#comunicare

GMP&U colaborează cu ASE în dezvoltarea unui program de masterat conectat la nevoile reale ale industriei

2025-07-21T10:52:31+03:0021 iulie 2025|, , , , , , , , , , , |

Agenția GMP&U și Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București anunță un parteneriat strategic menit să aducă mai aproape mediul academic de realitățile industriei. Prin această colaborare, programul de Masterat al ..

Încep înscrierile în competiția Internetics, ediția 25

2025-07-16T11:02:33+03:0016 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Internetics, un proiect The Institute, dă startul ediției aniversare cu numărul 25 pentru agențiile, diviziile online și companiile care dezvoltă proiecte în zona digital, ori sunt beneficiari ai campaniilor. Agențiile și companiile își pot înscrie ..

Farmacia DONA sprijină participarea României la Campionatul Mondial de Kaiac-Canoe Juniori & U23 din Portugalia

2025-07-15T10:54:32+03:0015 iulie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Farmacia DONA susține tinerii sportivi din lotul național de tineret și juniori kaiak canoe pentru a participa la Campionatul Mondial de Juniori și U23, organizat în perioada 23-27 iulie, în Montemor-o-Velho (Portugalia). Valoarea totală a ..

Drone, testare și dialog deschis: MedLife transformă din nou festivalurile în spații pentru sănătate sexuală și educație reală

2025-07-15T10:48:46+03:0015 iulie 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Pentru al doilea an consecutiv, MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, susține prevenția și sănătatea sexuală în rândul tinerilor prin testare gratuită în cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well. Sub mesajul ..

MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei

2025-07-04T10:52:41+03:0004 iulie 2025|, , , , , , , , , |

Indexul Mpatiei, singurul studiu din România care măsoară modul în care consumatorii percep empatia brandurilor, revine într-o nouă ediție semnată MullenLowe România, în parteneriat cu Path și iSense Solutions. Cea de-a doua analiză vine cu ..

Studiu Raiffeisen Bank: Participantii la festivaluri prefera platile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variaza intre 300 si 500 de lei

2025-07-04T10:10:33+03:0004 iulie 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Festivalurile devin pentru români un reper important de socializare și relaxare, iar vara este sezonul preferat pentru astfel de evenimente. Potrivit celui mai recent studiu realizat de Raiffeisen Bank în parteneriat cu Appinio, 7 din ..

Wizz Air lansează noul slogan „Let’s WIZZ”

2025-07-03T10:47:05+03:0003 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA*, lansează astăzi „Let’s WIZZ”, noul slogan al companiei aeriene. Lansarea marchează o evoluție îndrăzneață pentru brandul Wizz Air, care se îndepărtează de clișeele tradiționale asociate companiilor ..

Media Fact Book 2025: Venituri nete totale de 847 milioane de euro, estimate pentru sfârșitul acestui an, pentru piața de media din România

2025-07-03T10:46:11+03:0003 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2024, față de anul precedent, ajungând la o valoare netă estimată de 795 de milioane de euro, conform Media Fact Book 2025 – singurul raport ..

RASCI marcheaza 9 ani de responsabilitate in industria self-care din Romania

2025-07-01T10:38:19+03:0001 iulie 2025|, , , , , , |

Asociația Română a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale (RASCI) marchează nouă ani de activitate neîntreruptă în slujba sănătății publice și a responsabilității în industria de îngrijire personală. În aproape un ..

„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România

2025-06-27T10:33:34+03:0027 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România semnează campania „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, lansată de Organizația Salvați Copiii România, cu scopul de a atrage atenția asupra efectelor nocive pe care promovarea jocurilor de noroc ..

Nu e vară fără Lay’s. Și nici fără Electric Castle

2025-06-25T10:25:26+03:0025 iunie 2025|, , , , , , , , , , , |

Lay’s, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, revine la Electric Castle, unul dintre cele mai apreciate festivaluri de muzică din Europa, cu o serie de experiențe inedite dedicate participanților. Sub conceptul „Nu e vară fără Lay’s”, ..

Golin căștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife

2025-06-18T13:20:28+03:0018 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Campania „World’s Favourite Toilet”, realizată de Golin pentru MedLife, a câștigat Gold la categoria Marketing Innovation și Bronz la Marketing DisruptorslaEffie Awards România 2025, competiție care recunoaște performanța creativă și eficiența în atingerea obiectivelor de ..

GAMA & GAMA lansează campania Prietenul tău patruped nu este o jucărie, cu sprijinul Itsy Bitsy și Initiative

2025-06-17T10:31:50+03:0017 iunie 2025|, , , , , , , , , , , |

GAMA&GAMA, companie românească cu tradiție și producător al brandului de hrană pentru animale Thank’Q, lansează campania de responsabilizare civică „Prietenul tău patruped nu este o jucărie”. Inițiativa își propune să educe publicul, în special părinții ..

Madrí Excepcional devine berea oficială a festivalului UNTOLD 2025

2025-06-11T10:53:24+03:0011 iunie 2025|, , , , , , , , , , , |

Madrí Excepcional, berea modernă inspirată de sufletul Madridului, devine oficial berea UNTOLD 2025, marcând colaborarea strategică între Bergenbier S.A. și unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din Europa. Ușor de recunoscut datorită culorii ..

Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor

2025-06-11T10:48:47+03:0011 iunie 2025|, , , , , , , |

Golin România, în colaborare cu Path și cu sprijinul Data DiveCSOP, lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil, care analizează modul în care sustenabilitatea este comunicată și receptată, dar și modul în care este decodat, în mintea ..

Golin adaugă Agroland Grup în portofoliul său de companii listate la bursă

2025-06-06T10:57:47+03:0006 iunie 2025|, , , , , , |

Golin își extinde portofoliul de companii listate la bursă printr-o nouă colaborare strategică cu Agroland, grup antreprenorial românesc, activ în retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală. În contextul în care agricultura își depășește imaginea ..

Conan PR la 15 ani: Agenția independentă raportează o creștere de 30% și atrage branduri de top în portofoliu

2025-05-30T10:11:16+03:0030 mai 2025|, , , , , , , , , |

Conan PR, agenție independentă de comunicare, aniversează 15 ani de activitate în primăvara acestui an. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau Automotive, până la Retail, Fashion ..

Continental Hotels lansează Apelul de Proiecte „Hotelul ca intersecție între oameni” – un program de sprijin pentru idei creative și inițiative independente

2025-05-22T10:45:55+03:0022 mai 2025|, , , , , , , , , , , , |

Continental Hotels, cel mai extins lanț hotelier românesc, lansează Apelul de Proiecte „Hotelul ca intersecție între oameni” – un proiect dedicat inițiativelor culturale, sociale sau educaționale care contribuie la dezvoltarea comunităților locale. Inițiativa oferă câștigătorului ..

Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot

2025-05-21T09:44:27+03:0021 mai 2025|, , , , , , , , , , , |

Divizia de Events & Experiential a Golin România a fost recunoscută la nivel internațional în cadrul celei de-a 15-a ediții a Eventex  Awards, cel mai prestigios festival global dedicat industriei de events & experience marketing. ..

UP