Punctul culminant al festivalului Golden Drum 2024 a fost Gala Premiilor, organizată în parteneriat cu Mastercard, pe 10 octombrie 2024, la Portorož, Slovenia. Evenimentul din acest an a marcat cea de-a 30-a aniversare a festivalului, un moment semnificativ care subliniază trei decenii de excelență creativă și inovație.

Vezi fotografiile câștigătorilor aici: https://goldendrum.com/gallery

Celebrând excelența creativă

Jurii festivalului Golden Drum 2024 au recunoscut lucrări creative excepționale, oferind un total de 62 de Drums de Bronz, 58 de Drums de Argint, 37 de Drums de Aur și 17 premii Grand Prix, din cele 223 de lucrări selectate.

Prestigiosul titlu de Agenția Anului, susținut de A1 Slovenija, a fost acordat agenției LePub, din Milano, în timp ce titlul de Rețea a Anului a revenit McCann Worldgroup.

Heineken a primit mult râvnitul Brand Grand Prix pentru realizarea lor creativă remarcabilă. Distincția de Director Creativ al Anului, susținută de Elan, a fost acordată lui Bartosz Jeglejewski, Director Creativ de la McCann Polonia, pentru campania „Room for Everyone.”

Titlul de Agenția Independentă a Anului, sprijinit de NLB, a fost acordat agenției Bickerstaff.756 din Kiev.

MRM România a obținut titlul de Agenția Digitală a Anului, iar UM România a fost numită Agenția de Media a Anului. Distincția pentru Agenția de Producție a Anului a fost acordată celor de la wearekindofstudio.

În secțiunea All Juries, premiul Best of Genius Loci, care onorează lucrările ce surprind esența spiritului local, a fost prezentat agenției Fp7 McCann Beirut, pentru „Selfless Shelves,” creat pentru clientul Arla Foods.

Premiul Best of Social Good, susținut de Lidl Slovenia, a fost acordat agenției Saatchi & Saatchi Ucraina pentru proiectul lor de impact, „The Minefields Honey Project,” dezvoltat pentru Kernel, Ministerul Afacerilor Externe.

Premiul Game Changer, susținut de Telemach Slovenia, a fost acordat agenției LePub din Milano, pentru proiectul lor inovator, Pub Museums, creat pentru Heineken.

Cea mai de succes agenție din Regiunea Adriatică, care a primit premiul special Agenția Adriatică a Anului, susținut de Zavarovalnica Triglav, a fost McCann Skopje.

Pentru a adăuga la celebrarea serii, Eka Ruola, Chief Creative Officer și Președinte al Nitro Group din Finlanda, a fost binevenit ca cel mai nou membru al Golden Drum Hall of Fame, alăturându-se astfel grupului distins de viziuni creative care nu doar că au servit ca inspirație, ci au influențat profund lumea creativității așa cum o știm.

Tinerii Percuționiști

În competiția Tinerilor Percuționiști, organizată în colaborare cu Oficiul Național Slovena de Turism, câștigători au fost Nicoletta Gulíšek din Slovacia și Matúš Kollárik de la Istropolitana Ogilvy, cu seria lor de postere „Love-correct.”

Juriul a recunoscut de asemenea următoarele lucrări cu mențiuni speciale, onorând calitatea și creativitatea lor remarcabile: seria de postere „Real life wonders” de Faruq Alimi și Ajani Olamitayo de la Noah’s Ark Communications, Nigeria, și seria de postere „It’s in our Sloveins.” de Tassy Fanni și Schafarek Boldizsár de la Republic Group // DDB, Budapesta.

Felicitări tuturor proiectelor câștigătoare și echipelor inspiratoare din spatele lor!

Informații suplimentare

Golden Drum Showcase: https://goldendrum.com/showcase
Golden Drum Juries: https://goldendrum.com/competition/juries
Golden Drum Winners 2024: https://goldendrum.com/news/the-winners-of-the-golden-drum-2024
Social media:
Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/
Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/
Twitter: https://twitter.com/golden_drummer
Youtube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival

Despre GOLDEN DRUM

Festivalul Golden Drum s-a născut din ideea simplă de a aduna creativi din diferite țări, pe atunci adesea definite ca noi europene. Acum treizeci de ani, am învățat să respectăm regulile, dansând în același timp pe ritmul propriei tobe. În domeniul publicității, regulile nu sunt doar ghiduri; sunt pânza pentru rebeliunea noastră artistică. Le respectăm, le înțelegem și apoi le răsturnăm într-un mod memorabil și unic. Festivalul Golden Drum a fost ales ca unul dintre cele șapte festivaluri regionale incluse în WARC Rankings și este inclus în The Drum World Creative Rankings.