#marketingdigital

Adaugă Anunțuri Gratuite, Publică Gratuit Comunicate de Presă sau Anunță Evenimente din Lumea Artelor, Culturii și Divertismentului

2025-10-17T11:11:30+03:0017 octombrie 2025|, , , , , , , |

Ai un Anunt? Adauga-l GRATUIT AICI! Ai un COMUNICAT de Presa? Publica-l GRATUIT AICI! Ai o Stire legata de Arta, Cultura sau Entertainment? Promoveaz-o GRATUIT AICI! # Advertising4U.ro | Platforma de Comunicare, Promovare si PR

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) lansează AdEthics, platforma pentru influencer marketing online responsabil

2025-09-26T10:33:22+03:0026 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), organizație profesională a standardelor în publicitate, anunță lansarea AdEthics în România, platforma dedicată promovării standardelor înalte de transparență și responsabilitate în marketingul cu influenceri. Disponibilă atât pentru creatori de conținut, ..

Golin Romania, singura agentie din tara selectata in Top 40 Global SABRE Awards 2025

2025-09-24T11:23:25+03:0024 septembrie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România a fost inclusă în prestigiosul clasament Top 40 Global SABRE Awards 2025, devenind singura agenție din România care intră pe această listă exclusivistă a celor mai bune campanii din lume. Campania „Camera cea ..

Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității

2025-09-24T13:07:04+03:0024 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , , , |

Creativitatea are multiple dimensiuni, iar toamna aceasta, Conferința IAA Creativity4Better 2025 le aduce împreună sub tema „Creativity Dimensions – Back to Brand”. Pe 12 noiembrie, Face Convention Center devine locul unde strategiile, advertisingul, designul, muzica, ..

Salvați Copiii România și Fundația OMV Petrom lansează campania ”Copiii imită ce văd la adulți”

2025-09-23T11:11:28+03:0023 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , |

În contextul în care copiii se confruntă cu violențe, excludere din grup și bullying încă de la grădiniță, Salvați Copiii România și Fundația OMV Petrom lansează campania „Copiii imită ce văd la adulți” în cadrul ..

Pepsi and UNTOLD make history at the 10th edition of the festival

2025-08-14T10:21:32+03:0014 august 2025|, , , , , , , , , , , |

Pepsi, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo România, a oferit o experiență memorabilă la UNTOLD X, festivalul din inima Transilvaniei, clasat pe locul 3 în topul celor mai bune 100 de festivaluri din lume de către ..

Path lansează TrendPulse – instrumentul care monitorizează interesele consumatorilor în timp real

2025-08-13T10:47:16+03:0013 august 2025|, , , , , , , , , , , , , |

Path, divizia Lowe Group specializată în analiza datelor și generarea insight-urilor de consumator, anunță lansarea TrendPulse, un nou instrument de monitorizare a intereselor digitale ale consumatorilor, dezvoltat pe platforma Talkwalker. Într-o eră în care preferințele ..

Prevenția e hot: MedLife aduce testarea BTS la Summer Well și în 2025

2025-08-08T10:47:58+03:0008 august 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , , |

După prezența de impact de la Electric Castle, MedLife continuă campania națională dedicată sănătății sexuale și revine în mijlocul generației tinere, de data aceasta la Summer Well, între 8–10 august, pe Domeniul Știrbey din Buftea. ..

Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife

2025-07-31T11:20:33+03:0031 iulie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România a câștigat recent cinci premii la Symbol Creative Awards 2025, un concurs internațional care a reunit peste 450 de propuneri, din 40 de țări și 5 continente. Premiile au fost obținute pentru campania ..

UNTOLD Creators by Visa ajuta tinerii sa invete meserii ale viitorului

2025-07-23T10:32:31+03:0023 iulie 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

UNTOLD Creators by Visa, platforma de mentorat din România dedicată viitoarei generații de profesioniști din industria muzicală și de festival, a încheiat cea de-a doua ediție cu peste 6000 de tineri înscriși și peste 80 ..

