După ce luna trecută a anunțat că Michele Morrone este noua imagine a brandului de băuturi energizante lider de piață în România1, HELL ENERGY lansează primele spoturi din campania globală care va rula în peste 60 de țări.

 În primul spot lansat împreună cu starul din filmul „365 de zile”, Michele Morrone, sunt dezvăluite carisma, stilul de actorie și abilitățile muzicale ale acestuia, iar coloana sonoră este propria lui piesă: https://youtu.be/XsL0VNk_8rU. În cel de-al doilea spot – care este disponibil pe Facebook, Instagram, TikTok și YouTube: https://youtu.be/WLDy4UjZliM – actorul italian este surprins în diferite situații de viață, savurând băuturile energizante HELL ENERGY.

Cu ocazia inițierii acestui parteneriat, Michele Morrone a împărtășit o serie de aspecte interesante din parcursul lui profesional și personal, spre satisfacția fanilor, care au ocazia să-l cunoască mai bine.

Fiecare început este dificil...

  1. Înainte de lansarea filmului „365 de zile”, pe Netflix, în februarie 2020, Morrone ducea o viață obișnuită în nordul Italiei.
  2. Acesta și-a pierdut tatăl, care lucra ca muncitor în construcții, când avea doar 12 ani. După ce a absolvit facultatea, a plecat la Roma să își încerce norocul, unde a început prin a monta parchet.
  3. Morrone, 33 de ani, este tatăl a doi băieți. El și mama copiilor, stilistul libanez Rouba Saadeh, au divorțat la scurt timp după nașterea celui de-al doilea fiu, Brado, în 2017.
  4. Actorul italian a fost întotdeauna deschis și sincer cu privire la repercusiunile pe care divorțul le-a avut asupra lui, printre care și depresia.
  5. După divorț, Morrone a început să lucreze ca grădinar într-un sat cu o puplație de 1.000 de persoane, câștigând doar 600 de dolari pe lună.
  6. A fost ales, în mod neașteptat, de Netflix pentru rolul principal din „365 de zile”. În momentul când a primit vestea a crezut că este o glumă, dar la a treia încercare din partea Netflix a început să bănuiască că este vorba de ceva serios.
  7. Nu-și putea permite să meargă la castingul din Londra pentru filmul care avea să fie mai târziu punctul culminant al carierei sale, așa că Netflix i-a plătit deplasarea.
  8. Nu a urmat niciodată o școala de actorie, dar a filmat mult, încercând mereu să învețe, iar una din ambițiile sale includ interpretarea de personaje mai complexe. După cum a declarat pentru publicația ELLE, și-ar dori să joace rolul unui bărbat mut care poate comunica doar prin ochi și gesturi.
  9. La un moment dat și-ar dori să joace într-o comedie sau o dramă istorică. După cum a dezvăluit într-un interviu din People, este fan al seriei Marvel și ar fi bucuros să joace rolul unui vrăjitor malefic.
  10. Thrillerul său „Home Sweet Home Rebirth”, o adaptare a unui joc video cu elemente supranaturale, a fost parțial filmat în Budapesta, unde este și sediul HELL ENERGY.

Michele Morrone nu este doar un „băiat drăguț

  1. Morrone a învățat să cânte la chitară la vârsta de 25 de ani, cu ajutorul videoclipurilor de pe YouTube.
  2. Vorbește bine limbile engleză și arabă (fosta lui soție locuiește în Beirut împreună cu cei doi copii).
  3. A învățat engleza datorită filmului. După ce s-a îndrăgostit de actorie, scopul său principal a fost să lucreze în Statele Unite. A lucrat deja cu Megan Fox, vedeta filmelor din seria Transformers, într-unul dintre ultimele sale filme, aflat în post-producție în prezent.
  4. Pe lângă actorie, Morrone cântă, pictează și este model. A lansat mai multe albume proprii, iar videoclipul piesei „Feel It”, care poate fi ascultat și în filmul „365 de zile”, are deja 74 de milioane de vizualizări pe YouTube.
  5. Au existat zvonuri că Morrone ar fi fost în Budapesta pentru a căuta locații pentru un posibil turneu european și a cântat deja piese de pe noul său album în Bulgaria și Grecia.
  6. De asemenea, este invitat frecvent la evenimentele de modă. După una din prezentările de modă Dolce & Gabbana, tabloidele au publicat o fotografie cu el și Khloe Kardashian în care pare că sunt apropiați.
  7. Adevărul a ieși la iveală: Kim Kardashian a încercat într-adevăr să-i aducă împreună, dar fotografia a fost făcută exclusiv pentru brandul care a găzduit evenimentul; între Morrone și Khloe nu s-a întâmplat nimic.
  8. Morrone este una dintre imaginile Guess și Dolce & Gabbana; în 2023 el și Katy Perry promovau împreună un parfum de la D&G.
  9. Cât de mult îl adoră fanele este bine ilustrat de un incident din septembrie 2022, când a participat la deschiderea unui magazin din Düsseldorf. Din cauza celor 60.000 de fani care au venit în goană să-l vadă, poliția a fost nevoită să închidă strada respectivă.
  10. Morrone are în prezent o relație cu o femeie pe nume Moara Sorió, care lucrează în consiliere financiară.

Campania de imagine cu Michele Morrone deschide un nou capitol din povestea de succes a brandului HELL ENERGY, iar prin această colaborare compania și-a propus să-și sporească prezența pe piețele internaționale și să-și extindă portofoliul de consumatori. Filmările reclamelor care fac parte din campanie au avut loc în Ungaria și sunt parte a unei producții internaționale, realizată cu sprijinul unei echipe de aproximativ 100 de oameni și a unui regizor american.

Despre HELL ENERGY

HELL ENERGY este liderul pieței de bături energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL ENERGY este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.

În luna aprilie 2023, HELL ENERGY România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 3 game: HELL ENERGY – băuturi energizante, ICE COFFEE – cafea rece gata preparată și XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.

Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, HELL ENERGY utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori, fără a suferi modificări calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulară.