#studiu

eJobs: Creștere de 30% pe aplicările tinerilor. Evoluția se suprapune peste momentul introducerii primelor de angajare pentru absolvenți

2024-02-27T11:18:50+02:0027 februarie 2024|, , , , , , , , |

Peste 350.000 de aplicări ale candidaților cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani au fost înregistrate în ultima lună, nivelul marcând un plus de aproximativ 30% față de luna precedentă. Totodată, acest număr ..

eJobs: Ce joburi au căutat românii la început de an: pozițiile de șofer, asistent medical, operator call-center și contabil se află în topul preferințelor candidaților

2024-02-22T11:18:21+02:0022 februarie 2024|, , , , , , , , |

Cu 54.000 de interogări pe site, joburile de șofer au fost cele mai căutate de candidați de la începutul anului și până acum. Cei mai mulți dintre aceștia au fost interesați de oportunitățile disponibile pentru ..

Studiu NN: 7 români din 10 consideră că trebuie să adopte un stil de viață sănătos și să reducă stresul pentru a avea o viață mai lungă

2024-02-22T11:14:43+02:0022 februarie 2024|, , , , , , |

Sănătatea, starea de bine și stilul de viață sănătos sunt pentru români cele mai importante pentru o viață longevivă. 71% dintre respondenții români la un studiu privind percepția despre longevitate desfășurat de NN Group în ..

Studiu mediaTRUST: Valentine’s Day în România: Impactul și prezența în media

2024-02-19T11:03:13+02:0019 februarie 2024|, , , , , , , , , |

Valentine's Day, Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, devine o oportunitate de marketing exploatată intens de către comercianții din România, aspect reflectat prin campaniile lor promovare. mediaTRUST oferă o analiză a prezenței și impactului Valentine's Day ..

Studiu mediaTRUST- Decembrie 2023: O lună de sarbatoare, un maraton de reclame la medicamente

2024-01-19T11:42:17+02:0019 ianuarie 2024|, , , , , , , , , |

Potrivit analizei de monitorizare efectuate de mediaTRUST pentru perioada 1-31 decembrie 2023, medicamentele au dominat piața investițiilor în reclamele radio, tv și presă scrisă.  Suplimentele alimentare și retailerii întregesc podiumul..

eJobs: 4 din 10 joburi postate în 2023 au căutat candidați entry-level

2024-01-16T11:50:00+02:0016 ianuarie 2024|, , , , , , , , |

39,6% dintre joburile postate anul trecut au vizat candidații entry-level, respectiv pe cei care au între 0 și 2 ani de experiență. 28,4% au căutat candidați cu un nivel mediu de experiență (2 – 5 ani) și 21% acceptau inclusiv candidați fără niciun fel de experiență..

Bestjobs: Schimbari pe piata muncii in 2024. Numarul romanilor care vor sa-si schimbe jobul este in crestere

2024-01-11T10:57:27+02:0011 ianuarie 2024|, , , , , , , , |

Anul 2023 a adus pe piața muncii noi recorduri în ceea ce privește dorința candidaților de a accesa noi oportunități profesionale. Peste 12,5 milioane de aplicări au fost înregistrate pe platforma de recrutare online bestjobs anul trecut, cu 45% mai multe decât în 2022..

Review & Trends 2024 – Radiografia salariilor din România, din 2023

2024-01-10T11:41:04+02:0010 ianuarie 2024|, , , , , , , , |

În 2023, România a avut peste 5,7 milioane de angajați activi. Potrivit datelor din cea de-a opta ediție a raportului anual Review & Trends, realizat de eJobs, 29,2% dintre angajați aveau un salariu cuprins între 3.001 și 4.000 de lei. 26,1% au câștigat între..

eJobs: 2023 pe piața muncii în cifre: 350.000 de joburi noi, 10,2 milioane de aplicări și 500.000 de candidați care au aplicat pentru cel puțin un job

2023-12-19T11:16:58+02:0019 decembrie 2023|, , , , , , , , |

2023 a fost anul în care pe piața muncii s-a simțit puternic dorința candidaților de a-și găsi un nou loc de muncă, în timp ce, pentru angajatori, s-a instalat o temperare a eforturilor de a-și extinde echipele..

Bestjobs: Lucrul de acasa, tot mai cautat la final de an.

2023-12-08T12:33:03+02:0008 decembrie 2023|, , , , , , , , |

Spre final de an tot mai mulți candidați români își caută un job remote, care fie să le permită să evite naveta în sezonul rece, fie să le asigure un venit suplimentar. Astfel, pe platforma de recrutare online bestjobs, peste 150.000 de aplicări s-au înregistrat  în luna noiembrie la..

Studiu mediaTRUST: Piața de publicitate în noiembrie 2023. Cele mai active branduri.

2023-12-08T12:26:37+02:0008 decembrie 2023|, , , , , , , , |

Potrivit analizei de monitorizare efectuate de mediaTRUST în perioada 1-30 noiembrie 2023, brandul Catena revine pe prima poziție, în timp ce Kinder ocupă locul secund. Supermarketurile au dominat piața investițiilor în publicitatea la radio, tv și presă scrisă: Kaufland, Penny, Lidl, Carrefour, Profi, în top 10..

Dezactiveaza titlul coloanei Mega Menu

UP