#studiu

Bestjobs: Lucrul de acasa, tot mai cautat la final de an.

2023-12-08T12:33:03+02:0008 decembrie 2023|, , , , , , , , |

Spre final de an tot mai mulți candidați români își caută un job remote, care fie să le permită să evite naveta în sezonul rece, fie să le asigure un venit suplimentar. Astfel, pe platforma de recrutare online bestjobs, peste 150.000 de aplicări s-au înregistrat  în luna noiembrie la..

Studiu mediaTRUST: Piața de publicitate în noiembrie 2023. Cele mai active branduri.

2023-12-08T12:26:37+02:0008 decembrie 2023|, , , , , , , , |

Potrivit analizei de monitorizare efectuate de mediaTRUST în perioada 1-30 noiembrie 2023, brandul Catena revine pe prima poziție, în timp ce Kinder ocupă locul secund. Supermarketurile au dominat piața investițiilor în publicitatea la radio, tv și presă scrisă: Kaufland, Penny, Lidl, Carrefour, Profi, în top 10..

Studiu mediaTRUST: Cele mai active branduri în luna octombrie

2023-11-08T10:54:35+02:0008 noiembrie 2023|, , , , , , , , |

Industria producției de dulciuri este marcată de investiții masive în promovarea produselor lor prin publicitate. În luna octombrie, așa cum s-a întâmplat și în luna precedentă, brandul Kinder, afiliat grupului Ferrero Romania, a continuat să fie lider pe piața de publicitate..

Studiu mediaTRUST: Analiza Investițiilor Publicitare din August 2023 – Supermarketurile conduc cursa

2023-09-14T11:28:03+03:0014 septembrie 2023|, , , , , , , |

Conform datelor furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, în intervalul monitorizat s-au difuzat peste 548.000 de spoturi publicitare iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 788 milioane euro rate card..

Studiu mediaTRUST: Cele mai active branduri in publicitate, iunie 2023

2023-07-10T11:25:41+03:0010 iulie 2023|, , , , , , , |

Potrivit analizei de monitorizare mediaTRUST, efectuată între 1 și 31 iunie 2023, Penny, lanțul de supermarketuri german de tip discount deținut de Rewe, a ocupat prima poziție în ceea ce privește cheltuielile de publicitate. Lidl s-a plasat pe locul doi, iar Catena pe poziția a treia pe podium..

NN lanseaza primul fond de burse pentru viitori antreprenori din Romania si ofera burse de peste 200.000 de euro, in parteneriat cu EA – The Entrepreneurship Academy

2023-06-16T12:11:32+03:0016 iunie 2023|, , , , |

NN finanțează studenți care vor să se înscrie la EA - The Entrepreneurship Academy în acest an cu burse totale în valoare de 200.000 de euro, contribuind la taxele de școlarizare pe perioada celor patru ani de studii, la care se adaugă burse suplimentare..

Studiu mediaTRUST: Farmaciile si supermarketurile continua sa domine piata reclamelor

2023-06-09T10:07:08+03:0009 iunie 2023|, , , , , , |

Potrivit analizei de monitorizare mediaTRUST, efectuată între 1 și 31 mai 2023, Catena a ocupat prima poziție în ceea ce privește cheltuielile de publicitate în luna mai, situându-se în fruntea clasamentului. Penny s-a plasat pe locul doi, iar Farmacia Dr. Max pe poziția a treia pe podium..

Analiza mediaTRUST: Dulciurile cuceresc ecranele. Milka isi consolideaza pozitia de lider cu cele mai mari cheltuieli de publicitate in primul trimestru din 2023

2023-05-26T10:41:21+03:0026 mai 2023|, , , , , , |

Cele mai promovate dulciuri au fost ciocolatele, pentru care s-au înregistrat nu mai puțin de 150 spoturi pe zi. Cele mai mari bugete cheltuite pentru publicitatea ciocolatei le-au avut brandurile Milka, Lacmi, Poiana și Kinder..

Grupul Electrolux publica un nou studiu care arata ca 44% dintre europeni isi spala hainele la 30°C, ceea ce ar putea reduce cu pana la 1 milion de tone de emisii de carbon

2023-05-19T10:50:07+03:0019 mai 2023|, |

La 3 ani de la lansarea primului studiu privind obiceiurile de îngrijire a hainelor, Electrolux publică o nouă cercetare de piață, realizată la nivel european, care aduce informații recente în ceea ce privește tendințele actuale ale consumatorilor, în favoarea mediului înconjurător..

UP