Punctul culminant al festivalului Golden Drum a fost Gala Premiilor, desfășurată în parteneriat cu Mastercard, pe 14 octombrie 2025, la Portorož, Slovenia. Evenimentul din acest an a marcat cea de-a 31-a aniversare a festivalului, un moment semnificativ care subliniază mai bine de trei decenii de excelență și inovație creativă.
Golden Drum 2025 a celebrat cele mai remarcabile lucrări creative din 40 de țări din întreaga Europă. Comentând despre câștigătorii din acest an, Mojca Briščik, președintele Golden Drum, a spus:
„Golden Drum a reunit unele dintre cele mai imaginative și vizionare minți într-o furtună de idei, dezbateri și inspirație. Din aceste discuții, cele mai excepționale lucrări — marcate de originalitate, gândire îndrăzneață și execuție magistrală — au ieșit în față, stabilind noi standarde pentru excelența creativă. Tuturor câștigătorilor și finaliștilor noștri — talentul, dedicarea și pasiunea voastră pentru creativitate au meritat cu adevărat această recunoaștere.”
Vezi fotografiile câștigătorilor aici: https://goldendrum.com/gallery
CÂȘTIGĂTORII
Juriile Golden Drum 2025 au recunoscut lucrările creative excepționale, acordând un total de 55 de Bronze Drums, 40 de Silver Drums, 27 de Golden Drums și 15 Grand Prix, din cele 229 de lucrări selecționate.
Rețeaua Anului a fost acordată McCann Worldgroup.
Agenția Anului a fost LePub, Milano.
Titlul Independent Agency of the Year, susținut de NLB, a fost acordat agenției Ain’t.
Publicis Media a obținut titlul de Media Agency of the Year.
Recunoașterea pentru Production Agency of the Year a mers la Organic Film.
Heineken a primit mult doritul Brand Grand Prix, susținut de Poli, pentru realizările lor creative excepționale.
În secțiunea All Juries, Best of Genius Loci și Best of Social Good au fost prezentate agenției McCann Athens, pentru „The Wedding Rice”, creat pentru clientul lor Wikifarmer.
Premiul Game Changer, susținut de Telemach Slovenija, a fost acordat agenției LePub, Milano, pentru proiectul lor inovator „Fixables”, creat pentru Philips.
Cea mai de succes agenție din Regiunea Adriatică, care a primit premiul special Adriatic Agency of the Year, susținut de Zavarovalnica Triglav, a fost Via Media, Sarajevo.
Prestigiosul titlu de Creative Director of the Year a fost acordat lui Panos Pagonis, directorul creativ de la McCann Athens, responsabil pentru campania „The Wedding Rice”.
În cadrul aceleași ceremonii, Marcin Sosiński, Chief Creative Officer la Dentsu Creative Poland & CEE, a fost primit în Golden Drum Hall of Fame, alăturându-se grupului de viziuni creative distinse care nu doar că au servit drept inspirație, dar au influențat profund lumea creativității așa cum o cunoaștem.
CÂȘTIGĂTORII COMPETIȚIEI YOUNG DRUMMERS
În cadrul competiției Young Drummers, organizată în colaborare cu Mastercard Slovenia, Vojtěch Vaník și Joanna Santarius de la Saatchi & Saatchi Prague au ieșit câștigători cu seria lor de postere „Being Accepted Since 1980”.
Felicitări tuturor proiectelor câștigătoare și echipelor inspirante din spatele lor!
Mai multe informații
Golden Drum Showcase: https://goldendrum.com/showcase
Golden Drum Juries: https://goldendrum.com/competition/juries
Social media:
Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/
Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/
YouTube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival
Despre GOLDEN DRUM
Festivalul Golden Drum a fost creat cu ideea simplă de a aduna creativi din diferite țări, care atunci erau adesea considerate „Noile țări europene”. Acum 31 de ani, am învățat să respectăm regulile în timp ce dansam pe ritmul propriului nostru tambur. În domeniul publicității, regulile nu sunt doar ghiduri, ci sunt pânza pe care rebelii noștri artistici își pictează creațiile. Le respectăm, le înțelegem și apoi le răsturnăm într-un mod memorabil și unic. Festivalul Golden Drum a fost ales ca unul dintre cele șapte premiile regionale incluse în WARC Rankings și este inclus în The Drum World Creative Rankings.