremă, un stil muzical care necesită o voce mereu în formă. Rezultatul este Gâtul tău ține ritmul cu tine, o abordare inovatoare în materie de comunicare pentru piața de medicamente,  un concept care se adresează, cu precădere, tinerilor. Conceptul este ilustrat și declinat atât în spotul TV dedicat cât și în alte materiale de comunicare.

 „OROcalmin este cel mai nou produs Zentiva din portofoliul de OTC-uri (medicamente fără prescripție medicală) și vine să completeze gama de produse de răceală și gripă. Suntem prezenți într-o categorie foarte aglomerată, cu branduri consacrate, dar cu potențial de creștere. Zentiva și-a propus să creeze un brand complet nou, tânăr, dinamic și să îl comunicăm printr-o abordare care să evidențieze produsul. Astfel, am ales să ne adresăm, în principal, publicului tânăr, care este dornic să încerce produse noi și să le prezentăm produsul într-un mod surprinzător, cu care ei pot relaționa cu ușurință.”,  a spus Cătălina Huszar, Head of CHC Marketing Zentiva Grup România

 „Piața de medicamente este unul dintre cele mai reglementate sectoare de activitate din țară, iar comunicarea acestor produse este, de regulă, dezvoltată pe premise profund pragmatice și încadrată în tiparele clasice, cu care publicul este obișnuit de multă vreme. Am văzut însă în OROcalmin un potențial deosebit, care ne permite să ne desprindem de convențional și să apăsăm pedala de creativitate cu un narativ original, în pas cu tendințele actuale de lifestyle”, a spus Oana Cociașu, Managing Partner Medic One.

Suntem încântați că am reușit să aducem “new characters” în galeria destul de restrânsă a personajelor de spoturi medicale din România. Beatboxerii noștri au devenit un proiect la care s-a lucrat cu drag, craft și mare plăcere – așa cum se întâmplă mereu când clientul este un partener real al echipei de creație”, au mai adăugat Silviu Antohe Group Creative Director și Mihai Costache Group Creative Director din partea echipei Mullen.

Mixul de comunicare include spoturi TVC, comunicare online, promovare în farmacii și website dedicat, dezvoltat de agenția Profero.

Echipa:

Zentiva România: Cătălina Huszar (Marketing Manager CHC), Ariana Grecu (Product Manager CHC).

Medic One: Oana Cociașu (Managing Partner), Corina Șofariu (Account Director), Ioana Vulcan (Strategy & Research Specialist).

Mullen: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Delia Mija (Senior Art Director), Ana Maria Ciobotaru (Senior Copywriter), Radu Adrian (AV Director).

Profero: Adelina Dobrin (Digital Account Mnanager), Larisa Tagarta (Project Manager).

 Despre Zentiva România:

Zentiva România este parte a Grupului european Zentiva, unul dintre cei mai importanți producători de medicamente generice din Europa. Grupul deține unități de producție la București, Praga și Ankleswar. Fabrica Zentiva din România funcționează neîntrerupt din 1962, de la fondarea sa. În prezent, Zentiva România este cel mai mare producător de generice cu prescripție de pe plan local, în volume vândute.

Alături de echipa grupului Zentiva de peste 4500 de persoane și rețeaua de 4 fabrici – inclusiv fabricile emblematice din Praga și București – ne străduim să fim campionii medicamentelor generice din Europa, pentru a sprijini mai bine nevoile zilnice de asistență medicală ale oamenilor.

Credem că sănătatea trebuie să fie un drept și nu un privilegiu. Mai mult ca oricând, oamenii au nevoie de acces mai ușor la medicamente de înaltă calitate și la sănătate Lucrăm în parteneriat cu medicii, farmaciștii, distribuitorii, autoritățile de reglementare și guvernamentale pentru a asigura soluțiile de zi cu zi de care depindem cu toții. www.zentiva.ro

Despre Medic One:

Medic One a fost înfiinţată în 1999 de Dr. Oana Cociaşu, Veronica Savanciuc şi alți parteneri, fiind prima agenţie full service specializată în marketing şi comunicare medicală din România. Medic One asigură servicii de consultanță, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicală în offline şi online, atat pentru piata locala cat si cea internationala. Campaniile și proiectele agenției sunt multipremiate național și internațional, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards și Cristal Festival. Printre clienţii agenţiei se numără companii precum: Angelini, Astra Zeneca, Bayer, Berlin Chemie, Boehringer Ingelheim, BMS, Roche, Zentiva, Fundația Renașterea, Crucea Roșie. Medic One este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Mullen, Golin și Profero. Pentru mai multe informații, vizitați www.medicone.ro

Despre Mullen:

De peste 25 de ani în România, Mullen este o agenție de creație, marketing și brand strategy care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.