Mullen România este noul partener creativ pentru Alcon, companie farmaceutică ce activează în piața chirurgiei oftalmologice și a produselor oftalmice. În cadrul parteneriatului concretizat anul acesta, agenția va asigura soluții și activări creative multi-channel bazate pe analiza datelor și insights relevante, împreună cu Medic One.

Colaborarea a debutat în mod spectaculos în cadrul Congresului Național de Oftalmologie, desfășurat în octombrie, la Sinaia. La eveniment, Mullen, cu sprijinul Medic One, a transformat standul Alcon într-o experiență inedită intitulată „Clear Vision of the Future”. Această activare a prezentat Clareon, platforma de cristaline artificiale monofocale de ultimă generație produse de Alcon, într-o lumină complet nouă.

Activarea a fost o demonstrație vibrantă de creativitate și înțelegere profundă a subtilităților industriei și a nevoilor specifice ale brandului. Fiecare detaliu al experienței oferite a transformat un simplu stand din zona expozițională într-o experiență magică ce a punctat perfect atributele cristalinelor premium Clareon, care oferă pacienților cu cataractă vedere surprinzător de clară la distanță și vedere intermediară funcțională constantă. Combo-ul Mullen & Medic One a îmbinat creativitatea cu expertiza medicală și a pus în focus atât Clareon, cât și valorile fundamentale Alcon în ceea ce privește inovația și calitatea în domeniul produselor oftalmice.

Cu ajutorul magicianului Surprinzătorul Clareoni, viitorul a fost revelat într-un mod cu totul neașteptat, deoarece acesta a anticipat o perspectivă strălucită medicilor într-o manieră memorabilă și interactivă. Cu o privire în globul său de cristal, magicianul a prevăzut un viitor de succes pentru chirurgii oftalmologi: vor avea mulți pacienți impresionați de claritatea vederii lor după ce vor primi cristalinele artificiale monofocale Clareon. Astfel, Surprinzătorul Clareoni a oferit tuturor medicilor oftalmologi interesați a Clear Vision Of the Future, în care cristalinele Clareon au un rol principal și direct proporțional cu încântarea pacienților post operator.

„Misiunea noastră a fost să transmitem atributele cristalinelor artificiale Clareon într-un mod cât mai creativ, interactiv și relevant specialiștilor din domeniul oftalmologic, un public foarte expus la o diversitate de mesaje privind obținerea acuității vizuale, cataracta, cristalinele artificiale, procedurile și noile tehnologii. Am explorat diverse direcții creative pentru proiectul ce a marcat startul colaborării cu Alcon, iar <<Clear Vision of the Future>> a fost conceptul câștigător, care a înglobat perfect atributele cristalinelor Clareon, transformând activarea într-o experiență memorabilă pentru medicii care au participat la Congresul Național de Oftalmologie”, a spus Florian Langa, Senior Copywriter, Mullen.

„Alături de Alcon și echipa Mullen, am pornit într-o călătorie fascinantă, unde ideile remarcabile se întâlnesc cu inovația în oftalmologie. Cu o experiență vastă în comunicarea medicală, ne-am oferit sprijinul în conturarea celui mai recent proiect Alcon. Colaborarea cu Mullen în acest proiect este pentru noi o sinergie între cunoștințe medicale solide și creativitate remarcabilă. Putem spune nu doar că împărtășim viziunea Alcon, ci o și transformăm în realitate într-un univers medical în continuă evoluție”, a spus Oana Cociașu, Managing Partner, Medic One.

Viitorul arată surprinzător de clar: Mullen, cu sprijinul Medic One, își îndreaptă privirea către următorul proiect cu Alcon. Stay tuned!

Echipele implicate în campanie:

Alcon: Adina Suciu (National Sales Manager), Raluca Crăciun (Advanced Technology Manager), Otilia Grama (Product Manager – Surgical Franchise EE).

Mullen: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Florian Langa (Senior Copywriter), Mircea Solomiea (Art Director), Oana Chiriac (Traffic Manager), Andra Panaitescu (Client Service Director), Elena Enciu (Account Manager), Andrei Bașa (BTL Manager), Ana-Maria Stoica (BTL Manager).

Medic One: Oana Cociașu (Managing Partner), Corina Sofariu (Account Director).

Despre Alcon

Alcon este lider global în îngrijirea ochilor, ajutând oamenii să vadă strălucit. Activează în 60 de țări și atinge milioane de vieți în peste 140.

Produsele de uz chirurgical Alcon ocupă primul loc în ceea ce privește satisfacția clienților, valoarea și inovația. Produsele Vision Care sunt printre cele mai de încredere din industrie. Programele de cercetare, granturi și instruire ajută, global, la îmbunătățirea îngrijirii ochilor.

Cu o tradiție de peste 75 de ani, este cea mai mare companie de dispozitive de îngrijire a ochilor din lume. Are o lungă istorie de premiere în industrie și, în fiecare an, alocă o sumă substanțială în cercetare și dezvoltare pentru a satisface nevoile clienților și cerințele pacienților. Viitorul se bazează pe această istorie deoarece, atunci când oamenii văd strălucit, trăiesc strălucit.

 Despre MullenLowe România

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional. 

Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com, pagina de Facebook Mullen sau pagina de LinkedIn MullenLowe Romania 

 Despre Medic One
Medic One a fost înfiinţată în 1999 de Dr. Oana Cociaşu, Veronica Savanciuc şi alți parteneri, fiind prima agenţie full service specializată în marketing şi comunicare medicală din România. Medic One asigură servicii de consultanță, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicală în offline şi online, atât pentru piața locală, cât și cea internațională. Campaniile și proiectele agenției sunt multipremiate național și internațional, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards și Cristal Festival. Medic One este membră a grupului de comunicare Lowe Group din care mai fac parte Initiative, Mullen Golin și Path. Pentru mai multe informații, vizitați www.medicone.ro.