#comunicare

RASCI susține o implementare echitabilă a Directivei privind tratarea apelor uzate urbane, în acord cu poziția industriei europene de îngrijire personală

2025-03-17T11:02:05+02:0017 martie 2025|, , , , , , |

În calitate de membru AESGP - Association of the European Self-Care Industry - și în acord cu poziția industriei europene de îngrijire personală, RASCI susține demersurile AESGP pentru o aplicare echitabilă și bazată pe dovezi ..

Vel Pitar lansează, alături de FCB Bucharest, noua campanie de imagine “Felii de viață pe pâine”

2025-03-14T10:45:29+02:0014 martie 2025|, , , , , , , , , , , |

FCB Bucharest semnează strategia și creația pentru noua campanie de imagine a Vel Pitar, liderul produselor de panificație din România. „Felii de viață pe pâine” este o campanie ce prețuiește emoțiile și celebrează momentele relevante ..

Provocarea Paracetamol – RASCI avertizează asupra dezinformării privind utilizarea paracetamolului și încurajează administrarea responsabilă a medicamentelor

2025-03-12T10:57:46+02:0012 martie 2025|, , , , , , |

Într-un peisaj digital în care informațiile despre sănătate sunt tot mai accesibile, RASCI (Asociația Română a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale) atrage atenția asupra riscurilor dezinformării privind utilizarea paracetamolului sau ..

UAPR și IAA organizează cea de-a opta ediție a evenimentului „Ziua Publicității”

2025-03-11T11:00:58+02:0011 martie 2025|, , , , , , , , , , , , , , |

„Ziua Publicității”, unul dintre cele mai așteptate evenimente dedicate tinerilor studenți pasionați de marketing și comunicare, organizează anul acesta cea de-a opta ediție. Organizat de IAA România și Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), ..

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară – o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

2025-03-05T11:14:08+02:0005 martie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară, campania creată de MullenLowe România pentru Lidl România, deschide portalul către un loc special al bunătăților tradiționale românești, un microunivers la care au acces românii din toată țara. ..

The Woman 2025: Peste 1000 de femei se întâlnesc la Cluj-Napoca la finalul lunii martie pentru cel mai mare eveniment dedicat leadershipului feminin din România

2025-02-20T10:39:00+02:0020 februarie 2025|, , , |

The Woman 2025: Peste 1000 de femei se întâlnesc la Cluj-Napoca la finalul lunii martie pentru cel mai mare eveniment dedicat leadershipului feminin din România  Cea mai mare și longevivă conferință de leadership feminin din ..

MullenLowe România transformă conferința în experiență la Biosfera Agrii 2025

2025-02-13T11:07:20+02:0013 februarie 2025|, , , , , , , |

Echipa MullenLowe România continuă seria de concepte originale dedicate Agrii România, prin transformarea unei conferințe într-o experiență autentică ce reunește o comunitate dedicată evoluției prin colaborare și parteneriate. În perioada 29-31 ianuarie, Agrii România, recunoscut ..

Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

2025-02-06T11:20:01+02:0006 februarie 2025|, , , , , , , , , , , |

Pepsi, brandul iconic din portofoliul PepsiCo și una dintre cele mai recunoscute și iubite băuturi răcoritoare carbogazoase din lume, devine partener oficial UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri internaționale de muzică, care anul acesta ..

Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency

2025-02-03T10:22:51+02:0003 februarie 2025|, , , , , , |

Anul 2024 a însemnat pentru grupul Highlight o continuare a creșterii constante din anii anteriori, susținută de demersurile de consolidare a echipei, precum și de diversificarea portofoliului de servicii și clienți. Cifra de afaceri a ..

“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

2025-01-31T11:34:09+02:0030 ianuarie 2025|, , , , , , , , , |

Pentru a sublinia importanța protejării datelor bancare online, Asociația Română a Băncilor împreună cu Golin și  Cinema City România au lansat campania „Nu da spoiler cu datele de pe card”, o inițiativă inedită, menită să ..

RASCI: Reglementări modernizate pentru o publicitate digitală responsabilă a medicamentelor OTC

2024-12-20T10:25:50+02:0020 decembrie 2024|, , , , , , , , |

Asociația Română a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale (RASCI) salută eforturile Ministerului Sănătății și Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România (ANMDMR) în actualizarea reglementărilor pentru publicitatea ..

Piața locală de media este estimată la 778 de milioane de euro în 2024, conform analizei Media Fact Book by Initiative România

2024-12-18T10:29:26+02:0018 decembrie 2024|, , , , , , , , , , |

Piața de media din România va încheia anul 2024 pe un trend de creștere stabil, în ciuda provocărilor economice și geopolitice, depășind prognozele anterioare. Evenimentele sportive ciclice, precum UEFA Euro 2024 și Jocurile Olimpice de ..

FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași

2024-12-13T11:35:25+02:0013 decembrie 2024|, , , , , , , , |

FCB Bucharest câștigă pitch-ul de creație și strategie pentru brandul Zinba®, din portofoliul Antibiotice Iași, și semnează comunicarea celui mai nou unguent pentru prevenirea și tratarea infecțiilor cutanate. Spotul TV prezintă situații de viață reale ..

Creativity4Better a transformat încă o dată Bucureștiul în epicentrul creativității globale

2024-11-29T10:51:27+02:0029 noiembrie 2024|, , , , , , , |

Pe 20 noiembrie 2024, Conferința Globală IAA Creativity4Better, cel mai mare eveniment din Europa dedicat creativității aplicate în business, a adus la București, pe scena Face Convention Center, un line-up impresionant de 15 speakeri internaționali ..

MozaiQ câștigă PREMIUL 1 la 3 premii la Gala Romanian PR Award pentru Campania Iubim La Fel

2024-11-22T10:33:48+02:0022 noiembrie 2024|, , , , , , , , , , , , , |

În data de 20 noiembrie la Gala Romanian PR Award, cel mai important eveniment dedicat industriei de PR din România, Asociația MozaiQ LGBT a primit 3 premii pentru Campania #IubimLaFel: Aur la categoria Comunicare incluzivă ..

Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.

2024-11-19T10:40:45+02:0019 noiembrie 2024|, , , , , , |

 Jam Session Agency, agenția independentă numărul 6 din Europa conform Effie Index 2023, a semnat campania creativă eMAG Black Friday 2024 pentru întreaga regiune, în România, Bulgaria și Ungaria. Pornită dintr-un insight potrivit căruia, de ..

UP