#farmacie

Interesul pentru prevenție este în creștere în România, însă adoptarea obiceiurilor zilnice necesită în continuare susținere

2025-05-26T12:22:10+03:0026 mai 2025|, , , , , , , , , , , |

Deși prevenția câștigă tot mai mult teren în discursul public și în conștiința individuală, aceasta rămâne insuficient integrată în comportamentele zilnice ale românilor: doar 17% dintre români reușind să mențină obiceiurile sănătoase. Aceasta este una ..

Blue Phoenix, importatorul de produse din Indonezia și producător de suplimente alimentare, își extinde portofoliul cu două suplimente din plante

2025-05-16T11:03:07+03:0016 mai 2025|, , , , , , , |

Blue Phoenix, importatorul de produse tradiționale din Java, Indonezia, continuă să susţină ideea conform căreia sănătatea înseamnă echilibru între trup, minte şi spirit, prin extinderea portofoliul de produse cu încă două suplimente alimentare din plante: ..

Secom® Healthcare Group susține prevenția ca stil de viață, prin lansarea unui studiu național și organizarea conferinței Wellbeing 360˚

2025-05-15T10:35:49+03:0015 mai 2025|, , , , , , , , , , , |

Secom® Healthcare Group, cea mai cunoscută companie din industria de suplimente alimentare din România*, susține tranziția de la prevenție ca opțiune, la prevenție ca fundament al unui mod de viață sănătos, prin organizarea conferinței „Wellbeing ..

Să spunem problemei pe nume! Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale

2025-05-05T11:25:28+03:0005 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , , , |

LINE Agency semnează campania de comunicare „Spune-i pe nume”, o inițiativă unică inițiată de brandul de absorbante Enroush, menită să aducă în prim-plan necesitatea reducerii cotei TVA pentru produsele menstruale și să combată stigma asociată ..

„Respiră, nu șterge” – o campanie a brandului Nisita®, aliat de încredere în sezonul alergiilor

2025-05-05T11:25:00+03:0005 mai 2025|, , , , , , , |

Primăvara înseamnă pentru mulți dintre noi debutul sezonului de alergii. Aliat de încredere în cazul rinitelor alergice, brandul Nisita® dă startul campaniei „Respiră, nu șterge”. Campania Nisita® își propune să crească nivelul de conștientizare asupra ..

RASCI susține o implementare echitabilă a Directivei privind tratarea apelor uzate urbane, în acord cu poziția industriei europene de îngrijire personală

2025-03-17T11:02:05+02:0017 martie 2025|, , , , , , |

În calitate de membru AESGP - Association of the European Self-Care Industry - și în acord cu poziția industriei europene de îngrijire personală, RASCI susține demersurile AESGP pentru o aplicare echitabilă și bazată pe dovezi ..

Provocarea Paracetamol – RASCI avertizează asupra dezinformării privind utilizarea paracetamolului și încurajează administrarea responsabilă a medicamentelor

2025-03-12T10:57:46+02:0012 martie 2025|, , , , , , |

Într-un peisaj digital în care informațiile despre sănătate sunt tot mai accesibile, RASCI (Asociația Română a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale) atrage atenția asupra riscurilor dezinformării privind utilizarea paracetamolului sau ..

Nisita®, soluția pentru hidratarea, curățarea și protecția mucoasei nazale încă din prima zi de viață

2024-12-23T10:36:32+02:0023 decembrie 2024|, , , |

Brandul Nisita® susține sănătatea mucoasei nazale în sezonul rece și ajută la protecția organismului împotriva virusurilor cu incidență crescută în lunile de iarnă. Nisita®  face parte din portofoliul producătorului german Engelhard Arzneimittel și este distribuită ..

Pentru o Romanie productiva si competitiva: industria farmaceutica salveaza vieti si poate accelera economia ARPIM Innovation Forum

2024-11-06T11:42:43+02:0006 noiembrie 2024|, , , , , |

Investiția în cercetare-dezvoltare la nivelul industriei farmaceutice inovatoare reprezintă unul dintre factorii majori care contribuie la competitivitatea și autonomia strategică europeană, pe de o parte, și la prosperitatea și competitivitatea națională, pe de altă parte. ..

Conferinta RASCI – Noi pasi spre actualizarea reglementarilor privind comercializarea medicamentelor OTC in mediul digital

2024-10-29T10:05:42+02:0029 octombrie 2024|, , , , , |

Reglementările privind publicitatea în mediul digital, expunerea în fața oficinei și comercializarea online a medicamentelor eliberate fără prescripție medicală (OTC) au fost aduse în prim-plan de către RASCI în cadrul conferinței „Lărgirea orizonturilor în îngrijirea ..

ARPIM si RASCI solicita Guvernului sa ia pozitie pentru revizuirea urgenta a Directivei privind tratarea apelor uzate urbane

2024-09-30T10:49:50+03:0030 septembrie 2024|, , , |

Asociația Română a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM) și Asociația Română a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale (RASCI), asociații ce reunesc un număr semnificativ de producători internaționali de medicamente, solicită ..

Vaccinul gripal cu doză mare de antigene pentru protecția vârstnicilor, disponibil în sezonul 2024/2025

2024-09-25T10:28:49+03:0025 septembrie 2024|, , , , |

Sanofi anunță disponibilitatea vaccinului gripal Efluelda Tetra® pentru sezonul gripal 2024/2025 în farmaciile din România. Acesta este primul vaccin gripal tetravalent cu doză mare de antigene din România, destinat persoanelor vârstnice, oferind o protecție superioară ..

Fiecare viata conteaza: Romanii au acces la doar 17% din medicamentele aprobate la nivel european in perioada 2019-2022

2024-06-28T10:07:52+03:0028 iunie 2024|, , , , |

Trei rapoarte publicate în luna iunie 2024 de Federația Europeană a Industriilor și Asociațiilor Farmaceutice (EFPIA), organizație din care face parte și Asociația Română a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM), arată că persistă disparități importante ..

Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei pentru prima data in Craiova si consolideaza pozitia ElectroPutere Mall drept principala destinatie de cumparaturi din Oltenia

2024-01-19T11:06:54+02:0019 ianuarie 2024|, , , , , |

Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes..

UP