#FakeNews

Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor

2025-06-11T10:48:47+03:0011 iunie 2025|, , , , , , , |

Golin România, în colaborare cu Path și cu sprijinul Data DiveCSOP, lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil, care analizează modul în care sustenabilitatea este comunicată și receptată, dar și modul în care este decodat, în mintea ..

Cărturești combate fake news cu „The Book Fact Checker”. O campanie inedită bazată pe puterea cărților

2025-04-10T11:23:45+03:0010 aprilie 2025|, , , , , , , , |

Cărturești, lanțul de librării cu o prezență semnificativă în peisajul cultural românesc, lansează campania The Book Fact Checker, o inițiativă civică menită să încurajeze gândirea critică și să reamintească publicului importanța surselor de informare credibile. ..

EXPUS: dincolo de media convențională. O analiză Golin & Path, care pune față în față agenda publică din media tradițională cu prioritățile consumatorului exprimate în New Media.

2025-04-02T10:35:14+03:0002 aprilie 2025|, , , , , , , |

Mesajele din media tradițională nu mai ajung la consumator, iar când ajung acesta are deja convingeri care greu mai pot fi schimbate, în timp ce  TikTok devine o agendă  publică alternativă, sunt câteva dintre concluziile ..

UP