#marketing

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” se află la doar câteva zile distanță de publicul din România

2023-10-25T10:56:55+03:0025 octombrie 2023|, , , , , , |

Cu doar o săptămână înainte de momentul mult așteptat, Conferința Globală IAA „Creativity4Better” se pregătește să aducă o explozie de inovație, idei revoluționare și speakeri de neratat, transformând încă o dată Bucureștiul în capitala creativității globale..

Studiu mediaTRUST: Analiza Investițiilor Publicitare din August 2023 – Supermarketurile conduc cursa

2023-09-14T11:28:03+03:0014 septembrie 2023|, , , , , , , |

Conform datelor furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, în intervalul monitorizat s-au difuzat peste 548.000 de spoturi publicitare iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 788 milioane euro rate card..

CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

2023-09-07T10:44:03+03:0006 septembrie 2023|, , , , |

O nouă premieră marca Medic One – campania de lansare CANNASEN, distribuit de Alliance Healthcare, deschide noi orizonturi în comunicarea din România, aducând în lumina reflectoarelor un nou segment de produse medicale..

Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești

2023-08-24T10:22:24+03:0023 august 2023|, , , , |

Gama variată de carne proaspătă, caracteristicile sale unice și toate secretele pentru un preparat de excepție devin vedetele noii campanii „Ambalat pentru prospețime”, lansată de Lidl România și semnată de Mullen..

Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România, în timp ce Raluca Duță își asumă funcția de Head of L’Oréal University for E-Commerce

2023-07-31T10:50:12+03:0031 iulie 2023|, , |

Începând cu luna iulie a acestui an, Smaranda Teleabă preia funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea departamentului CDMO al L’Oréal România în vederea inovațiilor digitale în marketing și e-commerce..

Studiu mediaTRUST: Cele mai active branduri in publicitate, iunie 2023

2023-07-10T11:25:41+03:0010 iulie 2023|, , , , , , , |

Potrivit analizei de monitorizare mediaTRUST, efectuată între 1 și 31 iunie 2023, Penny, lanțul de supermarketuri german de tip discount deținut de Rewe, a ocupat prima poziție în ceea ce privește cheltuielile de publicitate. Lidl s-a plasat pe locul doi, iar Catena pe poziția a treia pe podium..

Dezactiveaza titlul coloanei Mega Menu

UP