Tommy Hilfiger anunță că George Russell, pilotul de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas, a purtat TOMMY HILFIGER la Emilia Romagna sau ‘Imola’ Grand Prix din Italia, în perioada 17-19 mai 2024. Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumea motorsport-ului, a modei și a divertismentului, intrarea în zona padocului este privită de către fani din ce în ce mai mult ca un moment de modă extrem de interesant atât în ceea ce îi privește pe piloți, cât și pe participanții VIP.

George Russell a purtat un pulover casual pe gât, cu steag brodat, din calicot, care face parte din colecția TOMMY HILFIGER Primăvara-Vara 2024, combinat cu pantaloni chino de in alb. A accesorizat look-ul cu o pereche de mocasini de asemenea TOMMY HILFIGER.

Totodată, Russel a purtat un polo roșu slim-fit sub o jachetă windbreaker Portland albastru-marin, ambele din colecția TOMMY HILFIGER Primăvara-Vara 2024, combinate cu pantaloni chino albi de in. Acest outfit l-a asortat cu pantofi sneakers TOMMY HILFIGER albi.

Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de rădăcinile sale Classic American Cool și de ADN-ul roșu, alb și albastru. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda și cultura pop americană, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Reîmprospătând mereu codurile stilului american, brand-ul este cunoscut pentru colecțiile sale Sportswear și Denim, clasice dar modernizate.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger

UNDE: Emilia Romagna Grand Prix (Imola)

CÂND: 17-19 Mai, 2024

CREDIT FOTO: Echipa Mercedes- AMG Petronas F1

Despre SARKK

 SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

 TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.