Domestos transformă modul prin care consumatorii interacționează cu brandul, prin campania de comunicare pentru lansarea noii game din portofoliu – Domestos Power Foam, formula de curățare inovatoare cu spumă activă, concepută pentru a curăța eficient și fără efort chiar și locurile greu accesibile.

În premieră pentru brand, campania de lansare include o componentă de Realitate Augmentată, un filtru în platformele Meta, disponibil aici https://www.short.ink/jqJwbBv0lcX . Filtrul permite utilizatorilor să experimenteze zborul balonului cu aer cald direct de pe dispozitivele lor mobile și să descopere mai multe despre puterea de curățare a noului Domestos Power Foam.

„Lansăm un produs cu o formulă inovatoare, un spray cu spumă de curățare care igienizează și locurile cel mai greu accesibile din baie și am vrut să comunicăm diferit lucrul acesta, să îi implicăm și pe consumatori în lansarea noastră. Așa că am inclus în campania de lansare și partea de Realitate Augmentată, un balon cu aer cald, creat din spuma Domestos Power Foam, cu care vă invităm să vă plimbați virtual pe deasupra unor locuri iconice și greu accesibile”, a declarat Luminița Gîdea, Brand Manager Home & Hygiene

Campania de comunicare este una integrată, incluzând mai multe componente de ATL, Digital, Content Creators și acțiuni în Trade.

Despre Domestos Power Foam

Caracteristica distinctivă a noului Domestos Power Foam este capacitatea sa de a funcționa optim chiar și când este utilizat întors, formula spray asigurând o aplicare ușoară în spații cu acces limitat, precum zona de sub marginea toaletei. Acest diferențiator îl distinge de alte produse de pe piață, făcându-l un aliat de nădejde în menținerea unei igiene complete.

Formula sa unică produce o spumă densă care aderă la suprafețe, permițând agenților de curățare să îndepărteze murdăria și să dezinfecteze suprafețele. Într-o nouă formulă fără miros de clor, Domestos Power Foam elimină un spectru larg de microorganisme, inclusiv virusuri și bacterii.*

Domestos Power Foam este disponibil în 3 variante – Briza Mării, Lămâie și Floral – ce se regăsesc în majoritatea magazinelor de retail.