#mediaonline

Adaugă Anunțuri Gratuite, Publică Gratuit Comunicate de Presă sau Anunță Evenimente din Lumea Artelor, Culturii și Divertismentului

2025-10-17T11:11:30+03:0017 octombrie 2025|, , , , , , , |

Ai un Anunt? Adauga-l GRATUIT AICI! Ai un COMUNICAT de Presa? Publica-l GRATUIT AICI! Ai o Stire legata de Arta, Cultura sau Entertainment? Promoveaz-o GRATUIT AICI! # Advertising4U.ro | Platforma de Comunicare, Promovare si PR

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) lansează AdEthics, platforma pentru influencer marketing online responsabil

2025-09-26T10:33:22+03:0026 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), organizație profesională a standardelor în publicitate, anunță lansarea AdEthics în România, platforma dedicată promovării standardelor înalte de transparență și responsabilitate în marketingul cu influenceri. Disponibilă atât pentru creatori de conținut, ..

Golin Romania, singura agentie din tara selectata in Top 40 Global SABRE Awards 2025

2025-09-24T11:23:25+03:0024 septembrie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România a fost inclusă în prestigiosul clasament Top 40 Global SABRE Awards 2025, devenind singura agenție din România care intră pe această listă exclusivistă a celor mai bune campanii din lume. Campania „Camera cea ..

Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității

2025-09-24T13:07:04+03:0024 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , , , |

Creativitatea are multiple dimensiuni, iar toamna aceasta, Conferința IAA Creativity4Better 2025 le aduce împreună sub tema „Creativity Dimensions – Back to Brand”. Pe 12 noiembrie, Face Convention Center devine locul unde strategiile, advertisingul, designul, muzica, ..

Salvați Copiii România și Fundația OMV Petrom lansează campania ”Copiii imită ce văd la adulți”

2025-09-23T11:11:28+03:0023 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , |

În contextul în care copiii se confruntă cu violențe, excludere din grup și bullying încă de la grădiniță, Salvați Copiii România și Fundația OMV Petrom lansează campania „Copiii imită ce văd la adulți” în cadrul ..

Se lansează „Povestea din Pod”, un podcast cultural-educativ dedicat tinerilor

2025-09-03T10:57:41+03:0003 septembrie 2025|, , , , , , |

„Povestea din Pod” este un proiect cultural-educativ care propune o incursiune în spațiul fertil al artei contemporane, al tradițiilor bănățene reinterpretate, al expresiei creative și al întâlnirilor interculturale autentice. Într-un timp în care conexiunile profunde ..

Path lansează TrendPulse – instrumentul care monitorizează interesele consumatorilor în timp real

2025-08-13T10:47:16+03:0013 august 2025|, , , , , , , , , , , , , |

Path, divizia Lowe Group specializată în analiza datelor și generarea insight-urilor de consumator, anunță lansarea TrendPulse, un nou instrument de monitorizare a intereselor digitale ale consumatorilor, dezvoltat pe platforma Talkwalker. Într-o eră în care preferințele ..

Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife

2025-07-31T11:20:33+03:0031 iulie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România a câștigat recent cinci premii la Symbol Creative Awards 2025, un concurs internațional care a reunit peste 450 de propuneri, din 40 de țări și 5 continente. Premiile au fost obținute pentru campania ..

Încep înscrierile în competiția Internetics, ediția 25

2025-07-16T11:02:33+03:0016 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Internetics, un proiect The Institute, dă startul ediției aniversare cu numărul 25 pentru agențiile, diviziile online și companiile care dezvoltă proiecte în zona digital, ori sunt beneficiari ai campaniilor. Agențiile și companiile își pot înscrie ..

MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei

2025-07-04T10:52:41+03:0004 iulie 2025|, , , , , , , , , |

Indexul Mpatiei, singurul studiu din România care măsoară modul în care consumatorii percep empatia brandurilor, revine într-o nouă ediție semnată MullenLowe România, în parteneriat cu Path și iSense Solutions. Cea de-a doua analiză vine cu ..

Wizz Air lansează noul slogan „Let’s WIZZ”

2025-07-03T10:47:05+03:0003 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA*, lansează astăzi „Let’s WIZZ”, noul slogan al companiei aeriene. Lansarea marchează o evoluție îndrăzneață pentru brandul Wizz Air, care se îndepărtează de clișeele tradiționale asociate companiilor ..

„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România

2025-06-27T10:33:34+03:0027 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România semnează campania „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, lansată de Organizația Salvați Copiii România, cu scopul de a atrage atenția asupra efectelor nocive pe care promovarea jocurilor de noroc ..

Golin căștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife

2025-06-18T13:20:28+03:0018 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Campania „World’s Favourite Toilet”, realizată de Golin pentru MedLife, a câștigat Gold la categoria Marketing Innovation și Bronz la Marketing DisruptorslaEffie Awards România 2025, competiție care recunoaște performanța creativă și eficiența în atingerea obiectivelor de ..

GAMA & GAMA lansează campania Prietenul tău patruped nu este o jucărie, cu sprijinul Itsy Bitsy și Initiative

2025-06-17T10:31:50+03:0017 iunie 2025|, , , , , , , , , , , |

GAMA&GAMA, companie românească cu tradiție și producător al brandului de hrană pentru animale Thank’Q, lansează campania de responsabilizare civică „Prietenul tău patruped nu este o jucărie”. Inițiativa își propune să educe publicul, în special părinții ..

Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor

2025-06-11T10:48:47+03:0011 iunie 2025|, , , , , , , |

Golin România, în colaborare cu Path și cu sprijinul Data DiveCSOP, lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil, care analizează modul în care sustenabilitatea este comunicată și receptată, dar și modul în care este decodat, în mintea ..

Conan PR la 15 ani: Agenția independentă raportează o creștere de 30% și atrage branduri de top în portofoliu

2025-05-30T10:11:16+03:0030 mai 2025|, , , , , , , , , |

Conan PR, agenție independentă de comunicare, aniversează 15 ani de activitate în primăvara acestui an. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau Automotive, până la Retail, Fashion ..

Podcastul „Career Transfer” – O oportunitate pentru tinerii în căutarea carierei potrivite

2025-05-23T10:10:20+03:0023 mai 2025|, , , , , , , |

Asociația Hessa, în parteneriat cu Uniunea Europeană prin intermediul Corpului European de Solidaritate, prezintă Podcastul „Career Transfer”, parte din proiectul 2024-1-RO01-ESC30-SOL-000218045, cu titlul „Transferul Profesiei”. „Career Transfer” este o serie de podcasturi captivante, cu episoade ..

UP