#retail

Calvin Klein prezintă noua campanie Womenswear Primăvara 2024, cu Kendall Jenner în rolul principa

2024-02-22T11:10:12+02:0022 februarie 2024|, , , , , |

Calvin Klein dezvăluie următorul capitol al campaniei Primăvară 2024, cu Kendall Jenner, pentru Womenswear. Filmată de Mert Alas, Kendall, brand ambassador pe termen lung, emană senzualitate rafinată și naturală în colecția Calvin Klein Womenswear Primăvara. ..

Studiu mediaTRUST: Valentine’s Day în România: Impactul și prezența în media

2024-02-19T11:03:13+02:0019 februarie 2024|, , , , , , , , , |

Valentine's Day, Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, devine o oportunitate de marketing exploatată intens de către comercianții din România, aspect reflectat prin campaniile lor promovare. mediaTRUST oferă o analiză a prezenței și impactului Valentine's Day ..

Studiu mediaTRUST- Decembrie 2023: O lună de sarbatoare, un maraton de reclame la medicamente

2024-01-19T11:42:17+02:0019 ianuarie 2024|, , , , , , , , , |

Potrivit analizei de monitorizare efectuate de mediaTRUST pentru perioada 1-31 decembrie 2023, medicamentele au dominat piața investițiilor în reclamele radio, tv și presă scrisă.  Suplimentele alimentare și retailerii întregesc podiumul..

Studiu mediaTRUST: Piața de publicitate în noiembrie 2023. Cele mai active branduri.

2023-12-08T12:26:37+02:0008 decembrie 2023|, , , , , , , , |

Potrivit analizei de monitorizare efectuate de mediaTRUST în perioada 1-30 noiembrie 2023, brandul Catena revine pe prima poziție, în timp ce Kinder ocupă locul secund. Supermarketurile au dominat piața investițiilor în publicitatea la radio, tv și presă scrisă: Kaufland, Penny, Lidl, Carrefour, Profi, în top 10..

Leroy Merlin: O noua editie a Campaniei de Vanzare Sustenabila a Brazilor de Craciun, care incurajeaza toti romanii sa returneze pomii naturali

2023-12-08T11:45:07+02:0008 decembrie 2023|, , , , |

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță lansarea campaniei de vânzare sustenabilă a brazilor naturali de Crăciun. Prin această inițiativă, care a devenit deja o tradiție în cadrul Leroy Merlin, retailerul se angajează direct în reducerea impactului asupra mediului înconjurător și..

Kaufland România lansează “Vocea Kaufland” – un proiect inedit realizat prin intermediul inteligenței artificiale

2023-12-08T11:07:10+02:0008 decembrie 2023|, , |

Proiectul a oferit șansa tuturor angajaților Kaufland de a contribui la crearea unei voci digitale unice, care a devenit emblema sonoră a echipei. Angajații au dat curs acestei invitații și au luat parte la realizarea vocii digitale unice, înregistrându-se într-o platformă dedicată..

Dezactiveaza titlul coloanei Mega Menu

UP