Tommy Hilfiger anunță că Alba Hurup Larsen, pilot F1® ACADEMY și ambasadoare a brandului, a purtat TOMMY HILFIGER la o cină de gală organizată de Vogue Scandinavia și renumita casă de porțelan Royal Copenhagen la Glyptoketet, Copenhaga, pe 4 august 2025.
Alba a purtat un trench cu imprimeu în carouri, o cămașă lungă și o fustă mini, asortate cu o geantă burgundi, o eșarfă de mătase și mocasini din piele neagră din colecția de toamnă 2025 TOMMY HILFIGER.
La doar 16 ani la începutul sezonului, Alba este una dintre cele mai tinere și mai promițătoare vedete din F1® ACADEMY și este adesea numită „cea mai rapidă fată din lume” de către fani. În sezonul său de debut, ea concurează într-un costum, cască și mașină decorate în culorile emblematice ale brandului: roșu, alb și albastru, simbolizând rolul său de pionier în acest sport.
Parteneriatul revoluționar al lui Tommy Hilfiger cu F1® ACADEMY continuă să remodeleze peisajul sporturilor cu motor, promovând incluziunea și împuternicirea femeilor pilot într-un sport dominat tradițional de bărbați. Colaborarea pune în evidență următoarea generație de talente feminine, extinzând în același timp atractivitatea sportului către noi segmente de public și plasând femeile în prim-planul grilei de start.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture comunității și conversației din social media, folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @F1Academy și #F1Academy.
UNDE: Glyptoketet, Copenhaga
CÂND: 4 august 2025
Image Credits: VOGUE Scandinavia
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Înființat inițial în New York City și impregnat de spiritul american, brandul se definește prin ADN-ul său roșu, alb și albastru, înrădăcinat în expresii vibrante, încrezătoare și curajoase. Colecțiile brandului celebrează „Prep made Modern”, combinând clasicul atemporal cu o notă fresh. Tommy Hilfiger oferă calitate și valoare premium consumatorilor din întreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții și produse, inclusiv îmbrăcăminte sport pentru bărbați, femei și copii, denim, accesorii, încălțăminte și parfumuri.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024, cu o distribuție largă în întreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referință: tommy.com. Conectați-vă cu TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube și LinkedIn.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.