#horeca

Samurai Gourmet: Japonia a ajuns în București, prin pasiunea lui Chef Rikito Watanabe și Cooking by Heinner

2025-10-17T10:49:28+03:0017 octombrie 2025|, , , , , , , |

Într-o seară cu ploaie torențială și atenționare de cod roșu, Bucureștiul s-a oprit pentru o incursiune în cultura japoneză autentică. Lansarea colecției Samurai Gourmet, semnată de Chef Rikito Watanabe în colaborare cu Cooking by Heinner, ..

Sphera Franchise Group va deschide restaurante Hard Rock Cafe în cinci orașe din România și Republica Moldova începând cu 2026

2025-10-16T11:40:38+03:0016 octombrie 2025|, , , , , , , , |

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, va deschide cinci restaurante Hard Rock Cafe în Brașov, Timișoara, Iași, Cluj și Chișinău. Deschiderile vor avea loc pe o perioadă ..

Hotel Tomis Mamaia încheie sezonul estival și se pregătește să revină în vara 2026

2025-10-14T11:00:26+03:0014 octombrie 2025|, , , , , , , , , , , , , |

După un sezon estival plin de momente frumoase, emoții și amintiri de neuitat, Hotel Tomis Mamaia își închide porțile la finalul lunii septembrie. Această perioadă marchează încheierea unui nou capitol din povestea noastră, urmând ca ..

Cea de-a treia ediție a Azuga Under the Stars îi aduce în România pe chef Samuele di Murro și pe Anita di Liberto

2025-09-30T10:56:34+03:0030 septembrie 2025|, , , , , |

În primul weekend al lunii octombrie, Lux Garden Hotel & Resort devine, încă o dată, scena unei incursiuni gastronomice de excepție. Cea de-a treia ediție Azuga Under the Stars, desfășurată sub patronajul Confhospitality, Confindustria România ..

Bergenbier S.A. lansează campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”

2025-09-24T11:23:39+03:0024 septembrie 2025|, , , , , , , , |

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center, campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”, parte din eforturile companiei de a promova consumul responsabil de ..

Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent

2025-09-23T10:45:11+03:0023 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Lidl lansează în 31 de țări europene prima sa campanie internațională de brand, sub sloganul „Știi că merită.”. Campania este mai mult decât un mesaj publicitar – este afirmarea noii promisiuni a brandului la nivel ..

Bergenbier S.A. lansează Raportul de sustenabilitate pentru 2024

2025-09-16T11:30:17+03:0016 septembrie 2025|, , , , , , , , |

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, publică raportul de sustenabilitate pentru 2024. Într-un an marcat de provocări economice și sociale, presiuni inflaționiste și așteptări crescute din partea consumatorilor, compania și-a menținut angajamentul ..

Villa Vinèa celebrează culesul strugurilor printr-un eveniment-simbol: „De la rouă la răsfăț – Culese alese din vie”

2025-09-05T10:36:20+03:0005 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , |

Crama Villa Vinèa invită iubitorii de vin, natură și tradiții autentice să trăiască experiența unică a culesului strugurilor, în cadrul evenimentului „De la rouă la răsfăț – Culese alese din vie”, care va avea loc ..

Path lansează TrendPulse – instrumentul care monitorizează interesele consumatorilor în timp real

2025-08-13T10:47:16+03:0013 august 2025|, , , , , , , , , , , , , |

Path, divizia Lowe Group specializată în analiza datelor și generarea insight-urilor de consumator, anunță lansarea TrendPulse, un nou instrument de monitorizare a intereselor digitale ale consumatorilor, dezvoltat pe platforma Talkwalker. Într-o eră în care preferințele ..

Așa arată un vis devenit realitate: o seară în compania lui Michele Morrone, exclusiv pentru câștigătorii campaniei HELL

2025-07-16T11:06:39+03:0016 iulie 2025|, , , , , , |

Un adevărat vis a devenit realitate pentru câștigătorii premiilor speciale din cadrul campaniei HELL ENERGY: norocoșii câștigători din nouă țări au ajuns în Italia, unde au avut parte de o experiență exclusivă - o cină ..

Călătoriile ne fac mai fericiți, iar Mixit lansează produse care țin pasul cu vacanțele tale

2025-06-27T10:39:23+03:0027 iunie 2025|, , , , , , , |

Concediile au efecte pozitive asupra sănătății fizice și mentale. Potrivit unui studiu* realizat de Mind-Body Center din cadrul Universității din Pittsburgh, vacanțele contribuie la creșterea emoțiilor pozitive și reduc riscul de depresie. Mai mult, timpul ..

Napolact, brandul preferat al românilor: ajunge în 45% dintre gospodăriile din România și își consolidează poziția de lider sustenabil pe piața lactatelor

2025-06-19T14:01:44+03:0019 iunie 2025|, , , , , , , |

Napolact marchează un nou record de prezență în gospodăriile din România, atingând un nivel istoric de 45%, conform datelor aferente primului trimestru din 2025. Cu alte cuvinte, aproape 1 din 2 gospodării românești aleg Napolact, ..

UP