Încep înscrierile în competiția Internetics, ediția 25

2025-07-16T11:02:33+03:0016 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Internetics, un proiect The Institute, dă startul ediției aniversare cu numărul 25 pentru agențiile, diviziile online și companiile care dezvoltă proiecte în zona digital, ori sunt beneficiari ai campaniilor. Agențiile și companiile își pot înscrie ..

Farmacia DONA sprijină participarea României la Campionatul Mondial de Kaiac-Canoe Juniori & U23 din Portugalia

2025-07-15T10:54:32+03:0015 iulie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Farmacia DONA susține tinerii sportivi din lotul național de tineret și juniori kaiak canoe pentru a participa la Campionatul Mondial de Juniori și U23, organizat în perioada 23-27 iulie, în Montemor-o-Velho (Portugalia). Valoarea totală a ..

Drone, testare și dialog deschis: MedLife transformă din nou festivalurile în spații pentru sănătate sexuală și educație reală

2025-07-15T10:48:46+03:0015 iulie 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Pentru al doilea an consecutiv, MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, susține prevenția și sănătatea sexuală în rândul tinerilor prin testare gratuită în cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well. Sub mesajul ..

MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei

2025-07-04T10:52:41+03:0004 iulie 2025|, , , , , , , , , |

Indexul Mpatiei, singurul studiu din România care măsoară modul în care consumatorii percep empatia brandurilor, revine într-o nouă ediție semnată MullenLowe România, în parteneriat cu Path și iSense Solutions. Cea de-a doua analiză vine cu ..

Studiu Raiffeisen Bank: Participantii la festivaluri prefera platile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variaza intre 300 si 500 de lei

2025-07-04T10:10:33+03:0004 iulie 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Festivalurile devin pentru români un reper important de socializare și relaxare, iar vara este sezonul preferat pentru astfel de evenimente. Potrivit celui mai recent studiu realizat de Raiffeisen Bank în parteneriat cu Appinio, 7 din ..

Wizz Air lansează noul slogan „Let’s WIZZ”

2025-07-03T10:47:05+03:0003 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA*, lansează astăzi „Let’s WIZZ”, noul slogan al companiei aeriene. Lansarea marchează o evoluție îndrăzneață pentru brandul Wizz Air, care se îndepărtează de clișeele tradiționale asociate companiilor ..

„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România

2025-06-27T10:33:34+03:0027 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România semnează campania „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, lansată de Organizația Salvați Copiii România, cu scopul de a atrage atenția asupra efectelor nocive pe care promovarea jocurilor de noroc ..

Nu e vară fără Lay’s. Și nici fără Electric Castle

2025-06-25T10:25:26+03:0025 iunie 2025|, , , , , , , , , , , |

Lay’s, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, revine la Electric Castle, unul dintre cele mai apreciate festivaluri de muzică din Europa, cu o serie de experiențe inedite dedicate participanților. Sub conceptul „Nu e vară fără Lay’s”, ..

Golin căștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife

2025-06-18T13:20:28+03:0018 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Campania „World’s Favourite Toilet”, realizată de Golin pentru MedLife, a câștigat Gold la categoria Marketing Innovation și Bronz la Marketing DisruptorslaEffie Awards România 2025, competiție care recunoaște performanța creativă și eficiența în atingerea obiectivelor de ..

GAMA & GAMA lansează campania Prietenul tău patruped nu este o jucărie, cu sprijinul Itsy Bitsy și Initiative

2025-06-17T10:31:50+03:0017 iunie 2025|, , , , , , , , , , , |

GAMA&GAMA, companie românească cu tradiție și producător al brandului de hrană pentru animale Thank’Q, lansează campania de responsabilizare civică „Prietenul tău patruped nu este o jucărie”. Inițiativa își propune să educe publicul, în special părinții ..

Madrí Excepcional devine berea oficială a festivalului UNTOLD 2025

2025-06-11T10:53:24+03:0011 iunie 2025|, , , , , , , , , , , |

Madrí Excepcional, berea modernă inspirată de sufletul Madridului, devine oficial berea UNTOLD 2025, marcând colaborarea strategică între Bergenbier S.A. și unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din Europa. Ușor de recunoscut datorită culorii ..

UP