#horeca

Kaufland lansează campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun”

2025-05-16T11:08:21+03:0016 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , |

Începând cu luna mai, Kaufland România lansează campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun”, o inițiativă integrată de activare a cupoanelor din Kaufland Card, care oferă clienților acces rapid la reduceri personalizate. Inspirată de ..

Sciccheria lansează Vinea Stellata: o cină sub cerul liber, alături de chef Giuseppe Raciti, în inima podgoriei Gramofon Wine, din Dealul Mare

2025-05-12T10:51:19+03:0012 mai 2025|, , , , , |

La aproape trei ani de la deschiderea primului restaurant, Sciccheria continuă să reinventeze felul în care ne raportăm la gastronomia de top, semnând o premieră: Vinea Stellata – prima cină sub cerul liber organizată în ..

Food Vision alege Initiative România pentru lansarea DOZZ, primul brand de supă la doză din România

2025-05-09T10:39:37+03:0009 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , |

Initiative România a fost desemnată agenția de media pentru DOZZ, brand românesc inovator de supă gata de consum, ambalată în doză, destinat persoanelor active care caută soluții alimentare rapide și sănătoase. DOZZ este produs într-o ..

Cushman & Wakefield Echinox: Început de an în forță pentru piața industrială și logistică: Cererea a crescut cu 30%, iar suprafața livrată aproape s-a triplat comparativ cu primul trimestru din 2024

2025-05-08T10:52:32+03:0008 mai 2025|, , , , , , , , , , , , |

Piața industrială și de logistică a început promițător anul 2025, cu o suprafață închiriată de aproape 260.000 metri pătrați în primul trimestru, în creștere cu mai mult de 30% comparativ cu aceeași perioadă din 2024, ..

Bergenbier Fără Alcool devine sponsor oficial al Federației Române de Ciclism pentru următorii trei ani

2025-05-07T11:08:08+03:0007 mai 2025|, , , , , , , |

Bergenbier Fără Alcool, unul dintre brandurile de referință în categoria berilor non-alcoolice din România, se alătură Federației Române de Ciclism (FRC) în calitate de sponsor oficial, într-un parteneriat strategic ce se va întinde pe o ..

Primăvara Gastronomică: o cină la șase mâini organizată de Chef Marco Favino, alături de Chef Oana Coantă și Maestro Pizzaiolo Giovanni Santarpia

2025-05-07T11:05:02+03:0007 mai 2025|, , , , , , , , , |

Pe 10 mai, la Lux Garden Hotel & Resort din Azuga, gastronomia devine emoție, memorie și dialog cultural. Evenimentul „Primăvara Gastronomică” aduce împreună trei chefi remarcabili – Marco Favino, Giovanni Santarpia și Oana Coantă – ..

Danubius Exim lansează FP950MX – imprimanta fiscală inteligentă care digitalizează procesele comercianților precum raportarea către ANAF

2025-05-05T11:24:13+03:0005 mai 2025|, , , , |

Danubius Exim, lider în aparatură fiscală și tehnologii de plată în România, lansează FP950MX, imprimanta fiscală inteligentă, concepută integral in-house, care comunică cu sistemele Agenției Naționale de Administrare Fiscală și digitalizează complet procesul fiscal al ..

Grătarul devine sport de echipă în noua campanie MullenLowe România pentru Lidl România

2025-04-30T10:20:29+03:0030 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , |

Noua campanie dedicată produselor pentru grătar, creată de MullenLowe România pentru Lidl România, transformă fiecare masă într-un sport de echipă și invită românii să gătească împreună într-un cadru familiar tuturor – grătarul. Sub mesajul „Grătar ..

Cushman & Wakefield Echinox: Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027

2025-04-24T10:01:08+03:0024 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , |

Piața hotelieră din București a continuat anul trecut să recupereze scăderile din pandemie, în ceea ce privește venitul mediu pe cameră disponibil (RevPAR) și al ratei de ocupare, în timp ce tariful mediu zilnic a ..

Conferinta: Mâncarea accesibilă și sănătoasă în contextul creșterii prețurilor!

