#marketing

Termeni si Conditii noi pentru publicarea de Articole, Comunicate de Presa sau Anunturi gratuite sau cu plata

2024-07-25T10:52:10+03:0025 iulie 2024|, , , , , , , , , , , , , , , |

Pentru a vă oferi o experiență îmbunătățită, am modificat structura site-ului, am revizuit și actualizat Termenii și Condițiile Advertising4U.ro și am adăugat noi servicii.

„Testat e Hot” – prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife

2024-07-25T10:36:42+03:0025 iulie 2024|, , , , , , , , , , , , |

În contextul în care 52% dintre tinerii din România afirmă că au relații sexuale neprotejate, iar 9 din 10 (90% dintre) sunt expuși la comportamente cu risc în ceea ce privește contactarea unei boli cu ..

Masteratul de Cercetări de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București este acum powered by iSense Solutions

2024-07-22T10:33:18+03:0022 iulie 2024|, , , , , |

Agenția de cercetare de piață iSense Solutions și Facultatea de Marketing de la Academia de Studii Economice din București anunță semnarea acordului care pune bazele parteneriatului strategic ce urmărește consolidarea programului de masterat Cercetări de ..

Brand experience la un nou nivel @TIFF 2024, marca Nespresso x MullenLowe România BTL team

2024-07-03T10:54:57+03:0003 iulie 2024|, , , , , , , |

Nespresso, una dintre cele mai apreciate mărci de cafea din lume, continuă pentru al optulea an consecutiv parteneriatul oficial cu Festivalul Internațional de Film „Transilvania”. În cadrul TIFF 2024, Nespresso și MullenLowe România și-au extins ..

UNTOLD Creators by Visa a inceput primul program de mentorship dedicat viitoarei generatii de creatori de festival

2024-06-28T11:01:45+03:0028 iunie 2024|, , , , , , , |

UNTOLD Creators by Visa a demarat prima etapă în călătoria de formare a unui număr de 80 de viitori creatori de festivaluri. Participanții au fost selectați din peste 2300 de aplicații însumate pe cei patru ..

Asociația MozaiQ LGBT câștigă PREMIUL 1 la Gala Societății Civile pentru cea mai bună campanie socială

2024-06-26T11:01:42+03:0026 iunie 2024|, , , , , , , , , , , , , , , |

În data de 20 iunie la Gala Societății Civile, cel mai important eveniment dedicat societății civile din România, Asociația MozaiQ LGBT a primit premiul I pentru Campania #IubimLaFel la categoria Campanii Sociale. #IubimLaFel este cea ..

Experiența întâlnește inovația la Agrii Practic, o campanie experiențială marca Agrii România x MullenLowe România

2024-06-25T10:49:36+03:0025 iunie 2024|, , , , , , , |

Agrii România, unul dintre ce mai importanți jucători de pe piața agribusiness, și MullenLowe România au pus în scenă o nouă ediție Agrii Practic. Anul acesta, seria de evenimente a acoperit patru județe ale țării: ..

Media Fact Book 2024, Initiative: Piața locală de media va ajunge la valoarea record de 762 de milioane de euro până la finalul acestui an

2024-06-20T11:37:36+03:0020 iunie 2024|, , , , , , , , , , |

Piața media din România a fost pe un trend ascendent stabil în 2023, ajungând la o valoare netă estimată de 701 milioane de euro, cu o creștere de +6.5% față de anul anterior. Această evoluție ..

Global Records lansează The Drop: divizia de proiecte speciale pentru artiști și branduri

2024-06-03T11:36:34+03:0003 iunie 2024|, , , , , , , , , |

Global Records, unul dintre cele mai cunoscute label-uri independente din Europa, lansează The Drop – o nouă divizie concentrată pe proiecte speciale de comunicare. Noul departament îmbină know-how-ul și capabilitățile unei agenții de advertising, cu ..

Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București într-un format cu totul neașteptat

2024-05-24T10:35:48+03:0024 mai 2024|, , , , , , , |

Toamna aceasta, Bucureștiul devine gazda celui mai mare eveniment din Europa dedicat creativității aplicate în business, odată cu revenirea Conferinţei Globale IAA „Creativity4Better”. Pe 20 noiembrie,  a opta ediție aduce în fața comunității creative locale ..

Campania Salvați Copiii Joacă, nu jocuri, semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024

2024-04-22T12:21:58+03:0022 aprilie 2024|, , , , , , , , , , |

Într-o eră digitală saturată de reclame la jocuri de noroc, campania Joacă, nu jocuri, semnată de Golin România pentru organizația neguvernmentală Salvați Copiii România, a deschis conversația despre pericolele expunerii copiilor la jocurile de noroc ..

UP