Campania „World’s Favourite Toilet”, realizată de Golin pentru MedLife, a câștigat Gold la categoria Marketing Innovation și Bronz la Marketing DisruptorslaEffie Awards România 2025, competiție care recunoaște performanța creativă și eficiența în atingerea obiectivelor de comunicare. Campania a primitși o nominalizare la Grand Effie, cea mai importantă distincție a competiției.

Printr-un demers curajos, MedLife și Golin au adus în prim-plan tema sănătății sexuale într-un cadru apropiat publicului tânăr, transformând prevenția BTS dintr-un subiect tabu într-o conversație firească. Pentru a încuraja tinerii să se distreze responsabil, „World’s Favourite Toilet” a adus în cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well un centru mobil de testare BTS, unde participanții au beneficiat gratuit de testare rapidă, prin utilizarea dronelor pentru transportul probelor biologice – o premieră în Europa Centrală și de Sud-Est.

Până în prezent, campania a obținut 16 premii în cadrul a șapte competiții naționale și internaționale din industrie:

Effie Awards România 2025:

  • gold – Marketing Innovation
  • bronze – Marketing Disruptions

SABRE Awards EMEA:

  • câștigător al categoriei Geographic: The Balkans
  • gold – Event & Experiential Marketing

Eventex Awards:

  • gold – Interactive Outdoor Experience
  • gold – Cause Event
  • gold – Brand Experience – Healthcare
  • silver – Brand Engagement Event
  • silver – Positive Change Event

European Excellence Awards 2024:

  • câștigător la categoria Event & Experiential Marketing

Romanian PR Award 2024:

  • golden award for Excellence – Brand PR: New products and services
  • silver award for Excellence – Tech PR & Communication of innovation
  • silver award for Excellence – Media & Influencer Relations

Comma Awards 2025:

  • silver – Best Innovative Communication Campaign
  • bronze – Best Brand Activation Campaign

Biz PR Awards 2024:

  • câștigător la categoria Sănătate

Echipele implicate în campanie:

Echipa MedLife: Ina Bădărău-Ilie, Monica De Romeo, Alexandru Stanciu, Florentina Grosu, Ilinca Marin, Irina Nazat, Diana Ionașcu, Costin Martin, Mihnea Brașoveanu.

Echipa Golin: Ioana Munteanu, Lucian Cernat, Andrei Popa, Roxana-Elena Ștefan, Andrei Bașa, Ciprian Dumitru, Alexandru Demeter, Bianca Ionescu, Elena Manolache, Roxana Glonț, Maria Pop, Iulia Ghiță, Adrian Anghel, Cristina Stroiu, Ruxandra Simion, Roxana Bleoajă.

***

Despre Golin România

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024. De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year încadruledițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions.

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania