Ia-o ca pe o provocare si reinventeaza-ti garderoba cu o selectie uimitoare de jachete si paltoane. In top este jacheta puffer New York, un produs prin care trecutul este imbratisat, in timp ce viitorul este privit ferm. Experimenteaza mixul perfect intre stil si functionalitate si nu te opri la jachetele puffer – exploreaza intreaga colectie, unde se intersecteaza stilul clasic si cel contemporan.

Puffer-ul New York: O revenire a aniilor ’90 cu un twist modern

Puffer-ul New York comprima spiritul vibrant al anilor ’90, si este apreciat de cei tineri datorita  branding-ului indraznet, culorilor vii si siluetelor supradimensionate. In aceasta toamna, nu este vorba doar despre imbracaminte. Este vorba despre o poveste, o mostenire si o invitatie de a te  reinventa. Asa cum si brand-ul a reimaginat acest stil emblematic cu o nota moderna, imbratisand modele de patrimoniu si siluete de arhiva. Exploreaza colectia TOMMY HILFIGER Toamna 2023 – care prezinta originalul Tommy Tartan, rosu, alb si albastru, dunga recognoscibila, si monograma TH, un remix ludic ce atinge perfectiunea – si imbratiseaza fuziunea dintre traditie si inovatie.

Puffer-ul New York: Atunci cand functionalitatea intalneste stilul

Realizata cu o atentie impecabila la detalii, jacheta puffer New York combina atat functionalitatea, cat si stilul. Te vei delecta cu materialul super placut la atingere, care ofera o senzatie premium pe pielea ta. Compozitia contine poliamida 100% reciclata, in partea exterioara, si umplutura Thermolite® care asigura caldura si confort exceptional. Alege sustenabilitate si stilul pe care Thermolite® le ofera, o izolatie premium reciclata, realizata 85% din materiale reciclate, deseuri textile si sticle de plastic.

O interpretare fresh a traditiei: Emblema reimaginata si tartanul Tommy

TOMMY HILFIGER nu doar reinvie istoria; o redefineste. Cea mai recenta colectie prezinta emblema brand-ului reimaginata, imprimata in piele, oferind astfel un suflu nou abordarii traditionale. Interpretarea moderna a tartanului Tommy adauga o pata de culoare in acest sezon, iar piesele devin nu doar atemporale, dar si extrem de contemporane.

Colectia Toamna 2023 este disponibila pe tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER din Romania in Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.