Tommy Hilfiger îi urează bun-venit lui Kendall Jenner în familia Tommy prin campania Primăvara 2024. Alături de cinci dintre prietenii săi, îmbiată de spiritul Los Angeles-ului și cerul de un albastru nesfârșit specific zonei, Kendall își dezvăluie personalitatea prietenoasă și autentică. Este esența perfectă a lifestyle-ului de primăvară, surprinsă în culorile roșu, alb și albastru.

,,Tommy creează piese clasice remarcabile, reimaginate pentru a fi purtate astăzi.” a spus Kendall Jenner. ,,În fiecare an, el introduce item-uri esențiale atemporale, de la cămașa Oxford până la sacou și polo, transformându-le în produse fresh și actuale. Sunt foarte entuziasmată să iau parte la călătoria lui de modernizare a conceptului „Classic American Cool” în această sărbătoare a prieteniei.”

,,O cunosc pe Kendall și familia ei de ani de zile și a fost remarcabil să o văd evoluând în lumea modei,” spune Tommy Hilfiger. ,,Kendall tratează prieteniile ca pe o familie, și transmite optimism și căldură nu doar prin stilul ei, ci și prin modul în care se conectează cu oamenii. Această perspectivă entuziasmată continuă să mă inspire să ofer emblematicul stil American generațiilor viitoare.”

Dintre prietenii lui Kendall, care fac parte din distribuția campaniei, sunt incluși Ebony Riley, muziciană și model, Fai Khadra, model și cântăreț, actorul și DJ-ul Travis Bennett, Devon Lee Carlson, model și designer, și prietena ei din liceu, Hannah Logan. Fotografiile realizate de Renell Medrano îi surprind pe aceștia în momente pline de bucurie, purtând piese clasice moderne preppy.

Colecția Primăvara 2024 este despre perfecționarea stilului American iconic, oferind articole esențiale relaxate în roșu, alb și albastru. Concentrându-se pe moștenirea preppy a brand-ului, colecția îmbină cu ușurință lejeritatea, optimismul și croiala elegantă. Cu un spirit sportiv, polo-ul emblematic este reimaginat de la tricou polo la rochie polo, amintind de versatilitatea și funcționalitatea sa. Pantalonii chino, cămășile Oxford și trench-ul clasic sunt reinventate cu siluete revigorate și materiale de înaltă calitate.

Colecția Primăvara 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @KendallJenner.

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.