Retailerul român de optică, Lensa, inaugurează 11 ani de activitate. În anul 2023 compania a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel o creștere a cifrei de afaceri de 54% față de 2022.

Rețeaua de magazine Lensa

În cel de-al 11-lea an de existență, Lensa marchează extinderea la nivel internațional a companiei. În 2023, a fost deschis un număr record de unități: 47 de magazine fizice, dintre care 42 pe teritoriul României, 4 unități în orașul Chișinău, Republica Moldova și o unitate în Sofia, Bulgaria, Lensa devenind primul brand de optică românescă care depășește granițele țării.

Totodată, cu un total de 81 de magazine la nivel național, Lensa a devenit cel mai mare jucător de pe piața de optică din România.

„Ne-am angajat să oferim cele mai bune soluții optice și să îmbunătățim viețile a câtor mai mulți oameni, iar fiecare aniversare marchează un nou capitol în realizarea acestei promisiuni.

Acum, după 11 ani de existență, ne bucurăm că am reușit să ajutăm peste 2 milioane de români, oferindu-le consultații optometrice gratuite. Fiecare pereche de ochelari achiziționată și fiecare zâmbet pe care l-am adus în viețile a sute de mii de clienți reprezintă un motiv de satisfacție și un imbold să ne îmbunătățim permanent. Toate aceste realizări se datorează efortului comun depus zi de zi de întreaga echipă Lensa, căreia îi sunt recunoscător. Ne bucurăm din plin de această aniversare și vom continua misiunea noastră și în anii ce urmează.”, a declarat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.

În cei 11 ani de existență, Lensa a depășit numărul de 2 milioane atât pentru consultațiile oferite, cât și al comenzilor efectuate, servind aproximativ 1 milion de clienți.

Cu ocazia aniversării a 11 ani, Lensa lansează și programul Extra+, unde clienții se pot bucura de un pachet de beneficii în premieră pe piața din România care include reduceri suplimentare în funcție de valoarea comenzii, cât și consultații optometrice gratuite.

Totodată, în perioada 8 mai – 8 iulie, Lensa marchează aniversarea cu o campanie amplă ce include reduceri de până la 90% la mii de produse, o tombolă cu premii în valoare de 40.000 Euro, dar și alte surprize pentru clienți. Toate aceste beneficii pot fi descoperite atât pe Lensa.ro, cât și în magazine.

Despre Lensa.ro

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 11 ani de existență a devenit cea mai mare rețea de optică din România. În prezent, compania deține 81 de showroom-uri în 36 de orașe din țară: București, Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Balotești, Bârlad, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Constanța, Cluj, Craiova, Deva, Drobeta Turnu Severin, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Roman, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Suceava, Târgoviște, Târgu Mureș, Timișoara, Tulcea, Voluntari, Zalău.