#PR

Golin adaugă Agroland Grup în portofoliul său de companii listate la bursă

2025-06-06T10:57:47+03:0006 iunie 2025|, , , , , , |

Golin își extinde portofoliul de companii listate la bursă printr-o nouă colaborare strategică cu Agroland, grup antreprenorial românesc, activ în retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală. În contextul în care agricultura își depășește imaginea ..

Conan PR la 15 ani: Agenția independentă raportează o creștere de 30% și atrage branduri de top în portofoliu

2025-05-30T10:11:16+03:0030 mai 2025|, , , , , , , , , |

Conan PR, agenție independentă de comunicare, aniversează 15 ani de activitate în primăvara acestui an. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau Automotive, până la Retail, Fashion ..

Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot

2025-05-21T09:44:27+03:0021 mai 2025|, , , , , , , , , , , |

Divizia de Events & Experiential a Golin România a fost recunoscută la nivel internațional în cadrul celei de-a 15-a ediții a Eventex  Awards, cel mai prestigios festival global dedicat industriei de events & experience marketing. ..

Kaufland lansează campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun”

2025-05-16T11:08:21+03:0016 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , |

Începând cu luna mai, Kaufland România lansează campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun”, o inițiativă integrată de activare a cupoanelor din Kaufland Card, care oferă clienților acces rapid la reduceri personalizate. Inspirată de ..

Food Vision alege Initiative România pentru lansarea DOZZ, primul brand de supă la doză din România

2025-05-09T10:39:37+03:0009 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , |

Initiative România a fost desemnată agenția de media pentru DOZZ, brand românesc inovator de supă gata de consum, ambalată în doză, destinat persoanelor active care caută soluții alimentare rapide și sănătoase. DOZZ este produs într-o ..

Încrederea, strategiile digitale și loialitatea clienților sunt factorii-cheie ai influenței unui brand – studiu PRGN global

2025-05-08T10:50:03+03:0008 mai 2025|, , , , , , , , , , , |

Studiul realizat de Public Relations Global Network (PRGN) arată că liderii de afaceri consideră influența brandului tot mai importantă, iar canalele digitale reprezintă principalul motor al strategiilor de creștere. Un nou studiu global realizat în ..

Să spunem problemei pe nume! Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale

2025-05-05T11:25:28+03:0005 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , , , |

LINE Agency semnează campania de comunicare „Spune-i pe nume”, o inițiativă unică inițiată de brandul de absorbante Enroush, menită să aducă în prim-plan necesitatea reducerii cotei TVA pentru produsele menstruale și să combată stigma asociată ..

Grătarul devine sport de echipă în noua campanie MullenLowe România pentru Lidl România

2025-04-30T10:20:29+03:0030 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , |

Noua campanie dedicată produselor pentru grătar, creată de MullenLowe România pentru Lidl România, transformă fiecare masă într-un sport de echipă și invită românii să gătească împreună într-un cadru familiar tuturor – grătarul. Sub mesajul „Grătar ..

Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață

2025-04-28T10:58:40+03:0028 aprilie 2025|, , , , , , , , , |

AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă până acest moment pe piață. Fără conservanți sau aditivi, ..

Initiative România devine agenția de media pentru MacuShield

2025-04-17T10:11:35+03:0017 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , |

Initiative România a fost desemnată agenția media a brandului MacuShield, supliment alimentar pentru protecția sănătății oculare, din portofoliul AMD Nobel Pharmaceutical. Selecția a vut loc în urma unui proces de pitch prin care clientul a ..

MullenLowe România devine agenția de brand pentru Iulius Town Timișoara

2025-04-09T10:57:40+03:0009 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , , |

MullenLowe România este noua agenție de brand Iulius Town Timișoara, una dintre cele mai mari dezvoltări comerciale de shopping și recreere din România. În calitate de partener strategic, agenția a creat și dezvoltat noua poziționare ..

Ruxandra Papuc preia funcțiile de Global ECD & Partner al AIN`T, shopul de creație își extinde expertiza la nivel de CEE și global

2025-04-09T10:40:10+03:0009 aprilie 2025|, , , , |

 Începând cu luna aprilie, Ruxandra Papuc, creativă de renume internațional și multi-premiată la cele mai importante festivaluri din lume, fost Director Executiv de Creație McCann WorldGroup România, se alătură oficial agenției independente AIN’T. În noul ..

Vel Pitar lansează, alături de FCB Bucharest, noua campanie de imagine “Felii de viață pe pâine”

2025-03-14T10:45:29+02:0014 martie 2025|, , , , , , , , , , , |

FCB Bucharest semnează strategia și creația pentru noua campanie de imagine a Vel Pitar, liderul produselor de panificație din România. „Felii de viață pe pâine” este o campanie ce prețuiește emoțiile și celebrează momentele relevante ..

UAPR și IAA organizează cea de-a opta ediție a evenimentului „Ziua Publicității”

2025-03-11T11:00:58+02:0011 martie 2025|, , , , , , , , , , , , , , |

„Ziua Publicității”, unul dintre cele mai așteptate evenimente dedicate tinerilor studenți pasionați de marketing și comunicare, organizează anul acesta cea de-a opta ediție. Organizat de IAA România și Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), ..

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară – o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

2025-03-05T11:14:08+02:0005 martie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară, campania creată de MullenLowe România pentru Lidl România, deschide portalul către un loc special al bunătăților tradiționale românești, un microunivers la care au acces românii din toată țara. ..

UP