2025-04-11T10:25:52+03:0011 aprilie 2025|, , , , , , , , |

Criza actuală din Ucraina și consecințele acesteia au implicații grave asupra bunăstării și mijloacelor de subzistență a milioane de europeni. Aceasta pune sub presiune restaurantele, care trebuie să-și acopere costurile și, totodată, să continue să ..

PAUL readuce în brutăriile sale cea mai populară ofertă și introduce în ediție limitată două sortimente de croissante

2025-04-11T10:00:42+03:0011 aprilie 2025|, , , , , , , |

PAUL readuce una dintre cele mai îndrăgite promoții în brutăriile sale: până la finalul lunii iunie, clienții care achiziționează două croissante îl vor primi pe al treilea din partea casei. Promoția este valabilă pentru șapte ..

MullenLowe România devine agenția de brand pentru Iulius Town Timișoara

2025-04-09T10:57:40+03:0009 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , , |

MullenLowe România este noua agenție de brand Iulius Town Timișoara, una dintre cele mai mari dezvoltări comerciale de shopping și recreere din România. În calitate de partener strategic, agenția a creat și dezvoltat noua poziționare ..

PickTwo intră în acționariatul Red Angus Steakhouse

2025-04-03T10:25:42+03:0003 aprilie 2025|, , , , , , , , |

PickTwo, studioul de design și arhitectură specializat în industria HoReCa, devine partener în acționariatul Red Angus Steakhouse, unul dintre cele mai longevive steakhouse-uri din Capitală. Noua formulă de acționariat este împărțită între Dragoș Panait, fondatorul ..

Bergenbier, berea prieteniei în România, împlinește 30 de ani și lansează o nouă platformă de comunicare

2025-03-26T10:46:23+02:0026 martie 2025|, , , , , , , |

Bergenbier aniversează trei decenii de prezență pe piața din România, consolidându-și statutul de brand emblematic în industria berii. Cu această ocazie, marca celebrează momentele autentice care au unit generații de prieteni în jurul unei beri. ..

LA FÂNTÂNA lansează KAFUNE TRE MONDI, un blend de cafea exclusiv și unic pentru clienții HoReCa

2025-03-24T10:21:47+02:0024 martie 2025|, , , , , , , , , , |

La Fântâna, furnizorul numărul 1 de soluții de hidratare pentru companii (conform Zenith Global 2024) și un actor de prim rang pe piața de servicii de cafea, lansează KAFUNE TRE MONDI (Trei lumi), noul său ..

Epoque Hotel Relais & Châteaux lansează platforma de evenimente L’Art de Vivre și îl aduce în România pe Mark Lundgaard, unul dintre cei mai apreciați chefi din Copenhaga

2025-03-24T10:12:35+02:0024 martie 2025|, , , , , , , , |

Epoque Hotel Relais & Châteaux, membru Relais & Châteaux, anunță lansarea platformei Epoque L’Art de Vivre, un concept care propune un calendar dinamic de evenimente menite să conecteze publicul urban cu arta rafinamentului și ospitalitatea ..

Bergenbier S.A. aduce spiritul Madridului în portofoliul premium. Producătorul de bere lansează Madrí Excepcional

2025-03-14T11:00:01+02:0014 martie 2025|, , , , , , , |

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company își completează portofoliul premium cu o bere în stil mediteranean, care invită consumatorii să descopere stilul de viață madrilen, El alma de Madrid, așa cum spune ..

Vel Pitar lansează, alături de FCB Bucharest, noua campanie de imagine “Felii de viață pe pâine”

2025-03-14T10:45:29+02:0014 martie 2025|, , , , , , , , , , , |

FCB Bucharest semnează strategia și creația pentru noua campanie de imagine a Vel Pitar, liderul produselor de panificație din România. „Felii de viață pe pâine” este o campanie ce prețuiește emoțiile și celebrează momentele relevante ..

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară – o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

2025-03-05T11:14:08+02:0005 martie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară, campania creată de MullenLowe România pentru Lidl România, deschide portalul către un loc special al bunătăților tradiționale românești, un microunivers la care au acces românii din toată țara. ..

UP