Astăzi Logitech lansează MX Brio/MX Brio 705 for Business, o cameră web de top revoluționară dedicată utilizatorilor finali și companiilor, concepută pentru a satisface nevoile celor mai exigenți utilizatori avansați. MX Brio este cea mai avansată cameră web Logitech de până acum și se alătură ecosistemului Master Series alături de tastaturile și mouse-urile MX pentru a oferi performanțe remarcabile și experiențe deosebite de streaming. Camera Web Ultra HD 4K îi ajută pe profesioniștii și dezvoltatorii creativi să-și îmbunătățească prezența virtuală și să-și împărtășească mai eficient rezultatele și ideile.
„Știm că utilizatorii MX colaborează și comunică folosind medii diferite și au nevoie de o cameră web versatilă care să ofere cea mai bună calitate audio și video” a declarat Anatoliy Polyanker, director general al MX Business Logitech. „MX Brio este camera noastră web de cea mai înaltă calitate, oferind utilizatorilor personalizare și posibilitatea de a-și prezenta creațiile în cel mai bun mod posibil.”
Rezoluția Ultra HD 4K și senzorul avansat confirmă preocuparea continuă pentru inovație a companiei Logitech, integrând pixeli cu 70% mai mari față de modelul anterior Brio 4K și oferind astfel o imagine cu claritate sporită. Calitatea imaginii, îmbunătățită prin AI, oferă adaptare automată a luminozității care, împreună cu punerea accentului pe cele mai mici detalii și expresii faciale, asigură o imagine video mai naturală cu vizibilitate de 2 ori mai bună a chipului și cu detalii de 2 ori mai fine ale imaginii în condiții de luminozitate slabă comparativ cu Brio 4K, așa cum au arătat testele din laboratorul DXOMARK.
Opțiunile avansate de personalizare permit utilizatorilor să își ajusteze aspectul, reglând manual expunerea, nuanța, câmpul vizual și multe alte setări folosind Logi Options+, Logi Tune și softul G HUB. Modul Show facilitează accesul utilizatorilor la documente sau la alte obiecte de pe birourile lor prin simpla înclinare a camerei web. MX Brio are, de asemenea, două microfoane direcționale care reduc zgomotul de fundal, astfel încât utilizatorii să fie auziți clar, precum și un obturator de intimitate integrat. Companiile utilizatoare de MX Brio 705 pot activa prin Logi Tune și funcția de încadrare automată RightSight care se concentrează pe vorbitor și îl urmărește chiar și atunci când acesta se mișcă.
Pentru echipele IT care echipează birourile din companie sau de acasă ale angajaților, MX Brio 705 for Business, modelul pentru companii plug-and-play, este compatibil cu majoritatea platformelor de videoconferință, este certificat pentru Microsoft Teams, Google Meet și Zoom și funcționează cu Chromebook. În plus, administratorii IT pot actualiza firmware-ul și pot rezolva în siguranță orice problemă apărută prin intermediul platformei de gestionare a dispozitivelor Logitech Sync.
Abordare sustenabilă
MX Brio se aliniază obiectivului Logitech de a crea produse care îmbunătățesc viața oamenilor. Impactului social și asupra mediului este luat în considerare ca parte a fiecărei decizii de proiectare. Camera web este certificată neutru din punctul de vedere al emisiilor de dioxid de carbon, la fel ca și restul produselor Logitech, iar ambalajul din hârtie provine din păduri certificate FSC™ și din alte surse controlate. Piesele din plastic ale MX Brio includ material reciclat certificat post-consum pentru a oferi o a doua viață plasticului din electronicele vechi la sfârșitul utilizării – 82% pentru Grafit și 75% Pale Grey.
Preț și disponibilitate
MX Brio, în variantele de culoare Grafit și Pale Grey, este disponibil din martie 2024 pe www.logitech.com și la alți comercianți internaționali la un preț de vânzare cu amănuntul recomandat de 1145 LEI. MX Brio 705 în varianta Grafit poate fi comandată aici și prin distribuitori autorizați la prețul de 1145 LEI.
Despre Logitech
Logitech ajută oamenii să-și urmeze pasiunile și se angajează să facă acest lucru într-un mod pozitiv față de oameni și planetă. Proiectăm soluții hardware și software care ajută companiile să prospere și să aducă oamenii împreună atunci când aceștia lucrează, creează sau se joacă. Printre mărcile Logitech se numără Logitech, Logitech G, Streamlabs and Ultimate Ears.
Fondată în 1981 și avand sediul în Lausanne, Elveția, Logitech International este o companie elvețiană listată la SIX Swiss Exchange (LOGN) și la Nasdaq Global Select Market (LOGI). Găsiți mai multe informații despre Logitech pe www.logitech.com, company blog sau @logitech. Găsiți Logitech și multe dintre produsele sale pentru companii pe www.logitech.com/business, Logitech Business sau @LogitechBiz.
Logitech și alte mărci Logitech sunt mărci comerciale sau mărci comerciale înregistrate ale Logitech Europe S.A. și/sau ale afiliaților săi în S.U.A. și alte țări. Toate celelalte mărci comerciale sunt proprietatea deținătorilor respectivi. Pentru mai multe informații despre Logitech și produsele sale, vizitați site-ul web al companiei pe www.logitech.com.